Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Jaaa ik kwam hierheen om dit te posten!
Erg leuk, ik ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen.

Wel ontzettend ongeloofwaardig dat ze vlak voordat ze dit gaat doen de kringloop binnenloopt en daar zomaar al die spullen vindt :joy: (of nou ja, ze zegt ‘ophaalt’)

En dit ligt waarschijnlijk totaal aan mij, maar ik snap die mode met zo’n fietsbroekje echt niet. Ik dacht iedere keer in een flits dat ze haar broek vergeten was en dan dacht ik weer ‘oh ja’ :grimacing:

2 likes

Dat buitenlandse bedrijf heeft intern ook heel omgegooid binnen b&f. Mensen ontslagen, kantoor van Friesland naar Amsterdam verplaatst, waardoor veel mensen wel ‘moesten’ stoppen met hun baan, ook zonder lange aankondiging van te voren. Dus het verbaast me niet zo veel dat ze veel externe contracten er ook uit hebben gegooid zonder overleg.

1 like

Heerlijk dit :joy: zij is zo leuk!

13 likes

Leuke video alleen die haarclip van haar geeft mij echt secretaresse 1994 vibes. :upside_down_face: Ik krijg altijd spontaan zin om op dat soort haaraccessoires te gaan staan. Ik vind die dingen zo lelijk.

Wow ik weet niet of iemand caricakes volgt maar ze had een excuusvideo opgenomen (omdat ze een andere YT-er gestalkt heeft) en ik had dat echt niet van haar verwacht.

langer verhaal voor wie het boeit

Ze heeft blijkbaar ongeveer een jaar lang onder een vals account op een forum dingen gedeeld over een andere Youtuber (dearseoul) die daardoor weg gegaan is van YouTube. Maar echt dingen als privé informatie op een forum zetten, stalken van haar vriend en andere mensen in haar priveomgeving, etc. Wow echt schandalig en heftig. Inmiddels is het drie jaar geleden maar is die Dearseoul (Rachel) er nu pas oké mee dat het überhaupt uitkomt omdat het sindsdien niet goed met haar gaat.
Hier is de video die cari geplaatst heeft
https://youtu.be/cH0EpGH7Asc

5 likes

Soort Betty88 maar dan net een tandje erger

16 likes

Volg caricakes ongv een maandje ofzo, niet altijd de meest boeiende vlogs maar af en toe wel relaxed. Had dit ook niet echt verwacht :joy:

1 like

Ja moest ik dus ook gelijk aan denken. Een soort parallel forum universum.

2 likes

Aah ja wat een leuke video, ze doet het inderdaad ook heel leuk! Ik zie wel wat terug van The Sorry Girls (vond het heel gek dat ze dat “final touches” moment bijna 1 op 1 van hen kopieert) en van mid-century modern zie ik dan weer helemaal niks haha.

Ik ben benieuwd naar de volgende makeover!

2 likes

Ja ze is af van twitter maar nu des te meer op insta.

1 like

Vandaag een post op YouTube van haar inclusief een link naar een blogpost.

12 likes

Ik irriteer me aan Laurens (vriend van Romee)… Hoe hij er altijd bij hangt in haar vlogs, even typisch de mooiboy uithangen (zwoel kijken, handjes door zijn haar). En als hij dan zijn mond open doet komt er zo’n accent uit als hij Engels praat :yum:

17 likes

Volgens mij is het niet eens alleen mensen met negatief commentaar. Maar ook veel met GoEdBEdoEldE adviezen waar ze geen reactie op krijgen en dan kwaad worden. Mensen moeten echt leren dat als je vrijblijvend een reactie stuurt deze dus vrijblijvend is. Het staat anderen toch geheel vrij daar niet op te reageren. En zeker als je 50 van die dms per dag krijgt.

7 likes

Ik kan me ook wel voorstellen als je op alles wat je doet tig dm’s krijgt met commentaar, of dat nou negatief of goedbedoeld advies is je helemaal loco ervan wordt. En opzich kan die engagement en interactie ook plaats vinden in je reacties. Als ik zie wat sommige mensen al in een openbare reactie durven te schrijven, vraag ik me wel eens af wat ze schrijven als de druk van dat anderen het leven helemaal weg is. Ik weet dat er bv YouTubers zijn die een video uploaden en dan bv op hun socials aankondigen dat ze dan en dan 1 of 2 uur lang live gaan reageren op reacties op die video (vlak al kort na het uploaden, zal ook wel een slim algoritmeding zijn dat je volgers meteen gaan kijken en reageren).

Ja maar lees ook wel comments waar ik me meer in kan vinden hoor, die ook veel bijval krijgen. Maar eens, dit is niet zoiets waarmee je met een video weer alles goedmaakt en heb er zelf ook een beetje een naar gevoel bij (rondom haar).

reacties

7 likes

Ja ik dacht daar ook aan, zet een team erop. Maar denk dat ze ook graag in controle is omdat het haar video’s zijn natuurlijk. Lastig allemaal.

Ja die comments zijn vreselijk natuurlijk, zomaar van je afzetten en zeggen doet mij niets kan ik mij niet voorstellen. En dan snap ik wel dat je kiest voor het uit te zetten.

Zou toch wat zijn als je in de supermarkt staat met een pakje kant en klare shizzle en iedereen die voorbij loopt inclusief de caissière er wat van zegt. Dat doe je ook niet dus snap ook soms niet waarom het online wel allemaal moet en kan.

Maar toch even 10 video’s opgenomen. Ik ben benieuwd zullen vast leuk zijn en hopelijk motiveert het weer, ik kijk er naar uit in iedergeval!

1 like

Jammer dat Jeroen v Holland weinig videos maakt, ik vind zijn vibe echt leuk. Nu nog maar ff deze kijken

2 likes

Ik vind zijn videos zo heerlijk ahah.

Jaaa love deze video! Sowieso vind ik hun band, en die met Quinty, heel leuk overkomen.

2 likes

Maar echt, zo naar om te zien hoe mensen hun nastaren en kijken. Fakking aso’s, kijk naar je eigeh

Ah maar die gast in de apple store is wel lief. Jessie zegt: volgens mij ben jij de raarste klant vandaag. Zegt hij: waarom?

1 like