Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

A…nne.Merel heeft gordijnen (of iets in die richting) gekregen. Staat iets bij over hoeveel dagen ze zonder hebben gedaan. Vind dat tellen van de dagen zo bijzonder. Ik ken dat alleen uit boeken over mensen met ASS? Nu zeg ik niet dat ze dat heeft maar vraag me af waarom ze de dagen/tijdstip vaak zo benadrukt?

6 likes

En ze kon niet even opruimen voordat ze deze #sponfoto maakte? Hoe kun je dit nou aan een merk afleveren, vraag ik me dan af. Makkelijk verdiend, die luxaflex!

43 likes

Nou deze lijkt mij nogal simpel uitgerekend hoor, je weet wel wanneer je ergens bent gaan wonen + een paar dagen en je bent er al.

21 likes

Ik weet ook vrij precies op welke datum ik een nieuw huis ben gaan bewonen, en aangezien het in haar geval een jaar plus een paar dagen is, snap ik het wel. Toen ik dit las dacht ik: ahh net iets meer dan een jaar dus. Als het mooi 184 dagen oid was geweest had ik het ok niet gesnapt haha

7 likes

Nou inderdaad haha. Ruim je toch even op voordat je een foto maakt

4 likes

Het stompzinnigste is gewoon dat ze dus letterlijk pas toen het na al die tijd een keer gesponsord werd iets voor d’r ramen heeft hangen. Wat een onzin.

24 likes

Blijkbaar hing er ook niets in de badkamer. zoiets stond er in een andere story.

Ik werd gewoon een beetje boos toen ik dat las. Kan ook omdat ik vlak voor ik haar story zag, zelf rolgordijnen afgerekend had en deze niet gespond kan krijgen

5 likes

Zij krijgt het gratis. Ik heb net 840 euro alluminium jaloezieen betaald bij Veneta. :joy:

9 likes

Ik betaal ze liever zelf dan dat ik 369 dagen moet afvragen of de buurman iets kan zien in de badkamer.

24 likes

Dat is zeer zeker waar hoor. Het viel alleen net samen met de rib uit m’n lijf voor rolgordijnen die niet mijn eerste keuze zijn, maar wel goedkoper terwijl zo een influencer dan blijft wachten omdat ze weet dat ze ze toch wel gespond krijgt

4 likes

Tuurlijk, snap je helemaal! Stom gedoe, je gaat toch niet meer dan een jaar wachten tot er een spondeal zich aandient. :worried:

1 like

Dat huis van die Sofie miiiijjjnnnn god wat een onderneming. Ik ben echt benieuwd hoe het eruit komt te zien want ik kan me er niks bij voorstellen

2 likes

Hahaha, deze video vond ik ook echt briljant !

Ik kijk dit pas 1 min en ga al helemaal stuk. Die edit hahahaha

7 likes

Hahahaha ik ben op 0:55 en ik ga helemaal stuk

2 likes

Versta ik nu goed dat ze WEER naar Istanbul gaan om hun tanden te laten fiksen?

3 likes

Die linker jongen op de thumbnail lijkt echt op een vreselijk rotjoch die ik ken. Echt een kwal is dat. En nu wil ik de video daarom eigenlijk al niet kijken, terwijl Jessie en Jeroen sowieso leuk zijn en deze jongen misschien ook wel gewoon

1 like

Ja echt zoooo veel werk. Tot nu toe lijkt het me vooral voor die vrouw die het verkoopt een goede deal…

2 likes

Jaa dr was iets miss gegaan vorige x