Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hahah dat had ik ook :sweat_smile::rofl:

Ik zeg ook meer vragen. Je bent echt meer dan €20 per uit waard.

9 likes

Lotte ziet Bonnie’s abonnees omhoog gaan en dacht, laat ik dat onderwerp ook weer even gebruiken.
De timing van deze plug is gewoon te opvallend.

2 likes

Oh ik zou zeker meer vragen! Vooral bij die doelgroep. Anders verdien je €20 per uur waar nog btw vanaf moet.

1 like

Haha daardoor had ik die video ook aangeklikt. Maar schijnbaar hebben ze vertraging met de sleuteloverdracht omdat het nieuwe huis van de huidige bewoners nog niet klaar is. Maar hoezo is dat hun probleem? Nu wordt het een last voor Lotte, terwijl de huidige bewoners toch die maanden extra iets kunnen huren. Dat is wat je vaak hoort in ieder geval.

En dat wisten ze al eind mei, maar nu besluit ze het te vertellen en in de titel te zetten.
Wel jammer voor d’r overigens hoor, ze kan niet wachten om weg te gaan daar.

De huidige bewoners hebben nieuwbouw, dat loopt bijna altijd (lang) uit spreek ik uit ervaring. Je kunt als verkoper die nieuwbouw koopt als het goed is een contact opstellen dat de sleutel overdracht nog nader te bepalen is.

Ja klopt, maar er was dus al een datum afgesproken (1 sept). Dat er uitstel is, is niet Lotte haar probleem toch. Dan zouden die huidige bewoners vanaf dan iets tijdelijks moeten zoeken. Maar goed, zal allemaal wel kloppen maar ik vind het raar :stuck_out_tongue: ook omdat ze nu heel veel moet betalen daarvoor ofzo.

4 likes

Ah ok, had misschien eerst de video moeten kijken haha!

Monica moet echt stoppen met haar Stelz spon, stop trying to make stelz happen!!
Of is het wel een succes daar bij jullie?

26 likes

Ik moest dit Googlen dus ik denk het niet

12 likes

Ze zegt dat ze eind mei/begin juni het nieuws van de vertraging heeft gehoord. Maakt verder ook niet uit.

Zij neemt tenminste de metro, dat zou Mascha nooit doen.

12 likes

Ze doelt daarmee toch meer op het feit dat ze vroeger als kind die metro’s in Rotterdam vaak nam maar als nu volwassene nooit meer, en dat het daarom iets nostalgisch heeft. Ik kan het me wel voorstellen, ik vond het als kind superspannend altijd om met de bus te gaan en als ik nu de bus naar mijn ouders neem als ik op bezoek ga vind ik dat ook altijd wel wat nostalgisch hebben haha. Ik zou het dan weer geen spannend uitje noemen maar ik snap het sentiment wel. (Ik heb trouwens niet eens een rijbewijs en zit vaak genoeg in het OV dus dat is het niet, het is puur omdat het de bus/route is die ik als kind vroeger nam, een beetje wat Monica ook zegt)

3 likes

Heeft Mo aandelen gekocht van S.tel. tz ofzo? :dizzy_face:

Edit: sorry voor de reply!!

Moderosa

1 like

Weet niet precies of ze er geld in heeft gestoken (denk ik wel), maar volgens mij had ze iig besloten om die jongens te helpen met dat merk groter maken.

1 like

Ja dat was in het begin nog geloofwaardig maar nu ze zelfs hun merch (?) begint te promoten in haar vlogs… zo barmhartig is ons mo niet denk ik

9 likes

Haha nee zeker niet! En al helemaal niet dat ze dan ineens op al die feestjes is van zo’n klein merk en de merch draagt etc. etc.

1 like

Davina Michelle heeft nu 1 miljoen abonnees. Hoeveel Nederlandse youtubers is dat gelukt? Ik kan alleen Enzo Knol, StukTV, Nikkietutorials, Kwebbelkop en Gamemeneer opnoemen

Edit: heb het zelf maar even gegoogeld: https://verdienexpert.nl/grootste-youtubers-nederland/

6 likes