Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Vind het zo jammer. Was echt een grote ‘fan’ van haar en haar vlogs maar heb ze al maanden niet gezien. Vind het niet meer inspirerend. Iedere keer laat ze haar blote buik ook zien vol in beeld en dat hoeft van mij ook niet zo…

4 likes

Ik vond haar in NY ook leuk, haar vlogs vond ik ook echt heel leuk toen! maar nu vind ik haar echt vreselijk inmiddels. Zo jammer!

Ik ben me toch een partij benieuwd wat er “veranderd is” bij Body&Fit, nu al die samenwerkingen gestopt zijn. Iedereen is zó expliciet in het bericht dat “het niet meer past bij mij als persoon”. Nu zitten alle fitgirls bij myprotein, die zijn vast blij haha.

3 likes

Oh Hallelujah, praise the lord :raised_hands:t6:. Nu nog bevallen en dan komt er hopelijk betere content.

1 like

Volgens mij had Laura Brijde er ooit eens iets over laten vallen dat de samenwerking heel onprettig opeens vanuit B&F beeindigd was. Maar wat er exact gebeurd was, heeft ze nooit verteld geloof ik.

Influencer kortingen bij myprotein zijn wel chiller. Volgens mij is dat nu 36% tov 10% bij bodyandfit vroegah.

Vintetsj bank :thumbsup:

1 like

Dit noem ik " Het perfecte hoofd wat je heel mooi uit kunt knippen en overal op kunt fotosoepen"

27 likes

Ze post nu dat er dingen zijn veranderd die niet meer bij haar passen als persoon. Ben toch wel benieuwd haha. Goede slag voor MyProtein dit.

1 like
Samenvatting

Ik las hem als fetishjj bank en zag voor me hoe ze daarop bevrucht werd.

8 likes

Hahaha ja echt, doordat je geen nek ziet lijkt het zo nep :grin:

1 like

Het doel zal dan wel niet de lokale bevolking beinvloeden zijn maar meer donaties binnenhalen door minion volgers te laten dokken omdat ‘spirituele knapperd Jessie Jazz’ anti plastic is terwijl ze met haar spirituele knapheid op Ibiza knap en spiritueel zit te wezen

1 like

wtf…

2 likes

Volgens mij is b&f door een ander bedrijf overgenomen en werd er besloten om de kortingen te verlagen (van 30 naar 15% ofzo) en kreeg de influencer daardoor minder betaald en was de communicatie slecht.

Aha dus eigenlijk “body en fit paste niet meer bij mij(n salariswensen)”

4 likes

Volgens mij gaf Laura brijde aan dat het niet haar keus was om de samenwerking te stoppen. Of gaat het nu over iemand anders?

Allemaal leuke feestjes op komst :clown_face::clown_face::clown_face:

22 likes

god die wenkbrauwen hahaha, ik verbaas me er elke keer weer over.

12 likes

Die ene krijgt een meisje, zou die ook in notime zulke wenkies hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik moest hier echt ff goed naar kijken voor ik t begreep. Alsof zijn been die van haar is.

Heb echt niks met die meiden, maar samen zwanger zijn met je zussen lijkt me zooooo leuk

48 likes