Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik denk het zelf van niet, ik zie een natuurlijke hang… en waarschijnlijk zijn ze gewoon wat omhoog gedrukt door de bikini, je ziet boven haar borst ook geen rand oid. (Bedoel een soort rand van een implantaat).

1 like

Een natuurlijke hang :rofl::rofl:

22 likes

Haha ja sorry wist het even niet anders te formuleren.

Maar die rand zie je heel vaak niet? Helemaal niet als de implantaten onder de borstspier zijn gezet en de arts een passende cup heeft geplaatst voor de hoeveelheid huid/vet bij haar. Ze is best wel weer terug aan het gaan richting haar oude figuur en overal behoorlijk afgevallen behalve bij haar borsten. Dat is vrij onwaarschijnlijk, helemaal als dit nog een cadeautje van de zwangerschap is.

3 likes

Dan heeft ze in een elk geval geen lift ondergaan haha (was misschien in haar geval ook niet nodig hoor).
Bij mij zie je het wel als ik ze goed aansnoer…
Juist in het midden zie je het bij mij niet.

omg gaan we nu weer die discussie over monica haar boobies voeren? dit is toch al 2x uitgebreid besproken en gesherlockt? :smiley:

15 likes

Komkommertijd

9 likes

Haha :smiley: Omdat ik het zo’n onzin-onderwerp vind, sorry! Boeiend of ze het nu wel of niet gedaan heeft.

Om dan maar zelf het goede voorbeeld te geven en een ander onderwerp te beginnen: ik vind Jamie Li’s vlogs de laatste tijd weer leuk! Gezellige vakantie en gewoon leuk gezin.

1 like

minstens 10 x.

1 like

Ja alleen al in de intro van haar serie zie je 3 verschillende mannen :joy:

1 like

Misschien heeft ze bewust gekozen voor een wat natuurlijker resultaat. Denk dat ze nep zijn maar wel echt heel mooi vond ik

4 likes

Wow! Heeft jessie iets aan haar ogen gedaan?

Voor de paar mensen die Sofie Rozendaal volgen. Ze heeft een nieuwe vriend.

Daar gaat haar verdienmodel.

6 likes

Nee zo is ze ook ooit begonnen. Toen getrouwd toen gescheiden en met de gescheiden vlogs is ze bekender geworden.

1 like

Ik schrok er een beetje van om eerlijk te zijn, maar zolang ze er zelf tevreden is doet mijn mening er niet toe.

Ze maakt nu verhuisvlogs dus dat zal ook wel meevallen haha

Emma Tamsin Hill is zo’n vibe i can’t. Mn girl crush.

‘You know how stressful it is when you get clothes with fake pockets. Don’t. piss. me. off.’

3 likes

Heb je kleding van haar merk? Ik twijfel al heel lang om te bestellen

Nee lijkt me wel vet chill

kan ook komen door die hele strakke wing zo naar achteren