Hebben we dit al besproken?
Maar camera etc. zijn natuurlijk beroepsuitgaven en dus weet aftrekbaar van de winst van haar bedrijf dus die uitgaven vind ik nog ârelatiefâ dan.
Ik denk dat we ons flink verkijken op hoe âmagerâ die influencer inkomsten van Bon zijnâŠ
Dit. Ik denk bij Bonnie vaak: âgoedkoop is duurkoopâ. Alle goedkope spullen van action/Xenos⊠opgeteld zullen soms duurder uitkomen dan gewoon een kwaliteit item dat lang meegaat.
Maar goed: elk diertje zijn pleziertje. Sommige mensen worden nu eenmaal gelukkiger van 10 âgoedkopeâ spullen dan 1 degelijk stuk 
(En ik was vroeger zelf zo dus oordeel niet)
Heeft iemand de vlog van Alwin al bekeken? Schrok gewoon van zijn thumbnailâŠ
NEE johhhh
Had de definitie van gierig even moeten Googlen! Als ik er zo bij nadenk kan ik eigenlijk ook geen positieve gierige situatie bedenken. Bedoelde vooral te zeggen dat ik Bonnie soms een beetje gierig vind, maar ze imo niet echt zuinig leeft (wat wel vaak gezegd wordt).
Inderdaad, want een eerste of tweedejaars PhD salaris is niet super hoog.
Het helpt ook niet dat de halve kaassoufflĂ© een FF-legend blijkt te zijn en niet echt haha, dat draagt niet bij aan dâr niet-zuinige imago
Kaassouffle is niet echt gebeurd?! 
Ja, haha deze vlog heb ik toevallig dit weekend ook gezien omdat 'ie op mân homepage stond en moest ook echt lachen om dat moment, te toevallig 
Hahahaha kom daar ook serieus nu pas achter
Ik ging vooral heel bad op de haarballen die hij uit de leiding van zân wasbak trok (en vervolgens door de gootsteen in de keuken probeerde te spoelen, zo verplaats je het probleem toch?)
Als je snel uitgekeken raakt op spullen en er toch niet zuinig op bent (zoals ik bijvoorbeeld) kun je beter goedkope dingen kopen. Het is niet altijd duurder =betere kwaliteit hoor. Het meeste wordt toch in dezelfde fabrieken gemaakt en is puur marketing/merk of marges en word iemand er heel erg rijk van.
Voorbeeldje, ik koop liever ieder jaar een nieuwe trendy zonnebril voor 10 euro dan een van rayban die iedereen en zân moeder heeft die 10x zo duur is, waar ik dan alsnog per ongeluk op ga zitten.
maar indd ieder zân ding.
Haha ik heb al 2 jaar een zonnebril van 1 euro en ik krijg altijd alleen maar complimentjes als ik hem op heb. Duur zegt idd niet altijd zoveel. Ding is ook al zo vaak gevallen enz.
Haha wie heeft deze mythe de wereld in gebracht dan?
-foto van insta huismuts even weggehaald i.v.m. kind op de foto-
Ik heb een beetje medelijden met de huismuts⊠ze moet 2 dagen in haar gloednieuwe huis zitten
huilen!
Er wordt nu geroepen dat dat van die kaassoufle niet echt gebeurd is, maar ik weet eigenlijk zeker van wel 
Ze heeft wel een keer patat bewaard voor de dag erna (of voor later op de avond) en dat opgewarmd in de magnetron
Even iets anders, ik word zo chagrijnig van die instaâs van de Huismuts. Nu post ze een foto van dâr kind in hun fantastische badkamer thuis en schrijft: we moeten even 2 nachtjes thuis zijn (huilen) want er komen twee bladen fotograferen. Jeeeeezus je hebt net je droomhuis gekocht en laten verbouwen, waarom wil je daar niet zijn?! Ik vind het zo, ondankbaar alles voor lief nemen, echt vreselijk.
Moet zeggen dat ik ook zou huilen voor elke dag dat ik niet in mijn vakantiehuis zou zijn als het me 2500+ euro voor een zomer zou kosten.