Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Niet alleen gesuggereerd? In een eerdere vlog wordt gesteld dat Charlotte dat eens gezegd zou hebben (heb ik zelf niet opgevangen)

Als zijn kunst het goed doet en mensen interesse hebben kan je best je prijzen opschroeven. Dat jij het lelijk of niks vind zegt verder weinig.
Er zijn genoeg mensen die ‘De Nachtwacht’ slechts een ‘leuke tekening’ vinden en niet snappen waarom het ding een van de meest waardevolle objecten in de wereld is.

3 likes

Deze meid klinkt als een polygoonjournaal, kan het echt niet handelen.

5 likes

Die titel vooral? Haha

Nouuuu echt hè en ook dat ze al 4 dagen in dezelfde trui loopt en na vrijdag wel weer aan persoonlijke verzorging gaat doen.
Sorry maar het is toch haar levenswerk en haar trots? Waarom gaat ze er dan mee om alsof het haar scriptie is. Hoef dat afgeraffelde boek geschreven op ritalin niet hoor nu ik dat weet.
Maar haar volgens zullen het allemaal wel weer hilarisch relatable herkenbaar en lekker echt vinden. want die schrijven ook allemaal boeken ofzo

19 likes

Ja vind haar ook zo leuk! David is echt grappig. Vooral als hij Nederlands zingt of voorleest via Google translate.

4 likes

Ik heb echt gejankt van het lachen bij David die Nederlands zingt.

1 like

Bij deze, bedankt!!!

Zei ze niet dat hij 5 jaar alleen is geweest voordat hij Charlotte ontmoette? Ik denk getrouwd, gescheiden en een kind?

2 likes

Oh ik ken haar! Zij maakt zich zelf op terwijl ze over seriemoordenaars en psychopaten praat.

8 likes

Haha ik vraag me af wat je hier zo raar aan vindt😳ik speel die filmpjes vaak af als soort podcast. Is gewoon opmaken terwijl ze over true crime vertelt.

7 likes

Ik krijg haar ook al maanden aanbevolen terwijl ik geen true crime of beauty video’s kijk…

Nounounou vind het ook zeker geen ‘grappig’ grapje maar deze reactie is ook wel wat overtrokken zeg. Om nou iemand direct te haten en kutwijf te noemen?

9 likes

:male_detective:

Er was hier iemand op het forum die Monica had gezien op vrijdag volgens mij in het vliegtuig naar Sardinië (?). Haar vlog duurde vorige week t/m donderdag. Haar nieuwe vlog begint met: ‘hoi het is donderdag tja niet zo veel boeiends gedaan de eerste dagen van de week’.

Stiekem een week op vakantie naar Italië dus :sweat_smile:

132 likes

Hahah je doet je naam eer aan

5 likes

Ja ik vind het echt toffe video’s, imo ook niet anders dan een Crimejunkie podcast - maar dan beter verteld en zonder “You know, as a mom (…)” en “Full. Body. Chills.”

6 likes

Klopt vind ik ook! Niet te veel poespas in het verhaal zelf.

1 like

Haha ik wilde dit ook komen plaatsen, maar vergeten dat de vorige vlog ook maar tot donderdag duurde. Zou ze geen zin hebben gehad in negatieve reacties? Weer op reis tijdens corona

3 likes

Haha ja dat was ik. Heel vreemd idd. Ze zal dan woensdag terug gekomen zijn. We vlogen met Transavia en die vliegen alleen op woensdag en vrijdag van - naar Sardinië.

4 likes

Ja precies dat, praat op een normale toon denk ik dan. Dat ‘fluister praat’ werkt op mijn zenuwen :grimacing::sweat_smile:

4 likes