Wat mij opvalt, eigenlijk al vanaf t begin dat Bonnie vlogt, is dat ze heel vaak dingen wil die vriendinnen ook hebben. Zoals nu wil ze de eettafel die Cherelle ook al heeft. Heb je allebei dezelfde eettafel…vind het zo fantasieloos?
Ik zou er zelf overigens geen problemen ofzo mee hebben, ookal kopieert iemand letterlijk mijn gehele interieur…maar die drang van “Oh dat wil ooohoook”. Apart.
Ik denk ook dat 'ie een kind heeft, maar in de vlog zegt ze dat hij al 5 jaar single is. Een scheiding duurt toch niet 5 jaar? En als je vreemdgaat heb je toch niet per se een advocaat nodig?
Misschien heeft hij een ‘heftig’ beroep of zo of is 't een bn’er haha
Het heeft mij ook echt verbaast hoeveel geld Youtubers met Patreon kunnen verdienen.
Ik volg een stel dat de wereld rondvaart, Sailing La Vagabonde, ze hebben 3909 Patreons die minimaal $3,63 per upload betalen. Wekelijks uploaden en ze komen uit op $56.758,- per maand!!
Dus die 4 vlogs per maand kosten meer dan een maand Netflix?
Hahahaha ik dacht welke bner naam begint met een H. Enige waar ik op kwam was Henry van loon
Misschien is het Henk Krol
Ik heb het afgespeeld op 0.25 maar je ziet alleen een arm en blauwe polo
Ja bizar toch! Je kan er zelfs ook nog voor kiezen om ze te ‘steunen’ voor $6,05 of $12,10 per upload. Crazy!
Ja verdomme als ik van Loon lees denk ik meteen aan VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL IN MEER DAN DUIZEND SMAAAAAAKEN
En ik aan
Het zien van deze cover brengt gelijk herinneringen terug van boekbesprekingen. “Ik doe mijn boekbespreking over de griezelbus van Paul van Loon. Dit is het plaatje…”
Kan dit in spoiler pls
Mensen die 80 rijden op een 100 weg is een van mijn grootste ergernissen.
Oh ik vind het wel een leuke video, krijg helemaal zin om het zelf ook te proberen.
Haha ohhh zo herkenbaar dit!
Wat was het leven toen nog makkelijk en onbezorgd
Heb in een van de eerste vlogs met H gezien dat ze in zijn auto zat en er een kinderstoeltje achterin de auto was.
Heftig.
Wel een mooie tafel, jammer dat ik m niet kan ruilen voor een vloer