I Bonnie & Nick maar ik ben het met je eens! De stopcontacten vlog was voor mij de druppel, haha.
Ik denk ook continue ‘niet lullen maar poetsen!’ maar lullen is wel een vrij essentieel onderdeel van haar werk
Ik kan natuurlijk ook niet de vlog aanklikken maar ben te nieuwsgierig of er iets anders gebeurt dan in de vorige
Ook echt met zoveel hulp!! Al die vrienden kwamen helpen. Alwin kreeg het kutste klusje, de trap
Vind het lastig om te bepalen waar dat tempo nu vandaan komt en of daar kritiek op moet komen. Bonnie die werkt nog halve dagen, ook aan de vlogs qua editten etc. Maar ook nog insta dingen. Nick die heeft ook gewoon nog werk. Dan hebben ze ook nog werklui over de vloer. Dan snap ik dat dingen niet zo snel gaan als dat je zou willen. Dus een “normaal” tempo, tsja, dat verschilt denk ik ook gewoon enorm per situatie en per persoon.
Ik vind verder niet zoveel van het tempo maar dan zie ik dat ze op die to-do lijst heeft geschreven “blauw bijwerken” en dan denk ik: in de tijd dat je dit opschrijft kan je dit doen, niet lullen maar poetsen. Misschien komt het ook wel omdat zij de tijd kunnen nemen.
In elke kamer waar geverfd is moet ze de kleur bijwerken. Dan denk ik, had lekker die muren als laatste geverfd, dan had je daar ook geen last van, maar was het eerste wat ze gingen doen qua klussen geloof ik
Hoe Claire Lucia zichzelf belachelijk maakt in haar nieuwe video (kijkt haar 1e video terug die ze op YouTube heeft gezet). Ik vind haar in die 1e vele malen leuker dan hoe ze nu is Ze is nu zo’n typetje geworden. Vond haar sowieso in New York ook leuker, uit die tijd volg ik haar ook.
Vind het ook wel gek dat ze dan bijv de badkamerdeur wil verven voor ze er wonen en de binnenkant van de woonkamer kasten als ze er wonen. Dan moet je dus die hele kasten weer leeghalen en laten drogen terwijl je ze al in gebruik hebt! Zo onlogisch
Aan de enr kant heb ik ook t gevoel dat ik al 3 maanden lang verf vlogs kijk. Maar volgens mij is dat een van de weinige dingen waar ze uitgebreid over kan filmen. En in t begin ook vaak heeft gefilmd. Dus misschien hebben ze maar een week geverfd ofzo maar dat verspreid over meerdere vlogs waardoor het lijkt alsof ze er veeel langer mee bezig zijn.
Haha ja dit dacht ik ook al… De deur haal je er zo uit en is gauw geschuurd en geverfd maar de binnenkant van de kasten is toch juist handig om te doen als ze nog niet ingericht zijn? Alhoewel ze natuurlijk wel de plek hebben om het evt even tijdelijk ergens anders op te slaan maar ik had zelf andere prioriteiten gesteld denk ik
Ik heb ook hetzelfde, al maanden niet meer gekeken. De reden waarom ik keek is helemaal naar de achtergrond verdwenen, best jammer.
Maar met baby/zwanger zijn, is er nu eenmaal veel moneyzz te verdienen, (kijk maar naar haar views).
Ik vind Nick echt het einde, nu weer met die droom van die hogedrukspuit hahaha
In zijn regenpak ook haha, echt om gelachen
Ik ook, echt fantastisch hoe enthousiast die jongen kan zijn.
Zeker, maar vanuit een werkgever heb je ook de mogelijkheid dat je 1 of 2 dagen krijgt voor het verhuizen en/of dat je vrij kan nemen. We zien tevens ook maar kleine fragmenten natuurlijk, dus wie weet wat ze daadwerkelijk op een dag doen.
@Qwerty123 Dat zegt ze ook in de vlog, dat ze sommige dingen doen wanneer ze er wonen.
Vriendin was onlangs ook geweest (opvulmateriaal van haar gebroken tand fixen). Aan de telefoon al aangegeven dat ze wel zwanger was, maar was geen enkel probleem kom maar, zij naar DH (vanuit Rdam). Tijdens de intake zei de tandarts direct dat ze liever geen zwangere patiënten behandelt (ook ivm bleken spul). Heel begrijpelijk maar zeg dat dan direct
Wel hele fancy en grote kliniek begreep ik
Maar voor wie zouden ze sneller moeten gaan? Verbouwen is zwaar, al het geregeld ook. Als je de tijd hebt en het kan veroorloven om enkele maanden te overbruggen is het eerste wat ik zou zeggen; doe dat. Kamertje per week. Lekker rustig aan.
Ik zou zelf vooral veel te enthousiast zijn en alles snel klaar willen hebben, maar als je nog een paar maanden aan je huurhuis vast zit kan ik me voorstellen dat je het ook een beetje rustig aan doet. Misschien dat Bonnie haar huur wel niet eerder op kon zeggen o.i.d. Als je wil kan het wel snel haha, mijn vriend en ik hebben ons huis met hulp van mijn ouders in vier dagen volledig geschilderd en ingericht.
Ik heb vooral ook t idee dat Bonnie zo slordig verft. Ik zie bij die roze deur bijvoorbeeld vet veel verf op de ruitjes zitten. En bij de en-suite deuren lijkt ze alles maar een keer te doen? Mijn ervaring is toch dat je t wel 2 keer moet doen (incl tussendoor weer licht opschuren, schoonmaken, etc) om t echt mooi te laten dekken.
@Shaaar Ja dat vind ik ook wel hoor. Als je de tijd hebt, neem die dan ook.
Ik heb dat dus 1 keer gedaan. Vol enthousiastme, strakke planning, kluswoning. Na week 1 beiden bekaf, maarja toen zaten we aan de planning vast. Uiteindelijk zaten we een maand later (en dit huis was in een stuk slechtere staat dan dat van Bonnie) in een huis dat als we meer tijd/ruimte hadden gehad mooier afgewerkt was (Denk aan stopcontacten freesen etc) en waren we beiden nog te vermoeid om überhaupt te genieten van wat we hadden neergezet. Achteraf had ik er veel liever twee maanden extra voor uitgetrokken.