Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Kaassouffle is niet echt gebeurd?! :exploding_head:

33 likes

Ja, haha deze vlog heb ik toevallig dit weekend ook gezien omdat 'ie op m’n homepage stond en moest ook echt lachen om dat moment, te toevallig :joy:

Hahahaha kom daar ook serieus nu pas achter

2 likes

Ik ging vooral heel bad op de haarballen die hij uit de leiding van z’n wasbak trok (en vervolgens door de gootsteen in de keuken probeerde te spoelen, zo verplaats je het probleem toch?)

5 likes

Als je snel uitgekeken raakt op spullen en er toch niet zuinig op bent (zoals ik bijvoorbeeld) kun je beter goedkope dingen kopen. Het is niet altijd duurder =betere kwaliteit hoor. Het meeste wordt toch in dezelfde fabrieken gemaakt en is puur marketing/merk of marges en word iemand er heel erg rijk van.
Voorbeeldje, ik koop liever ieder jaar een nieuwe trendy zonnebril voor 10 euro dan een van rayban die iedereen en z’n moeder heeft die 10x zo duur is, waar ik dan alsnog per ongeluk op ga zitten. :wink: maar indd ieder z’n ding.

8 likes

Haha ik heb al 2 jaar een zonnebril van 1 euro en ik krijg altijd alleen maar complimentjes als ik hem op heb. Duur zegt idd niet altijd zoveel. Ding is ook al zo vaak gevallen enz.

1 like

Haha wie heeft deze mythe de wereld in gebracht dan?

-foto van insta huismuts even weggehaald i.v.m. kind op de foto-

Ik heb een beetje medelijden met de huismuts
 ze moet 2 dagen in haar gloednieuwe huis zitten :sob: huilen!

33 likes

Er wordt nu geroepen dat dat van die kaassoufle niet echt gebeurd is, maar ik weet eigenlijk zeker van wel :thinking:

2 likes

Ze heeft wel een keer patat bewaard voor de dag erna (of voor later op de avond) en dat opgewarmd in de magnetron

3 likes

Even iets anders, ik word zo chagrijnig van die insta’s van de Huismuts. Nu post ze een foto van d’r kind in hun fantastische badkamer thuis en schrijft: we moeten even 2 nachtjes thuis zijn (huilen) want er komen twee bladen fotograferen. Jeeeeezus je hebt net je droomhuis gekocht en laten verbouwen, waarom wil je daar niet zijn?! Ik vind het zo, ondankbaar alles voor lief nemen, echt vreselijk.

40 likes

Moet zeggen dat ik ook zou huilen voor elke dag dat ik niet in mijn vakantiehuis zou zijn als het me 2500+ euro voor een zomer zou kosten.

12 likes

Blijf het kwalijk vinden dat ze haar kinderen zo openlijk deelt, maar zeker op deze manier? Leuk voor Rosie later (ik vond badfoto’s van mezelf als kind toen ik tiener was zo gĂȘnant) + je kind delen in bad is gewoon echt bijzonder dom m.b.t. mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen (al zie je niet direct geslachtsorganen)

8 likes

Zucht
 wat een sjanker
Totaal de realiteit verloren vind ik.

1 like

Ohja shit ik mag die foto ook niet delen hĂš, zal hem even verwijderen!

Betaal je zoveel voor pure ellende

2 likes

Mandela effect!!! Mascha is quaking :exploding_head:

1 like

Klopt het dat de foto weg is? Of was het in haar stories? (‘Kan stories niet zien zonder account)

Seizoensplek is van april tot oktober. Veel mensen gebruiken dat ieder weekend en dan de hele zomervakantie. Ala je dat omrekent naar prijs per nacht is het echt niet heel veel geld toch?

(Wel voor mij maar ik ben arm, als je normaal verdiend bedoel ik dan)

8 likes

Ik neem aan dat het alleen de plek is en niet de verblijfplaats. Dus dat huisje moesten ze laten weghalen en dan uiteindelijk weer terugzetten. Dat is ook niet gratis lijkt me, en het huisje zelf ook niet.
Ik heb trouwens maar een paar vlogs van de Huismuts gezien, maar zij gaan ook nooit naar de zee lijkt het wel? Of heb ik dat mis?