Bonnie die zegt dat ze geen bruisballen meer gaat gebruiken omdat ze dat zonde vind in een groot bad
Zo las ik het eerst ook, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze die ballen bewaart ipv nog in het kleine bad gebruikt.
Deze zin
welk schandaal??
Dat klinkt zo eigenlijk wel veel logischer
Neeeeee hallo dat was €30!!! Echt be-la-che-lijk
DOE-EVEEEEN-NORMAAL!
Op de een of andere manier kijk ik toch iedere keer weer uit naar de vlogs van Bonnie. Al had ik liever wat meer gezien van alle aanpassingen dan tien verf vlogs. Al snap ik wel dat het niet helemaal kan met oog op privacy van de werklui. Dus wel Nice dat ze daar rekening mee hebben gehouden. (Of naja common sense voor gebruikt hebben)
Piepende banden in een parkeergarage is echt niet abnormaal, daar hoef je vrijwel niks voor te doen. Dus daar bleek niet uit dat ze idioot hard reden.
Ja ik ook! Alleen begin ik het storend te vinden dat ze steeds losse fragmentjes filmt en dat het niet meer chronologisch is. En ik denk ook dat ze deze periode gebruikt om even niet meer te vloggen We zien echt nog maar zo weinig, alleen hoe ze plinten verft, stopcontacten spuit, en laat zien wat de klusjesmannen gedaan hebben. En dat is dan niet eens op 1 dag.
Ja, voelt een beetje als de supernaturel episode die ik gisteren heb gezien waarbij er tien flashbacks waren naar een maand geleden. :")
Ik irriteerde me al aan Roosmarijn maar ik ga haar nu ontvolgen op Instagram… hoe ze tegen haar vriend praat alsof het haar slaaf is met het maken van haar instagram story: stop! En Cut!
Huh maar waarom laten ze die tegels dan niet gewoon liggen? Zo lelijk zijn die toch ook weer niet
Ik vind dat verkeerswit op het houtwerk zo heftig. Fijn dat zij er blij mee zijn, maar zo’n moderne spierwit op dat klassieke hout doet me echt een beetje pijn.
Wat weer scheef ligt? In de vlog zegt ze ook gewoon dat er een nieuw zeil komt wat wordt gelegd door iemand die het wel kan.
Horror, was van de week bij een vriend op bezoek die net een oud huis heeft gekocht wat nog helemaal overhoop gehaald moet worden — tapijt in elke ruimte. Wc, badkamer, keuken incluis.
Ja toch, en het scheelt dat je dan over een jaar of twee niet eerst de oude tegels eruit hoeft te bikken voor je verder kan.
Edit: nee echt ik vind het eigenlijk enorm zonde (van geld, tijd en materiaal) om iets helemaal te gaan betegelen als je toch al weet dat het maar twee jaar blijft liggen.
Die tegels
Ik vind ze echt heeeeel erg leuk en vind dat zeil ook eigenlijk helemaal niet passen bij die tegels op de muur wat zij zegt. Die oude tegels ook niet helemaal maar enfin, hun huis hun leven
Ik weet nog dat wij gingen verhuizen naar ons huidige huis waar we maar 1,5 jaar zouden wonen. Dus iedereen zei ‘neem gewoon goedkoop zeil als vloer’ maar ik heb voor hetzelfde geld in mn hele huis supergoedkoop laminaat waar ik na bijna 3 jaar toch wel heel blij mee ben. En dan is dit natuurlijk wel een kleine wc, maar ik vind meer woongenot wel over 2 jaar een dagje tegels slopen waard
RIP mooie wcvloer van Bonnie en Nick.
Hoe is zeil viezer dan laminaat of tegels?