Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik zat een podcast van die Celine Charlotte te luisteren en soms denken wij er wel heel licht over, volgens mij (haters horen er nou eenmaal bij). Maar dat je gewoon constant niks goed kunt doen in de ogen van mensen… Voorbeelden die ze gaf: als ze de auto instapt, een verwijt dat ze niet elektrisch rijdt, als ze iets zoets eet, een verwijt dat ze suiker promoot etc. etc. Ik zou gillend gek worden en snap heel goed waarom mensen reacties op stories uitzetten.

36 likes

Volgens mij kregen ze de restjes die er al zaten er niet af(gekrabt) en hebben ze daar toen maar met de nieuwe kleur overheen geverfd. Dat is in ieder geval de indruk die ik kreeg, kan ook niet zo zijn :see_no_evil:

Ik denk dat Nick en Bonnie in hun enthousiasme dachten, we beginnen met leuke en zichtbare klussen (de muren verven), maar achteraf was het waarschijnlijk handiger om dat als laatste te doen.

Ze hebben sommige stukken geverfde muur weer beschadigd door andere dingen die ze daarna hebben gedaan. Maar snap wel dat dat gebeurd als je er allebei geen ervaring in hebt.

3 likes

En wat denk je van die schilderijen muur bij de trap die ze net heeft opgehangen.
Hoop voor hun dat ze niet al te grote spullen naar boven moeten tillen want dan heb je kans dat je de spijkers ook weer uit de muur moet halen.

5 likes

Ik vond t al een wonderlijke volgorde.

@Lula: True, dat zou ik ook worden. Ik zou ander werk zoeken. Zouden meer influencers moeten doen :speak_no_evil:

1 like

Ik zie ook overal verf op de ramen.

1 like

En je huis hoeft toch ook niet helemaal af te zijn als je er in gaat, ja tuurlijk is het makkelijker om het meeste af te hebben voor je er in gaat. Maar als je er in zit kan je ook gewoon verder gaan.

Ik heb me na m’n laatste verhuizing dus wel voorgenomen nooit meer te denken het hoeft niet af.

Ik dacht toendertijd joh die tweede laklaag komt nog wel. 5.5 jaar later en nog steeds geen tweede laklaag en inmiddels bezig met m’n volgende verhuizing, haha

34 likes

Haha same, vorig jaar verhuisd en de slaapkamer moet nog steeds een 2e laag verf. Echt geen zin meer in nu alles al erin staat :grimacing:

Hahaha ja net zoals met plinten, “aaaah dat komt nog wel”. Never gonna happend. Vrienden van me dachten ook zo en hebben inmiddels alleen plinten gelegd waar je het ook kunt zien, achter kasten of de bank ligt niks. :joy:

5 likes

Sanne gaat van Twitter af.

1 like

Voor hoe lang? 2 dagen?

44 likes

Dat is ~nonchalant~

1 like

Vind kamer make-overs altijd leuk, deze ook. Die bloemen op de muur doen me alleen denken aan dat je als puber random shit op de muur plakte om de boel een beetje aan te kleden. En dat dan op een gegeven moment de helft eraf valt en je lelijke kneedgum/plakband vlekken overhoudt. Zou het zelf ook snel zat zijn denk

4 likes

Mijn ouders hebben de plinten in hun vorige huis gelegd op het moment dat ze het in de verkoop gingen zetten en er bezichtigen werden gepland :thumbsup:

Maargoed mijn vader is ook meer dan eens in augustus nog naar de garage gegaan om zijn winterbanden eraf te laten halen, dus ik weet niet of dit zo zeer aan het fenomeen plinten ligt of dat het een karaktertrekje is (wat ik helaas ook geërfd lijk te hebben :full_moon_with_face:)

17 likes

Jaaa ik kwam hierheen om dit te posten!
Erg leuk, ik ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen.

Wel ontzettend ongeloofwaardig dat ze vlak voordat ze dit gaat doen de kringloop binnenloopt en daar zomaar al die spullen vindt :joy: (of nou ja, ze zegt ‘ophaalt’)

En dit ligt waarschijnlijk totaal aan mij, maar ik snap die mode met zo’n fietsbroekje echt niet. Ik dacht iedere keer in een flits dat ze haar broek vergeten was en dan dacht ik weer ‘oh ja’ :grimacing:

2 likes

Dat buitenlandse bedrijf heeft intern ook heel omgegooid binnen b&f. Mensen ontslagen, kantoor van Friesland naar Amsterdam verplaatst, waardoor veel mensen wel ‘moesten’ stoppen met hun baan, ook zonder lange aankondiging van te voren. Dus het verbaast me niet zo veel dat ze veel externe contracten er ook uit hebben gegooid zonder overleg.

1 like

Heerlijk dit :joy: zij is zo leuk!

13 likes

Leuke video alleen die haarclip van haar geeft mij echt secretaresse 1994 vibes. :upside_down_face: Ik krijg altijd spontaan zin om op dat soort haaraccessoires te gaan staan. Ik vind die dingen zo lelijk.

Wow ik weet niet of iemand caricakes volgt maar ze had een excuusvideo opgenomen (omdat ze een andere YT-er gestalkt heeft) en ik had dat echt niet van haar verwacht.

langer verhaal voor wie het boeit

Ze heeft blijkbaar ongeveer een jaar lang onder een vals account op een forum dingen gedeeld over een andere Youtuber (dearseoul) die daardoor weg gegaan is van YouTube. Maar echt dingen als privé informatie op een forum zetten, stalken van haar vriend en andere mensen in haar priveomgeving, etc. Wow echt schandalig en heftig. Inmiddels is het drie jaar geleden maar is die Dearseoul (Rachel) er nu pas oké mee dat het überhaupt uitkomt omdat het sindsdien niet goed met haar gaat.
Hier is de video die cari geplaatst heeft
https://youtu.be/cH0EpGH7Asc

5 likes