Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Monica is sowieso zo erg veranderd. Heb me in die docu rot geërgerd. Ook nu met die mind over madness. Zelfs haar vriendin Femke (?) vindt het niets voor haar.

16 likes

Ja echt he? … ik trek haar muziek heel slecht.

1 like

Ik volg ook iemand op insta die opeens helemaal into die complot theorieën is.
In het begin toen ik haar begon te volgen ging het over haar dochtertje die een sterke allergie heeft aan Round up ( dus onkruid bestrijding). En was ze heel erg tegen monsanto etc. en daar kon ik haar nog volledig in volgen.
Maar opeens kwam corona en toen ging het opeens helemaal los. Ze werd anti vaccin en gelooft niet echt in corona, handen ontsmetten en mondmaskers. En dan inderdaad die theorieën over Bill Gates. En nu inderdaad ook dat over child trafficking etc. Meestal zijn het te veel stories om het nog te lezen.

1 like

Ah ze is gewoon heel verliefd, ik vind het wel schattig

Romane gaat nu ook verhuizen, ik geniet nu echt zo van al die verhuisvlogs :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja dat ze hem zo in het leven van haar kind betrekt is inderdaad heftig, ik snap je reactie daarin ook

2 likes

Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ene video vind ik haar leuk, andere video vind ik haar echt verschrikkelijk.

Maar goed ben een sucker voor verhuisvlogs dus here we go.

2 likes

Kun je gelijk tussen haar andere meuk kijken of er nog iets leuks bij zit en dat dan ook gelijk bestellen op Ali aangezien het er allemaal op staat wtf

1 like

Ik vind haar echt verschrikkelijk.
Dat was mijn uiterst interessante toevoeging

6 likes

Ik vond het opvallend dat zij in haar laatste video die vlogcamera (die Bonnie laatst ook had gekocht(?)) toegestuurd kreeg!

Ik begon toen te twijfelen of Bonnie die echt zelf betaald heeft of ook heeft gekregen haha. Aangezien Bonnie veeeeel groter bereik heeft :stuck_out_tongue:

Na eerst 3x gushen over hoe duur die rollers waren en dat ze deze keer niet voor de action zijn gegaan en dat het goede kwaliteit is en dat ze niet bij de action heeft gekocht en dat ze duur waren :sweat_smile:

6 likes

Ik ga ook wel voor je verhuisvloggen dan

7 likes

Yes please!

De kwasten en rollers van de action werken echt prima. Zelfs een bevriende schilder gebruikte de kwasten van de action. Misschien moet bon eerst nadenken en daarna doen. :grimacing:

9 likes

Sowieso zijn Romane en Leonie beide echt aimee’s 2.0.
Precies zelfde manier van doen en laten, praten etc.

11 likes

Ik wilde hetzelfde posten. Prima dat ze verliefd is, maar om dan uit te spreken van dat ze dit nog nooit eerder heeft gevoeld en dat ze nu weet hoe het voelt om de ware te hebben enz. Waarom besluit je dan om voor een kindje te gaan met Lars? Ook echt niet leuk voor hem om dit te zien en te horen. Laat staan als Zara-Lizzy dit later ziet en begrijpt.

20 likes

Ik ken haar niet, maar een scriptie schrijven is denk ik ook aardig stressvol, energie vretend en haal je voldoening uit?

11 likes

Ja daar heb je een punt, voor iedereen is dat natuurlijk anders.

1 like

Precies dat bedoel ik, je komt dat in een weekendsleur dat heb ik dan in ieder geval als ik aan het niksen ben. Ze doet vast ook veel zakelijke dingen achter de schermen/ mailtjes en samenwerkingen regelen etc., maar omdat ze in haar vlogs de focus legt op alle andere dingen wordt dat een beetje weggecijferd. Dat gevoel kreeg ik iig bij het kijken van haar vlog.

2 likes

Lol als Bonnie niet weet hoe ze moet verven, dan kan ze toch een tutorial kijken. :joy:

2 likes