Ik vond eigenlijk dat Bonnie daar nog best uitgebreid op in ging, vrij lang verhaal over hypotheken waar Nick wel of niet mee mocht tellen met z’n PhD contract en haar bedrijf enzo. Maar goed het zijn geen getallen natuurlijk haha
Ohh vreselijk heb het net zitten kijken. Een advocaat (daar gespeld met een K haha) die zegt: ja je hebt in principe niets te doen, dus ga ik lekkere hapjes maken. En ik heb goede ‘gear’ en de bbq hoort daar ook bij… pfff wat een opschepperig gedoe.Bij 3:00 min
Billen
@Zaadjes @Xiomara Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar vroeger intensief volgde maar nu niet meer, dus ik had er denk ik niet over moeten oordelen want geen idee hoe ze nu leeft inderdaad.
Zelfs met iedere dag HAK eten, spaar je niet genoeg voor een vergelijkbaar huis met magere influencerinkomsten (vergeleken met een Mascha en Serena) en je vriend die promoveert.
Klibansky? Die wannabe kunstenaar.
Denk dat veel influencers direct de volledige sympathie kwijt zijn als ze tot in detail uit een zetten wat het huis gekocht heeft en hoe dat betaald is.
Bij Bonnie worden de begrippen gierig en zuinig hier denk een beetje verward. Ze is gierig (wat imo niet per se een slechte eigenschap is), maar in de paar vlogs die ik bekeken heb zeker niet zuinig.
Zakken vol!
Nou, volgens mij is ze niet perse zuinig of gierig maar vooral ‘slim/gecalculeerd’.
Is de definitie van gierig niet altijd negatief? Als in, als ik de omschrijving lees is het volgens mij inherent aan het woord dat het ‘overdreven zuinig’ of ‘hebberig’ is, ben benieuwd op welke manier jij gierigheid positief kan uitleggen. Zuinigheid snap ik wel, maar deze niet
Ik klikte random een vlog aan die in mn YT homepage stond en moest wel echt lachen om het moment vanaf 8:00
Maar camera etc. zijn natuurlijk beroepsuitgaven en dus weet aftrekbaar van de winst van haar bedrijf dus die uitgaven vind ik nog ‘relatief’ dan.
Ik denk dat we ons flink verkijken op hoe “mager” die influencer inkomsten van Bon zijn…
Dit. Ik denk bij Bonnie vaak: ‘goedkoop is duurkoop’. Alle goedkope spullen van action/Xenos… opgeteld zullen soms duurder uitkomen dan gewoon een kwaliteit item dat lang meegaat.
Maar goed: elk diertje zijn pleziertje. Sommige mensen worden nu eenmaal gelukkiger van 10 ‘goedkope’ spullen dan 1 degelijk stuk
(En ik was vroeger zelf zo dus oordeel niet)
Heeft iemand de vlog van Alwin al bekeken? Schrok gewoon van zijn thumbnail… NEE johhhh
Had de definitie van gierig even moeten Googlen! Als ik er zo bij nadenk kan ik eigenlijk ook geen positieve gierige situatie bedenken. Bedoelde vooral te zeggen dat ik Bonnie soms een beetje gierig vind, maar ze imo niet echt zuinig leeft (wat wel vaak gezegd wordt).
Inderdaad, want een eerste of tweedejaars PhD salaris is niet super hoog.
Het helpt ook niet dat de halve kaassoufflé een FF-legend blijkt te zijn en niet echt haha, dat draagt niet bij aan d’r niet-zuinige imago