Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik zou echt niet kunnen (interieur)shoppen met Bonnie. Veel te besluiteloos😂

6 likes

Ik heb de vlog na 8 minuten uitgezet, kon het niet meer aan. De lamp vond ze ‘helemaal geweldig’ maar 50 euro te duur om er direct een beslissing over te nemen??? :confused:

5 likes

Volgens mij zei ze niet veelste duur maar ze wou er voor die prijs nog wel even goed over nadenken. Nick zei trouwens dat het voor een lamp helemaal niet duur is. Ze heeft er nu een via marktplaats gekocht voor de helft van de oorspronkelijke prijs. Wel duurzamer tweedehands. Ik vind het wel verfrissend dat ze niet zoals bijna alle influencers maar doen alsof alles gratis. (Sommige krijgen ook alles gratis natuurlijk) maar dat ze over het algemeen goed nadenken over wat ze kopen en niet voor een volledig gespont huis gaan.

60 likes

Ik heb me er vooral aan zitten ergeren hoe ze auto rijdt, haha

11 likes

Hoezo?

Ik heb de vlog niet gezien, maar Bonnie heeft nog niet lang haar rijbewijs en rijdt niet veel, toch? Kan me voorstellen dat ze dan nog niet zo goed rijdt iig.

Die afschuwelijke bank gaat ook weer mee? Ik kreeg echt error toen ik dat hoorde

2 likes

Hoezo afschuwelijk? Is toch een basic grijze bank. Het is ook niet mijn smaak maar heel veel mensen hebben toch een grijze (hoek)bank haha.

8 likes

Ik vind die bank echt het toppunt van lelijkheid

1 like

Dat je iets minder hard rijd kan ik nog in komen. 80 rijden is wel gevaarlijk inderdaad. Heb zelf vorige keer 80 moeten rijden op de snelweg omdat mijn band lek was en ik met een thuiskom bandje moest rijden. Vond het super eng, vrachtwagens rijden tegenwoordig gewoon harder

3 likes

Ik denk alleen maar, super goed dat ze wel gewoon gaat rijden ondanks dat ze 't spannend vindt. Nee ze rijdt niet elke week, maar ze heeft ook geen auto en die heeft ze in R’dam volgens mij ook niet nodig. En lief ook dat Nick haar gewoon moed in praat, ook al gaat 't om een simpele handeling.

61 likes

Volgens mij vind ze het oprecht heel eng om te rijden, daar kom je inderdaad wel alleen maar uit als je vaker rijdt ben ik bang. Maar inderdaad goed dat ze het wel probeert.
Je ziet ook een beetje aan hoe ze zit dat ze het eng vindt. Ze zit qua houding wel echt helemaal verkeerd in die auto, ook best gevaarlijk.

Ik vind het overigens opvallend hoeveel wasmiddel en schoonmaakmiddel reclames ik bij Bonnie krijg, wat zou Youtube als doelgroep zien bij Bonnie

3 likes

Was jij al met PODS??!

21 likes

Ik kan me dat echt zo slecht voorstellen dat een rijinstructeur dat zou adviseren, er zijn echt van die standaard regeltjes voor en dit is er echt niet een, sterker nog die regels zijn er ook voor dat de stoel je rug op een juiste manier ondersteunt. Het klinkt alsof ze het probeert te verdedigen maar het niet meer helemaal goed voor zich heeft. Serieus wat denk je dat er gebeurt als je zo dicht op het stuur zit, je hebt een aanrijding en de airbags komen eruit.

7 likes

Inderdaad en ik vind het ook echt tof dat ze die lamp op marktplaats heeft gevonden voor de helft van de prijs.

5 likes

Volgens mij is dit een van de weinige lange ads die niet geskipt kan worden, en dat we hem daarom ALTIJD krijgen.

2 likes

Oh die nieuwe vlog van Charlotte toch weer. Ik erger me mateloos maar kan het ook niet laten om te kijken. Zitten ze bij die ouders, vraagt ze die vader wat, vervolgens tijdens het antwoord is zij alweer volledig met iets anders bezig (zichzelf indringend aankijken in de camera) en praat er dwars doorheen. Sowieso telkens die random shots waarbij ze zwoel in de camera kijkt om de haverklap, wat een vlog.

9 likes

Hoezo mag dat niet? Zij gooit toch haar leven online haha. Dus vertel

20 likes

Ja doe ik dus laat me met rust😡

1 like

Ik blijf me toch verbazen over mogelijke Youtube inkomsten. Het kanaal Doing It Ourselves (van de kasteelvlogs die ik eerder deelde - nog steeds aanrader) heeft een paar maanden geleden een patreon-account gestart, waarmee hij nu $6,631 per maand verdiend. En dat niet alleen, hij kreeg veel vragen van kijkers die wilden bijdragen aan zijn renovatieproject. En dat waren blijkbaar veel mensen: het brengt €17,034 op.

En het leek mij al geen arme familie. Een kasteel kopen, onderhouden en verbouwen kost veel. Rijden in een rangerover, beschikken over goed cameragerief en drone … Het is een toffe kerel en zijn video’s zijn leuk. Ik vraag mij af hoe overweldigend zoiets wel niet moet zijn als je een kanaal start dat in korte tijd zo succesvol wordt.

2 likes