Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Volgens mij is b&f door een ander bedrijf overgenomen en werd er besloten om de kortingen te verlagen (van 30 naar 15% ofzo) en kreeg de influencer daardoor minder betaald en was de communicatie slecht.

Aha dus eigenlijk “body en fit paste niet meer bij mij(n salariswensen)”

4 likes

Volgens mij gaf Laura brijde aan dat het niet haar keus was om de samenwerking te stoppen. Of gaat het nu over iemand anders?

Allemaal leuke feestjes op komst :clown_face::clown_face::clown_face:

22 likes

god die wenkbrauwen hahaha, ik verbaas me er elke keer weer over.

12 likes

Die ene krijgt een meisje, zou die ook in notime zulke wenkies hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik moest hier echt ff goed naar kijken voor ik t begreep. Alsof zijn been die van haar is.

Heb echt niks met die meiden, maar samen zwanger zijn met je zussen lijkt me zooooo leuk

48 likes

Frenky Dean van Nienke wordt nu ook ingezet om filmpjes in te spreken, “Nee, je moet echt lachen…” en vervolgens wordt het kind gemanipuleerd om “echt” te lachen.
Ik weet het niet hoor…

2 likes

Nah wats met deze makeup

Maar oké ik kan die meiden niet uit elkaar houden en ze taggen elkaar ook in alle foto’s en plaatsen allemaal dezelfde foto’s dus ik kan er geen wijs uit.
Wel leuk voor ze.

24 likes

Zou Josh jarig zijn? :thinking:

2 likes

Ja ik heb ook bij meerderen een paar maanden terug gelezen dat het echt van het ene op het andere moment over was zonder aankondiging of iets. Misschien dat b&f er nog op terug is gekomen bij ze maar hebben al die influencers nu zoiets van, doeii kans verkeken ik ga naar mp.

Laatst ging het hier toch over haar ingreep op haar heupen?

Nou lijkt me duidelijk hier. :stuck_out_tongue:

26 likes

:pensive: Waarom???

Denk dat ze Kim K en Beyonce als inspiratie heeft ofzo. Aan de rest van haar foto’s enz te zien.

Hoezo hebben Sarah en Lotte ongeveer dezelfde video als laatste reels? :joy: Sarah heeft alleen 60k meer views

Hahah ja! Whatsupp met die witte poeder zonnebril :sweat_smile:

Weet iemand hier toevallig waar Monica haar ‘facings’ heeft laten doen? Vind het zo natuurlijk eruit zien en heb geen behoefte aan afgeslepen tanden net zoals bij de rest… Haar vlogs zijn alleen zo lang, dat ik vergeten waar ze dit heeft benoemd.

3 likes

In een vlog heeft ze dit benoemd haha :joy:

2 likes

Dr zit wss spf in die poeder en die foto is met flits gemaakt wss. Geen goede combi want dan word je gezicht dus wit