Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

In zijn regenpak ook haha, echt om gelachen

6 likes

Ik ook, echt fantastisch hoe enthousiast die jongen kan zijn.

1 like

Zeker, maar vanuit een werkgever heb je ook de mogelijkheid dat je 1 of 2 dagen krijgt voor het verhuizen en/of dat je vrij kan nemen. We zien tevens ook maar kleine fragmenten natuurlijk, dus wie weet wat ze daadwerkelijk op een dag doen.

@Qwerty123 Dat zegt ze ook in de vlog, dat ze sommige dingen doen wanneer ze er wonen.

Vriendin was onlangs ook geweest (opvulmateriaal van haar gebroken tand fixen). Aan de telefoon al aangegeven dat ze wel zwanger was, maar was geen enkel probleem kom maar, zij naar DH (vanuit Rdam). Tijdens de intake zei de tandarts direct dat ze liever geen zwangere patiënten behandelt (ook ivm bleken spul). Heel begrijpelijk maar zeg dat dan direct :slight_smile:

Wel hele fancy en grote kliniek begreep ik

Ik zou zelf vooral veel te enthousiast zijn en alles snel klaar willen hebben, maar als je nog een paar maanden aan je huurhuis vast zit kan ik me voorstellen dat je het ook een beetje rustig aan doet. Misschien dat Bonnie haar huur wel niet eerder op kon zeggen o.i.d. Als je wil kan het wel snel haha, mijn vriend en ik hebben ons huis met hulp van mijn ouders in vier dagen volledig geschilderd en ingericht.

Ik heb vooral ook t idee dat Bonnie zo slordig verft. Ik zie bij die roze deur bijvoorbeeld vet veel verf op de ruitjes zitten. En bij de en-suite deuren lijkt ze alles maar een keer te doen? Mijn ervaring is toch dat je t wel 2 keer moet doen (incl tussendoor weer licht opschuren, schoonmaken, etc) om t echt mooi te laten dekken.

@Shaaar Ja dat vind ik ook wel hoor. Als je de tijd hebt, neem die dan ook.

1 like

Volgens mij kregen ze de restjes die er al zaten er niet af(gekrabt) en hebben ze daar toen maar met de nieuwe kleur overheen geverfd. Dat is in ieder geval de indruk die ik kreeg, kan ook niet zo zijn :see_no_evil:

Ik denk dat Nick en Bonnie in hun enthousiasme dachten, we beginnen met leuke en zichtbare klussen (de muren verven), maar achteraf was het waarschijnlijk handiger om dat als laatste te doen.

Ze hebben sommige stukken geverfde muur weer beschadigd door andere dingen die ze daarna hebben gedaan. Maar snap wel dat dat gebeurd als je er allebei geen ervaring in hebt.

3 likes

En wat denk je van die schilderijen muur bij de trap die ze net heeft opgehangen.
Hoop voor hun dat ze niet al te grote spullen naar boven moeten tillen want dan heb je kans dat je de spijkers ook weer uit de muur moet halen.

5 likes

Ik vond t al een wonderlijke volgorde.

@Lula: True, dat zou ik ook worden. Ik zou ander werk zoeken. Zouden meer influencers moeten doen :speak_no_evil:

1 like

Ik zie ook overal verf op de ramen.

1 like

En je huis hoeft toch ook niet helemaal af te zijn als je er in gaat, ja tuurlijk is het makkelijker om het meeste af te hebben voor je er in gaat. Maar als je er in zit kan je ook gewoon verder gaan.

Ik heb me na m’n laatste verhuizing dus wel voorgenomen nooit meer te denken het hoeft niet af.

Ik dacht toendertijd joh die tweede laklaag komt nog wel. 5.5 jaar later en nog steeds geen tweede laklaag en inmiddels bezig met m’n volgende verhuizing, haha

34 likes

Haha same, vorig jaar verhuisd en de slaapkamer moet nog steeds een 2e laag verf. Echt geen zin meer in nu alles al erin staat :grimacing:

Hahaha ja net zoals met plinten, “aaaah dat komt nog wel”. Never gonna happend. Vrienden van me dachten ook zo en hebben inmiddels alleen plinten gelegd waar je het ook kunt zien, achter kasten of de bank ligt niks. :joy:

5 likes

Sanne gaat van Twitter af.

1 like

Voor hoe lang? 2 dagen?

44 likes

Dat is ~nonchalant~

1 like

Vind kamer make-overs altijd leuk, deze ook. Die bloemen op de muur doen me alleen denken aan dat je als puber random shit op de muur plakte om de boel een beetje aan te kleden. En dat dan op een gegeven moment de helft eraf valt en je lelijke kneedgum/plakband vlekken overhoudt. Zou het zelf ook snel zat zijn denk

4 likes

Mijn ouders hebben de plinten in hun vorige huis gelegd op het moment dat ze het in de verkoop gingen zetten en er bezichtigen werden gepland :thumbsup:

Maargoed mijn vader is ook meer dan eens in augustus nog naar de garage gegaan om zijn winterbanden eraf te laten halen, dus ik weet niet of dit zo zeer aan het fenomeen plinten ligt of dat het een karaktertrekje is (wat ik helaas ook geërfd lijk te hebben :full_moon_with_face:)

17 likes