Dat van mij ligt ook los in de keuken haha, was te lui om iemand te laten komen om vast te maken maar je merkt er niks van. Er zal ongetwijfeld ergens een koekkruimeltje onderliggen maar boeiend ook haha.
Ik vind het zo vies dat vocht wat er onder komt (van boven of vanuit de vloer) nergens heen kan. Te vaak al mega ranzige zwarte schimmel onder zeil gezien. Dus bij mij is de associatie zeil-schimmel wat ik vies vind,al weet ik dat het zeker niet altijd zo is hoor.
Ze hebben ook aangegeven dat iemand het komt fixen. de klusjes man had er niet veel ervaring mee en had nu iemand geregeld die het wel had.
Snap ook niet wat er zo vies is aan zeil, als je het gewoon kunt dweilen. Daarbij, een badkamer/WC verbouwing kost ook geld. als het dan niet nodig is per direct had ik het denk ik ook even zo opgelost.
Ik haalde laminaat (van vorige bewoners) weg op de overloop en trof toen een ondervloer vol gore zwarte plekken. Daar lag laminaat waar geen waterschade of wat ook op te zien was en ook zonder grote openingen of wat ook. Water vindt toch zn weg wel ben ik bang. Ben blij dat het eruit is.
Kan er ook een apart youtubers-klus topic komen ofzo? Elke keer dezelfde saaie klus discussies hier.
Of een apart Bonnie topic
Heh het gaat hier toch over âAndere YouTubersâ en Bonnie klust en verhuist nu op het moment, dat wekt verhalen/discussies op. Als die klaar is zal Lotte waarschijnlijk verhuizen en krijg je het denk ik ook. Mascha is vanuit beauty ook nog niet verplaatst naar mommy topic bijv terwijl het daar ook voortdurend over baby geneuzel gaat.
Dat zou idd helemaal mooi zijn.
Maar het is gewoon irritant dat elke keer dezelfde discussie volgt op een vlog van bonnie. rip, had ik anders gedaan, heb ik anders gaan, kan ik veel beter, heb ik iemand anders veel beter laten doen, lelijk, niet mijn huis, toch lelijk etc etc etc.
Is dat niet eigenlijk met ieder ander onderwerp net zo?
ja is idd net zo irritant
jaaa laten we het topic en het forum opdoeken in 3 2 1
Nah is denk ik ook niet nodig. Maar denk dat het puur komt omdat bonnie er drie keer per week ook over upload. Serena haar planten gate gaat ook al een paar dagen door, enige oplossing die we denk ik hebben is door scrollen of zelf iets anders bijdragen. (laatste is wel een dooddoener)
Haha, ik ben haar gaan volgen omdat we in dezelfde periode zijn uitgerekend. Maar ben blijven hangen omdat haar keuzes zo ver af liggen van mijn vriend en ik. We kijken echt met veel verbazing iedere week weer naar hoeveel (in onze ogen) troep ze verzamelt. Dus het is nu een beetje ons dingetje geworden.
Als dit voorbij is, dan ontvolg ik haar ook weer. Voor de rest zijn haar vlogs 10x saaier geworden sinds ze bij Talpa zit en heb inmiddels haar babybuik vaker gezien dan mijn eigen .
Haha nou. Je hoorde ook dat het gaspedaal flink werd ingetrapt, en zijn geagiteerde houding, en je zag door het raam dat het geen 5km/h was.
Ik wil haar graag kijken maar ik kan er niet over uit hoeveel Nederlandse stopwoorden ze in het Engels gebruikt. Ze zegt altijd âhèâ na een zin. Ik kan het echt niet aan.
Hahaha, in alle eerlijkheid: haar Engels is er wel op vooruit gegaan. Een paar maanden geleden was het niveautje Van Gaal.
Ik spoel overigens hele grote delen door, want ik kan dit inderdaad ook niet aan. Ook altijd dezelfde verhalen: we gaan weer gratis spullen halen/we hebben gratis spullen gekregen, we gaan op stap met onze deelauto, we gaan naar de kringloop en ik eindig met het laten zien wat ik allemaal heb gekocht⌠de voorspelbaarheid is hoog. En hij heeft ook 9 vd 10 keer hetzelfde shirt aanâŚ
Gelukkig maar, ik heb alleen een paar maanden geleden een paar keer gekeken dus goed om te horen dat het verbeterd is.
Jammer dat het steeds hetzelfde is, vinden mensen dat echt leuk om naar te kijken?
âhoorâ
Lang niet altijd, gelukkig. Maar het gebeurt inderdaad wel vaak bij wat oudere mensen die het op latere leeftijd hebben geleerd. Stopwoordjes zijn ook wel het laatste wat je leert bij een andere taal, dus het is niet heel gek. Maar ik vind het alsnog tenenkrommend.
Ik heb geen idee⌠zou mij benieuwen of het aantal streams oploopt en vooral hoe lang mensen gemiddeld kijken. Want met het doorspoelen denk ik niet dat ik aan 1/5e van de video kom.
Denk dat nu de cijfers wel redelijk stabiel/oplopend zijn gezien ze een baby krijgt. Dat houdt je toch vast (living proof). Maar vrees wel dat na de geboorte mensen toch af zullen hakenâŚ