are you calling me a whore?!
Valt Interior Junkie ook onder dit topic? Want ik keek net even op haar (blijkbaar nieuwe) website en jezus mina wat is die wanstaltig
En ze heeft hem ook nog laten maken he
Ugh maar dit echt. Was haar gaan volgen door het forum. Maar ben na een maand of 2 afgehaakt.
Men klaagde toen over de buik van sarah, maar heb die roosmarijn nog vaker gezien. En ook op random momenten zoals tijdens het smoothie maken ofzo
Ik zag dus net op Jessie Jazzâs insta dat ze ambassadrice is geworden van het WNF waar letterlijk bij staat âik ben het met WNF naar Bali afgereisd om iets te doen aan het plastic probleemâ. En in de comments alleen maar âyouâre so amazing honey boo booâ. Echt dikke kots naar dit soort mensen. Naar Bali afreizen omdat je de wereld wilt redden en daar nog mee wegkomen ook.
Had zij ook niet heel positief gereageerd onder Doutzenâs complotpost? Walg echt van dit soort types.
Doet mij altijd denken aan Robert ten Brink in de kerstaflevering van aynil: merry christmus, hè!!
Ja ik heb ook mijn âgewoneâ werk uit handen laten vallen om in te vallen in het ziekenhuis. Mijn bloed kookt echt bij dit soort types en Mo.
Ohnee wat lelijk! Nog net geen comic sans. Zonde, vind haar stijltje juist altijd zo leuk maar ook totaaaal niet aansluiten bij wat haar website nu uitstraalt?
Hahahahaha, wel eerlijk van der maar zeer dubbel met de weg naar een meer duurzaam leven die ze uit probeert te stralen
Want via een dropshipper is duurzamer? En vaak nog 10x zo duur ook.
Dat is het punt niet toch. AliExpress is sowieso niet duurzaam.
Zat plekken waar je kussens voor je hond kunt kopen die niet van Ali of via een dropshipper kopen lijkt mij zo
Maar is dat duurzamer dan? Ook wss 95% made in China van materialen die niet duurzaam zijn.
Ja! Ze had ook enkele dagen terug een hele roast tegen Ferd Grappenhaus op haar stories. Tot zover de boho zen vibeđ
Wtf dat doe je toch niet voor 'n puppy Straks blijken er giftige materialen in te zitten en zoân beestje stopt natuurlijk alles in zân bek!!
En nee, niet alles van Ali is troep (ik koop er zelf ook wel wat maar alleen voor mezelf want Ali = eigen risico) maar je moet maar net dat ene ding in je woonkamer hebben waar je hond/kat/baby mee speelt en waar het mis mee loopt.
Ik kan er niet tegen dat ik al een half uur op deze term probeer te komen maar het maar niet kan bedenken
Hypocrisie aangezien dergelijk commentaar vaak van white privileged vleesetende mannen komt
Ik zit er ook mân hoofd over te breken, weet zeker dat er een specifieke term is maar kom er gewoon niet op