Echt he…zucht:(
Misschien is het een vader van een leerling! Hahahahah juicyyyyyy
Harrie de dekhengst.
Kunnen zij niet van die visgraat houten tafel gewoon een vloer maken haha.
Hahah die zag ik net ook op FB voorbij komen. Dat ik dacht ok dat is lef hebben
Iemand hier heeft ooit Joseffatrips als tip gegeven, ik weet niet meer wie, maar ik wil zeggen dat ik daar nog steeds dankbaar voor ben haha!
Zo grappig haar filmpjes…ik ga echt HELEMAAL stuk altijd. Zij en David zijn echt zo leuk.
Ik vind barterdeals echt helemaal prima, maar fix ze tenminste achter de schermen. Dit vind ik zoooooo goedkoop.
Geen blogger, was meer ter illustratie
Ahh ik heb wel een beetje een zwak voor haar en dit soort commentaar is ook de reden dat ze tijdelijk gestopt was/niet lekker in dr vel zit. En vind het zelf dus juist wel leuk hoe ze is.
@Hejira Ja ik vind haar ook zo leuk! Ik moet er ook heel vaak om lachen. Ik heb het geprobeerd aan mensen aan te raden die ik ken maar niemand deelt het echt helaas. Gelukkig hier wel! Had het inderdaad ook hier gevonden toen.
Iemand enig idee waarom Nienke’s vlog offline is gehaald? Zag m een uur geleden nog staan en wilde m net kijken, verdwenen. Ik vraag me dan direct af of er iets inzat wat enorm kut was en dat het er nu uit geknipt wordt.
(Nienke Plas).
Niet alleen gesuggereerd? In een eerdere vlog wordt gesteld dat Charlotte dat eens gezegd zou hebben (heb ik zelf niet opgevangen)
Als zijn kunst het goed doet en mensen interesse hebben kan je best je prijzen opschroeven. Dat jij het lelijk of niks vind zegt verder weinig.
Er zijn genoeg mensen die ‘De Nachtwacht’ slechts een ‘leuke tekening’ vinden en niet snappen waarom het ding een van de meest waardevolle objecten in de wereld is.
Deze meid klinkt als een polygoonjournaal, kan het echt niet handelen.
Die titel vooral? Haha
Nouuuu echt hè en ook dat ze al 4 dagen in dezelfde trui loopt en na vrijdag wel weer aan persoonlijke verzorging gaat doen.
Sorry maar het is toch haar levenswerk en haar trots? Waarom gaat ze er dan mee om alsof het haar scriptie is. Hoef dat afgeraffelde boek geschreven op ritalin niet hoor nu ik dat weet.
Maar haar volgens zullen het allemaal wel weer hilarisch relatable herkenbaar en lekker echt vinden. want die schrijven ook allemaal boeken ofzo
Ja vind haar ook zo leuk! David is echt grappig. Vooral als hij Nederlands zingt of voorleest via Google translate.
Ik heb echt gejankt van het lachen bij David die Nederlands zingt.
Bij deze, bedankt!!!
Zei ze niet dat hij 5 jaar alleen is geweest voordat hij Charlotte ontmoette? Ik denk getrouwd, gescheiden en een kind?