Ik denk dat ze weer uit elkaar zijn want alle foto’s zijn weer weg bij alle twee (ging even kijken). Behalve een gesponserde post.
Als hij zijn eigen ding doet maakt Alwin echt best leuke dingen, maar hij kan ook zo naar engagement en spondeals schooien.
Kristina K. had pas ook een spon van een datingapp en toen had ze een Q&A en zat ze te vertellen van nee ik ben niet aan het daten, dat wil ik nog niet.
Sanny: ‘We hebben voor ons huis niet heel veel samenwerkingen, maar we dachten: ‘ja de badkamer zou toch mooi zijn als we dat met een samenwerking kunnen doen’’.
Blijft een gekke wereld, om er alleen al zo in te staan.
Sanny gaat volgens mij naar alle adressen waar De Huismuts ook naar is gweest. Tenminste wel voor de vloer en badkamer. En voor het keukenblad ook.
Ze moet alleen nog naar decor amsterdam en dan heeft ze een Huismuts huis.
Kijkt iemand “weet ik veel”? Is die beste student nou die Jordy van Lisa van Bonnie? Ik denk de hele tijd “ken hem ergens van”
Gutegut, in de nieuwst vlog van Co is corona echt compleet verdwenen he?
Logeren bij Rachel, in de auto bij Nienke (zonder mondkapje), eten bij Joey, samen zingen met Pepe en Joey & dan ben ik nog maar op de helft…
Zit hij vaker in tv-programma’s dan? Staat me (heel vaag) bij dat hij ooit eerder aan iets meedeed en dat the Bonster er over ging vloggen
Ja denk het wel. Ik heb even bij Bonnie gekeken en ze volgt hem.
Ja dat is hem indd! Totaal ander type vriendin heeft hij nu haha
Haha ja dat dacht ik ook. Wel grappig om hem zo te zien.
Ah oké top! Was het hem dus wel, ik zei ook “hé ik ken hem!” En toen zei m’n moeder “waarvan dan?” En toen wist ik het eigenlijk helemaal niet, het kwartje viel later.
Is dat niet een hele oude aflevering? Van een paar jaar geleden.
Nee, want ipv een hand gaven ze elkaar een elleboog.
Is dat niet al maanden zo bij Co. Corona heeft een week bestaan.
Vriendin en ik noemen haar - Bonnie - zo (ja wij zijn oud en flauw)
Ik kijk vooral veel studio vlogs van meiden die een etsy shop hebben. Een youtuber die ik deze week had gevonden had een nieuwe video online duurde half uur dus joepie. En ze zei elke keer de datum wat het was. Begon op 6 juli, daarna best consequent 7,8,9 juli. Toen ineens een gat naar 23 juli. Ineens was het 19 augustus en de video is vandaag online gekomen Ok het was een half uur materiaal maar totaal zo geen film schema/ regelmaat in het filmen.
Heb een een aantal namen? Lijkt me ook leuk om te kijken
Ja Katnipp is mijn favo qua hoe ze werkt en filmt. En van de week dus coconutacha ontdekt (alleen die filmt blijkbaar heel sporadisch en propt dan 6 dagen over 2 maanden gefilmd in 1 vlog)
Tanamakes vind ik ook leuk, zij filmt veel met haar gopro op haar hoofd. Ik moest in het begin wel wat wennen aan dat beeld, is soms ook iets te schokkerig.
She meets city vind ik ook erg leuk.
Alice thorpe
Paperchicplans
Ze hebben echt totaal andere webshops dan ik heb maar ik vind het heel leuk om te kijken hoe andere mensen hun bedrijf runnen/ aan het werk zijn.