Ik irriteer me aan Laurens (vriend van Romee)… Hoe hij er altijd bij hangt in haar vlogs, even typisch de mooiboy uithangen (zwoel kijken, handjes door zijn haar). En als hij dan zijn mond open doet komt er zo’n accent uit als hij Engels praat
Volgens mij is het niet eens alleen mensen met negatief commentaar. Maar ook veel met GoEdBEdoEldE adviezen waar ze geen reactie op krijgen en dan kwaad worden. Mensen moeten echt leren dat als je vrijblijvend een reactie stuurt deze dus vrijblijvend is. Het staat anderen toch geheel vrij daar niet op te reageren. En zeker als je 50 van die dms per dag krijgt.
Ik kan me ook wel voorstellen als je op alles wat je doet tig dm’s krijgt met commentaar, of dat nou negatief of goedbedoeld advies is je helemaal loco ervan wordt. En opzich kan die engagement en interactie ook plaats vinden in je reacties. Als ik zie wat sommige mensen al in een openbare reactie durven te schrijven, vraag ik me wel eens af wat ze schrijven als de druk van dat anderen het leven helemaal weg is. Ik weet dat er bv YouTubers zijn die een video uploaden en dan bv op hun socials aankondigen dat ze dan en dan 1 of 2 uur lang live gaan reageren op reacties op die video (vlak al kort na het uploaden, zal ook wel een slim algoritmeding zijn dat je volgers meteen gaan kijken en reageren).
Ja maar lees ook wel comments waar ik me meer in kan vinden hoor, die ook veel bijval krijgen. Maar eens, dit is niet zoiets waarmee je met een video weer alles goedmaakt en heb er zelf ook een beetje een naar gevoel bij (rondom haar).
Ja ik dacht daar ook aan, zet een team erop. Maar denk dat ze ook graag in controle is omdat het haar video’s zijn natuurlijk. Lastig allemaal.
Ja die comments zijn vreselijk natuurlijk, zomaar van je afzetten en zeggen doet mij niets kan ik mij niet voorstellen. En dan snap ik wel dat je kiest voor het uit te zetten.
Zou toch wat zijn als je in de supermarkt staat met een pakje kant en klare shizzle en iedereen die voorbij loopt inclusief de caissière er wat van zegt. Dat doe je ook niet dus snap ook soms niet waarom het online wel allemaal moet en kan.
Maar toch even 10 video’s opgenomen. Ik ben benieuwd zullen vast leuk zijn en hopelijk motiveert het weer, ik kijk er naar uit in iedergeval!
Jammer dat Jeroen v Holland weinig videos maakt, ik vind zijn vibe echt leuk. Nu nog maar ff deze kijken
Ik vind zijn videos zo heerlijk ahah.
Jaaa love deze video! Sowieso vind ik hun band, en die met Quinty, heel leuk overkomen.
Maar echt, zo naar om te zien hoe mensen hun nastaren en kijken. Fakking aso’s, kijk naar je eigeh
Ah maar die gast in de apple store is wel lief. Jessie zegt: volgens mij ben jij de raarste klant vandaag. Zegt hij: waarom?
A…nne.Merel heeft gordijnen (of iets in die richting) gekregen. Staat iets bij over hoeveel dagen ze zonder hebben gedaan. Vind dat tellen van de dagen zo bijzonder. Ik ken dat alleen uit boeken over mensen met ASS? Nu zeg ik niet dat ze dat heeft maar vraag me af waarom ze de dagen/tijdstip vaak zo benadrukt?
En ze kon niet even opruimen voordat ze deze #sponfoto maakte? Hoe kun je dit nou aan een merk afleveren, vraag ik me dan af. Makkelijk verdiend, die luxaflex!
Nou deze lijkt mij nogal simpel uitgerekend hoor, je weet wel wanneer je ergens bent gaan wonen + een paar dagen en je bent er al.
Ik weet ook vrij precies op welke datum ik een nieuw huis ben gaan bewonen, en aangezien het in haar geval een jaar plus een paar dagen is, snap ik het wel. Toen ik dit las dacht ik: ahh net iets meer dan een jaar dus. Als het mooi 184 dagen oid was geweest had ik het ok niet gesnapt haha
Nou inderdaad haha. Ruim je toch even op voordat je een foto maakt
Het stompzinnigste is gewoon dat ze dus letterlijk pas toen het na al die tijd een keer gesponsord werd iets voor d’r ramen heeft hangen. Wat een onzin.
Blijkbaar hing er ook niets in de badkamer. zoiets stond er in een andere story.
Ik werd gewoon een beetje boos toen ik dat las. Kan ook omdat ik vlak voor ik haar story zag, zelf rolgordijnen afgerekend had en deze niet gespond kan krijgen
Zij krijgt het gratis. Ik heb net 840 euro alluminium jaloezieen betaald bij Veneta.
Ik betaal ze liever zelf dan dat ik 369 dagen moet afvragen of de buurman iets kan zien in de badkamer.
Dat is zeer zeker waar hoor. Het viel alleen net samen met de rib uit m’n lijf voor rolgordijnen die niet mijn eerste keuze zijn, maar wel goedkoper terwijl zo een influencer dan blijft wachten omdat ze weet dat ze ze toch wel gespond krijgt