Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik vind haar echt verschrikkelijk.
Dat was mijn uiterst interessante toevoeging

6 likes

Ik vond het opvallend dat zij in haar laatste video die vlogcamera (die Bonnie laatst ook had gekocht(?)) toegestuurd kreeg!

Ik begon toen te twijfelen of Bonnie die echt zelf betaald heeft of ook heeft gekregen haha. Aangezien Bonnie veeeeel groter bereik heeft :stuck_out_tongue:

Na eerst 3x gushen over hoe duur die rollers waren en dat ze deze keer niet voor de action zijn gegaan en dat het goede kwaliteit is en dat ze niet bij de action heeft gekocht en dat ze duur waren :sweat_smile:

6 likes

Ik ga ook wel voor je verhuisvloggen dan

7 likes

Yes please!

De kwasten en rollers van de action werken echt prima. Zelfs een bevriende schilder gebruikte de kwasten van de action. Misschien moet bon eerst nadenken en daarna doen. :grimacing:

9 likes

Sowieso zijn Romane en Leonie beide echt aimee’s 2.0.
Precies zelfde manier van doen en laten, praten etc.

11 likes

Haha salades zonder genen, héérlijk vind ik dat altijd

23 likes

Ik wilde hetzelfde posten. Prima dat ze verliefd is, maar om dan uit te spreken van dat ze dit nog nooit eerder heeft gevoeld en dat ze nu weet hoe het voelt om de ware te hebben enz. Waarom besluit je dan om voor een kindje te gaan met Lars? Ook echt niet leuk voor hem om dit te zien en te horen. Laat staan als Zara-Lizzy dit later ziet en begrijpt.

20 likes

Ik ken haar niet, maar een scriptie schrijven is denk ik ook aardig stressvol, energie vretend en haal je voldoening uit?

11 likes

Ja daar heb je een punt, voor iedereen is dat natuurlijk anders.

1 like

Precies dat bedoel ik, je komt dat in een weekendsleur dat heb ik dan in ieder geval als ik aan het niksen ben. Ze doet vast ook veel zakelijke dingen achter de schermen/ mailtjes en samenwerkingen regelen etc., maar omdat ze in haar vlogs de focus legt op alle andere dingen wordt dat een beetje weggecijferd. Dat gevoel kreeg ik iig bij het kijken van haar vlog.

2 likes

Lol als Bonnie niet weet hoe ze moet verven, dan kan ze toch een tutorial kijken. :joy:

2 likes

Who dat

Klinkt als een sla soort.

37 likes

42 likes

Das tenminste nog Romana, Romane is echt achterlijk.

7 likes

Bij romana moet ik toch echt hier aan denken

61 likes

Haha deze rant komt letterlijk elke week wel terug in een van de blogtopics. Nee, een voldaan gevoel komt niet voor iedereen door hetzelfde, en nee, ook niet iedereen is uberhaupt op zoek naar een voldaan gevoel.

Mijn leven ziet er op het moment hetzelfde uit uit en ik slaap geen minuut slechter om het ‘gebrek aan voldoening’ hoor, vind het wel lekker eigenlijk. Beetje studeren, beetje met vrienden chillen, wandeling maken, af en toe werken bij mijn bijbaan, heerlijk. Ik heb ook tijden gehad dat ik me uit de naad werkte en elk vrij moment nuttig wou besteden, nou dan kies ik zonder nadenken dit leven boven de situatie van toen hoor. Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. :sun_with_face:

16 likes

haha ik moest zo lachen dat ze helemaal verontwaardigd deed erover en dat nick binnenkwam, in 10 seconden de instructie voorlas (pluisjes eerst onder stromend water te vegen oid) en weer wegliep

9 likes

Ah zo, dan snap ik inderdaad dat dat geen fulltime job is aan schrijfwerk

1 like