Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Frenky Dean van Nienke wordt nu ook ingezet om filmpjes in te spreken, “Nee, je moet echt lachen…” en vervolgens wordt het kind gemanipuleerd om “echt” te lachen.
Ik weet het niet hoor…

2 likes

Nah wats met deze makeup

Maar oké ik kan die meiden niet uit elkaar houden en ze taggen elkaar ook in alle foto’s en plaatsen allemaal dezelfde foto’s dus ik kan er geen wijs uit.
Wel leuk voor ze.

24 likes

Zou Josh jarig zijn? :thinking:

2 likes

Ja ik heb ook bij meerderen een paar maanden terug gelezen dat het echt van het ene op het andere moment over was zonder aankondiging of iets. Misschien dat b&f er nog op terug is gekomen bij ze maar hebben al die influencers nu zoiets van, doeii kans verkeken ik ga naar mp.

Laatst ging het hier toch over haar ingreep op haar heupen?

Nou lijkt me duidelijk hier. :stuck_out_tongue:

26 likes

:pensive: Waarom???

Denk dat ze Kim K en Beyonce als inspiratie heeft ofzo. Aan de rest van haar foto’s enz te zien.

Hoezo hebben Sarah en Lotte ongeveer dezelfde video als laatste reels? :joy: Sarah heeft alleen 60k meer views

Hahah ja! Whatsupp met die witte poeder zonnebril :sweat_smile:

Weet iemand hier toevallig waar Monica haar ‘facings’ heeft laten doen? Vind het zo natuurlijk eruit zien en heb geen behoefte aan afgeslepen tanden net zoals bij de rest… Haar vlogs zijn alleen zo lang, dat ik vergeten waar ze dit heeft benoemd.

3 likes

In een vlog heeft ze dit benoemd haha :joy:

2 likes

Dr zit wss spf in die poeder en die foto is met flits gemaakt wss. Geen goede combi want dan word je gezicht dus wit

Wat is er eigenlijk met Safiya Nygaard? Ontdekte haar toen via het forum maar het is zo stil rondom haar?

5 likes

Rademakers & Kinsbergen (ga ook een afspraak maken; iets met te weinig tanden en een beugel die vroegaaa verkeerd is geplaatst)

1 like

Dankjewel! Ja ik ga me er ook in verdiepen, heb ook geen goede orthodontist gehad, waardoor ik nu met spleetjes zit tussen me voortanden. Ben heel benieuwd!

Wow ja ik was haar helemaal vergeten. Laatste video is alweer 3 maanden geleden.

Wooohh ja nu jullie het zeggen! Heb ook geen gossip meegekregen oid. En zie ook geen absence post over/van haar en haar man?

Oh das wel sneu :pensive: ook wel bijzonder dat ze beiden niet meer actief zijn op social media. Hopelijk gaat alles verder oké met ze.

5 likes

Zou je hopen ja

Het is denk ik gewoon de look zelf

11 likes

Wat is er met die onderwimpers

4 likes