Tuurlijk, snap je helemaal! Stom gedoe, je gaat toch niet meer dan een jaar wachten tot er een spondeal zich aandient.
Dat huis van die Sofie miiiijjjnnnn god wat een onderneming. Ik ben echt benieuwd hoe het eruit komt te zien want ik kan me er niks bij voorstellen
Hahaha, deze video vond ik ook echt briljant !
Hahahaha ik ben op 0:55 en ik ga helemaal stuk
Versta ik nu goed dat ze WEER naar Istanbul gaan om hun tanden te laten fiksen?
Die linker jongen op de thumbnail lijkt echt op een vreselijk rotjoch die ik ken. Echt een kwal is dat. En nu wil ik de video daarom eigenlijk al niet kijken, terwijl Jessie en Jeroen sowieso leuk zijn en deze jongen misschien ook wel gewoon
Ja echt zoooo veel werk. Tot nu toe lijkt het me vooral voor die vrouw die het verkoopt een goede deal…
Jaa dr was iets miss gegaan vorige x
Ohhh ik vind het eigenlijk best leuke mensen! Had ze verkeerd ingeschat op basis van hun uiterlijk.
Wow dat ze me al die blauwe make-up en sterretjes op d’r gezicht gaat slapen … (op 18:11)
Ze zijn precies echt alles opnieuw aan het doen? Ook dat ze opeens die kelder vinden? Hoe dan! Ze heeft wel geluk met haar aannemer denk ik, gaat precies in een goed tempo vooruit. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!
Haha ja hun vlogs zijn mn guilty pleasure want ik vind ze stiekem heel leuk, ookal is het zo bizar over de top
ja ik vind ze ook leuk! lieve mensen en ook humoristisch.
Dat is raar soms he?
Ik heb dat soms een beetje met Lotte van Lotte Loves Beauty, zij lijkt qua uiterlijk echt heel erg op iemand die ik ken die ontzettend onbetrouwbaar en geen leuk persoon is. En met foto’s bekruipt me wel eens een negatief gevoel bij Lotte, gewoon omdat ze zo op die ander lijkt. Terwijl dat niets met Lotte zelf te maken heeft, ze is echt (van wat ik er zo van zie) een heel ander type en lijkt qua doen en laten helemaal niet op die ander. Met video heb ik het daarom ook niet.
Ik heb dat ook wel eens in het echt gehad, dat ik iemand ontmoette die qua uiterlijk en stem erg leek op een vervelend iemand die ik vroeger kende. En die bleek heel leuk te zijn en we zijn goed bevriend geraakt, maar ik moest echt even een knop omzetten of zo?
Ik heb dit ook maar dan vooral met namen, ik wil niet zo’n vooroordeel hebben maar als iemand zich dan voorstelt met een naam van een persoon die ik niet mag, dan denk ik soms echt van ‘oppassen’ of zo?
Jiami heeft een dating app spon. Maar zij was toch weer met haar ex? Die van dat filmpje waar hij super verdrietig in beeld zat, terwijl zij vertelde dat ze uit elkaar waren.
“That’s life honey”
ja klopt zij zijn weer samen. vind zulke spon altijd sowieso suuuper ongeloofwaardig