Haha ja dat dacht ik ook. Wel grappig om hem zo te zien.
Ah okĂ© top! Was het hem dus wel, ik zei ook âhĂ© ik ken hem!â En toen zei mân moeder âwaarvan dan?â En toen wist ik het eigenlijk helemaal niet, het kwartje viel later.
Is dat niet een hele oude aflevering? Van een paar jaar geleden.
Nee, want ipv een hand gaven ze elkaar een elleboog.
Is dat niet al maanden zo bij Co. Corona heeft een week bestaan.
Vriendin en ik noemen haar - Bonnie - zo (ja wij zijn oud en flauw)
Ik kijk vooral veel studio vlogs van meiden die een etsy shop hebben. Een youtuber die ik deze week had gevonden had een nieuwe video online duurde half uur dus joepie. En ze zei elke keer de datum wat het was. Begon op 6 juli, daarna best consequent 7,8,9 juli. Toen ineens een gat naar 23 juli. Ineens was het 19 augustus en de video is vandaag online gekomen
Ok het was een half uur materiaal maar totaal zo geen film schema/ regelmaat in het filmen.
Heb een een aantal namen? Lijkt me ook leuk om te kijken
Ja Katnipp is mijn favo qua hoe ze werkt en filmt. En van de week dus coconutacha ontdekt (alleen die filmt blijkbaar heel sporadisch en propt dan 6 dagen over 2 maanden gefilmd in 1 vlog)
Tanamakes vind ik ook leuk, zij filmt veel met haar gopro op haar hoofd. Ik moest in het begin wel wat wennen aan dat beeld, is soms ook iets te schokkerig.
She meets city vind ik ook erg leuk.
Alice thorpe
Paperchicplans
Ze hebben echt totaal andere webshops dan ik heb maar ik vind het heel leuk om te kijken hoe andere mensen hun bedrijf runnen/ aan het werk zijn.
Ik zou echt niet kunnen (interieur)shoppen met Bonnie. Veel te besluiteloosđ
Ik heb de vlog na 8 minuten uitgezet, kon het niet meer aan. De lamp vond ze âhelemaal geweldigâ maar 50 euro te duur om er direct een beslissing over te nemen??? 
Volgens mij zei ze niet veelste duur maar ze wou er voor die prijs nog wel even goed over nadenken. Nick zei trouwens dat het voor een lamp helemaal niet duur is. Ze heeft er nu een via marktplaats gekocht voor de helft van de oorspronkelijke prijs. Wel duurzamer tweedehands. Ik vind het wel verfrissend dat ze niet zoals bijna alle influencers maar doen alsof alles gratis. (Sommige krijgen ook alles gratis natuurlijk) maar dat ze over het algemeen goed nadenken over wat ze kopen en niet voor een volledig gespont huis gaan.
Ik heb me er vooral aan zitten ergeren hoe ze auto rijdt, haha
Hoezo?
Ik heb de vlog niet gezien, maar Bonnie heeft nog niet lang haar rijbewijs en rijdt niet veel, toch? Kan me voorstellen dat ze dan nog niet zo goed rijdt iig.
Die afschuwelijke bank gaat ook weer mee? Ik kreeg echt error toen ik dat hoorde
Hoezo afschuwelijk? Is toch een basic grijze bank. Het is ook niet mijn smaak maar heel veel mensen hebben toch een grijze (hoek)bank haha.
Ik vind die bank echt het toppunt van lelijkheid
Dat je iets minder hard rijd kan ik nog in komen. 80 rijden is wel gevaarlijk inderdaad. Heb zelf vorige keer 80 moeten rijden op de snelweg omdat mijn band lek was en ik met een thuiskom bandje moest rijden. Vond het super eng, vrachtwagens rijden tegenwoordig gewoon harder
Ik denk alleen maar, super goed dat ze wel gewoon gaat rijden ondanks dat ze 't spannend vindt. Nee ze rijdt niet elke week, maar ze heeft ook geen auto en die heeft ze in Râdam volgens mij ook niet nodig. En lief ook dat Nick haar gewoon moed in praat, ook al gaat 't om een simpele handeling.