Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Oh ik ken haar! Zij maakt zich zelf op terwijl ze over seriemoordenaars en psychopaten praat.

8 likes

Haha ik vraag me af wat je hier zo raar aan vindt😳ik speel die filmpjes vaak af als soort podcast. Is gewoon opmaken terwijl ze over true crime vertelt.

7 likes

Ik krijg haar ook al maanden aanbevolen terwijl ik geen true crime of beauty video’s kijk…

Nounounou vind het ook zeker geen ā€˜grappig’ grapje maar deze reactie is ook wel wat overtrokken zeg. Om nou iemand direct te haten en kutwijf te noemen?

9 likes

:male_detective:

Er was hier iemand op het forum die Monica had gezien op vrijdag volgens mij in het vliegtuig naar SardiniĆ« (?). Haar vlog duurde vorige week t/m donderdag. Haar nieuwe vlog begint met: ā€˜hoi het is donderdag tja niet zo veel boeiends gedaan de eerste dagen van de week’.

Stiekem een week op vakantie naar Italiƫ dus :sweat_smile:

132 likes

Hahah je doet je naam eer aan

5 likes

Ja ik vind het echt toffe video’s, imo ook niet anders dan een Crimejunkie podcast - maar dan beter verteld en zonder ā€œYou know, as a mom (…)ā€ en ā€œFull. Body. Chills.ā€

6 likes

Klopt vind ik ook! Niet te veel poespas in het verhaal zelf.

1 like

Haha ik wilde dit ook komen plaatsen, maar vergeten dat de vorige vlog ook maar tot donderdag duurde. Zou ze geen zin hebben gehad in negatieve reacties? Weer op reis tijdens corona

3 likes

Haha ja dat was ik. Heel vreemd idd. Ze zal dan woensdag terug gekomen zijn. We vlogen met Transavia en die vliegen alleen op woensdag en vrijdag van - naar Sardiniƫ.

4 likes

Ja precies dat, praat op een normale toon denk ik dan. Dat ā€˜fluister praat’ werkt op mijn zenuwen :grimacing::sweat_smile:

4 likes

Misschien bedoel je het niet zo, maar een verslaving is een ziekte. Dus de visie ā€œeen verslaving ligt bij de gebruikerā€ is best wel problematisch omdat het mensen die verslaafd zijn hierdoor worden gemarginaliseerd en hulp zoeken nog lastiger wordt dan het al is.

16 likes

Vind het wel leuk om naar te kijken.

Vraag me alleen af of ze dat plafond wel gefixd heeft voordat ze is gaan verven

3 likes

oh ik vind het ook best leuk en rustgevend.

ik moest trouwens ineens denken aan dat Jennie op haar blog iets had geschreven over manifesteren (ā€œdat je gedachtes en dromen werkelijkheid laat worden door er positieve energie aan te gevenā€ volgens haar blogpost). toen zag ik vanochtend haar story over die hot tub en toen dacht ik ā€˜tja als influencer is manifesteren natuurlijk een eitje, schrijf op instagram wat je wil hebben en je zal spon krijgen’ :sparkles:

12 likes

Jaa ik kijk hier ook graag naar. Cydnee Black heeft ook van dit soort filmpjes en ik vind het therapeutisch om er naar te kijken tijdens m’n makeup routine.

https://youtu.be/P1X6Hgab6yA

Ik vind de vlog van Jennie echt leuk en haar huisje ook me-ga leuk

4 likes

Ik denk het volgende:

Vorige vlog had ze een coronatest gedaan voor ze die week naar Italië ging. Zogenaamd omdat vrienden het hadden, maar voor opnames moet je tegenwoordig ook vaak coronatest doen voor de zekerheid omdat je dichtbij mensen komt. En ze zei in deze vlog op donderdag dat ze de afgelopen dagen gewerkt had, terwijl ze dus wrs óók in Italië zat. En toen heeft ze ivm opnames weer een coronatest moeten doen. En ze zei dat er woensdag iets heel leuks wordt bekend gemaakt dat ze samen met Kaj gaat doen en Boulevard was al langsgeweest en het had iets te maken met deelnemers en het zou eigenlijk in mei zijn maar was verplaatst naar nu.

Mijn gok: ze gaat samen met Kaj Temptation Island presenteren en was daardoor naar Italiƫ, het zal door corona niet zijn opgenomen in Thailand.

Als morgen blijkt dat ik dit goed heb ga ik echt solliciteren voor een plek aan de Boulevard-desk.

165 likes

Ik zeg plausibel.

Heb je goed uitgezocht joh! Zal wel zoiets zijn indd

1 like

Ah ja want Yolanthe woont momenteel ook niet in NL toch? Dus die zal het ook niet kunnen presenteren

Zou ze dan ook niet met Kaj reizen? Of doen ze dat bewust niet om zo geen argwaan te wekken? Wel goed bedacht