Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Romy! Editer van Anna hahah

4 likes

haha doe normaaaal die stories, zou ook stoppen met praten daarin als ik haar was. niet echt bevorderend voor je keel lijkt me
en ook echt die bol.com bestelling met thermometer hahaha jezus

7 likes

Gorchelen :joy:

Zij is zo irritant

4 likes

Ik zit de nieuwe video van Jesse Hoefnagels met zijn opa te kijken en die opa, wat een lieverd :heart_eyes:

3 likes

Kingalert update: de video is inmiddels verplaatst naar 25 juli.

het is nog onduidelijk of het 2020 of 2021 betreft

69 likes

Dat heeft ie vorige week in een vlog uitgebreid bekend gemaakt. Hij kon niet op vakantie na het droppen van de video. Och och

oh shit ik dacht dat dat 24 juli was en dat het nu weer een dag later was haha

Ik heb dat wel een aantal keer gedaan omdat ik idd wilde zien of de witte punten al minder werden of juist niet, als je echt keelontsteking hebt, heb je toch niks anders te doen haha
Ik wens haar wel succes met die antibioticakuur en na het weekend op vakantie gaan want daardoor had ik zweetaanvallen en steeg mijn temperatuur boven de 39 graden, 4 dagen lang :sweat_smile:

4 likes

Met jenever :+1:t2:

Dode cavia

5 likes

Ik maak altijd foto’s hahaha dan kan ik het het beste zien, ook om te checken of het al aan het genezen is of niet

1 like

Een uitdrukking die op dit prachtige forum ontstaan is, is ‘mijn cavia is doder (dan de jouwe)’, wat betekent dat het één erger is dan het ander

9 likes

Ging Sofie roozendaal toen ook niet met Sanneke om en toen ineens niet meer.
Sofie had ook een paar vlogs met Bonnie vond ik ook zo ongemakkelijk. Die waren duidelijk bij elkaar gezet door hun media bureau.

4 likes

Inderdaad zeg :flushed:

Ooohja zo ging dat haha.

1 like

Ze is volgens mij heel lief idd. Ik heb haar twee keer ontmoet en ze nam de tijd om met me te praten toen ik vertelde dat ik haar vlogs keek en ze stelde wat vragen aan mij dus ze leek oprecht geinteresseerd Ze herkende me ook die tweede keer haha, ze had zelfs onthouden wat ik eerder had gezegd. Ik vind het echt heel leuk dat ze nu een nieuwe vriend heeft, hij kijkt zo vreselijk verliefd naar haar, dat gun ik haar :slight_smile:

13 likes

Ze hadden afgesproken om samen naar Jill te gaan en toen ging Sofie ineens alleen. Daar was Sanne boos over.
Ik hebSofie ook ontmoet en ik vind het leuk voor haar.

1 like

Ik had echt verwacht dat Bonnie en Nick weer gewoon alles wit gingen verven, dus wel leuk dat ze vier kleuren gekozen hebben.

Vind de roze muur alleen drie keer niks

Wat een overdreven reactie. Het is toch niet raar dat je een kleur kiest en dan puntje bij paaltje toch twijfelt. Ze willen het gewoon goed doen.

Ik vind die muur echt mega vet trouwens, denk dat het ook heel tof is met een donkere vloer zoals Bonnie al zegt.

11 likes