Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Nee klopt! Maar het gaat wel lang door voor m’n gevoel en iedereen deelt haar mening.

Preach

“Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht”

33 likes

@anon31495790 Ik bedoel inderdaad mijn eigen omgeving! Nu is mijn bubbel best gevarieerd qua opleidingsniveau maar niet qua regio. Ik zeg ook niet voor niets ‘het grootste deel’. Toen we midden in die crisis zaten leek het erop dat we nooit een vast contract zouden krijgen of iets zouden kopen, uiteindelijk is dat bij de meesten (in mijn bubbel dus) best meegevallen.

@Wonderland Maar dat zie ik dus niet terug om mij heen. Wel een helder artikel, bedankt! Denk inderdaad dat singles een stuk vaker tussen wal en schip raken. En de jongeren die afstuderen hebben er inderdaad nog wel wat hobbels bijgekregen.

Gisteren bij ‘Voor hetzelfde geld’ was een stel van midden 30 dat na de crisis een huis kon kopen in Rotterdam en het nu kon verkopen voor 6 ton. Denk dat mijn hoofd vanochtend daar teveel door beïnvloed is.

Denk alleen dat het verder niet helemaal het goede topic is voor deze discussie, maar ik was een beetje getriggerd door Monica :sweat_smile:

4 likes

Maar laten we het gigantische probleem van de huizenmarkt los zien van corona. Dat is een gigantisch enorm probleem op zich waar al tientallen jaren niet genoeg aan gedaan wordt. Je wel of niet aan de corona maatregelen houden heeft daar niets mee te maken.

Neemt niet weg dat er wat mij betreft wel net zo veel aandacht mag worden besteed aan het huizenmarktprobleem als aan het coronaprobleem.

2 likes

Snap ik ook niet.

1 like

Fashion Is A Party / ‘Suz’ / Suzanne (van Vera) is nu ook werkzaam als een vreselijke coach. :sweat_smile:

Dat weten we.

Al een tijdje.

Ze typt namelijk zo.

Vinden we heel irritant.

Waarom kan ik hier geen 6 allineas er tussen doen?

73 likes

Sorry.

Kom ik nu pas achter.

Mosterd.

45 likes

Grrrrr ik vind de nl vertaling van Read that again echt heeeeeeeeeel irritant, bijv in de post van Vera. ‘Lees dat nog een keer’. Dat bepaal ik godverredomme nog altijd zelf.

5 likes

Erger me aan de Animal Crossing verslaving van mijn fav Youtubers. Het ziet eruit als een spel dat een kind van 4 leuk zou vinden.

2 likes

Excuse you, is echt heel leuk hoor.

25 likes

Maar het ziet er zo childish uit? En je moet dus vissen? Klinkt echt heel duf.

1 like

Haha vissen is één van de dingen die je kunt doen, hoeft niet per se. Je kunt nog veel meer! Is echt leuk, zeker als je van Sims achtige spellen houdt.

Ahh Aimee style van song of style gaat samen wonen met haar vriend en ze hebben een nieuw huis gekocht. Vond haar vorige huis en al die vlogs dat ze alles helemaal filmde al zo leuk. Ben benieuwd wat ze met dit huis gaat doen.

2 likes

Jaa zo leuk! Ze heeft een achtergrond in interieur architectuur en geweldige smaak :grinning:

1 like

Heel leuk! Ga ik ook zeker volgen.

Vond het wel echt heel erg random dat toen de vorige hometour online kwam, echt een week erna het nieuws kwam dat het te koop zou komen. Dan voel je je toch een beetje beduveld, want sowieso dat ze dat wel wist maar een week eerder doet ze nog even alsof het nog HET huis is.

1 like

Haha jaa ik snapte die hometour al niet omdat ze dat huis toen 5 jaar geleden helemaal gerenoveerd en gestyled had en er was vrij weinig aan veranderd

1 like

Haha ja dat vond ik ook raar. Maar ik denk dat ze niet haar huis wilde laten zien terwijl ze daar nog woont.

Over interieuren gesproken; ik zag op AD het huis van Christian Siriano en vond het ook op de stijl van Aimee lijken:

3 likes

Jaa echt fantastisch. Dol op die stijl! Ben heel benieuwd hoe ze dit huis gaan aanpakken, zal allemaal nog wel even duren.

Ben niet echt een diehard Aimee Song fan want niet echt van de fashionbloggers, maar merk dat ik bij haar toch wel vaak uitkom omdat ze ook veel andere dingen wel deelt. En interieur natuurlijk :heartbeat:

1 like