Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Haha ik moest echt lachen om Bonnie en Lisa’s gezicht wanneer bleek dat ze de gebruiksaanwijzing van de rollers hadden moeten lezen. Lijkt me echt een toffe vriendschap

1 like

Dit is precies mijn gedachte elke keer als ik weer zo’n foto voorbij zie komen (in mean girls stijl)

1 like

Ik moest sowieso echt hard lachen om die hele scène, zo herkenbaar

1 like

En nu een video online met haar nieuwe liefde! Best heftig gelijk alles zo delen. Ziet er uit als een leuke jongen, wel een beetje intens.

2 likes

Ik vind de meeste vlogs van Soof wel fijn om te kijken alleen ik ben nu ook een beetje verbaasd dat er een vlogdocu moet komen naar aanleiding van die nieuwe liefde van haar. Ik ga het wel kijken maar het voelt een beetje snel en ik had het ook niet erg gevonden als het naar het najaar was geschoven. De verhuisvlogs zijn nu ten slotte ook al bezig. Of zal dat stoppen omdat ze nu ze niet meer alleen is niet meer alleen een huis wil kopen? We horen het vast zondag.

Het was trouwens een beetje ongemakkelijk om te zien dat ze in haar beginscherm van Tinder al minstens 2 mannen heeft gematcht waar ik mee heb gesproken. :sweat_smile: En in verband met hun privacy had ze misschien de foto’s / namen beter even kunnen blurren.

7 likes

Dat zou ook wel kunnen hoor, misschien heb ik dan niet goed opgelet want het was mij nog niet duidelijk dat het gelukt is.

Aaah zo leuk! Vind hen echt heel cute samen
Wel vreemd dat 'ie je geblokt heeft? :")

1 like

Misschien leest Roosmarijn mee en weet ze wie je bent omdat je toen iets gepost had dat Richie zomaar iemand had gedumpt ofzo.

2 likes

Zelfs een hele highlight zodat we zeker ALLEMAAL weten dat ze een keelontsteking heeft wauw :joy:

image

52 likes

Hahahaha ook zo helemaal de huisarts afzeiken echt belachelijk dat zij dit niet eerder ontdekt hebben en Google wel!!!

Ja nou meid, maak je borst maar nat want nog even Googlen en je hebt ook keelkanker en vier hersentumoren die de huisarts niet heeft ontdekt :roll_eyes:

9 likes

Ik zou echt agressief worden als ik zo’n mens als Charlotte in t echt om me heen zou hebben pffff…

22 likes

Wie zei dat ook weer THIS WOMAN IS THE TEACHER OF OUR CHILDREN hahahaha

37 likes

Romy! Editer van Anna hahah

4 likes

haha doe normaaaal die stories, zou ook stoppen met praten daarin als ik haar was. niet echt bevorderend voor je keel lijkt me
en ook echt die bol.com bestelling met thermometer hahaha jezus

7 likes

Gorchelen :joy:

Zij is zo irritant

4 likes

Ik zit de nieuwe video van Jesse Hoefnagels met zijn opa te kijken en die opa, wat een lieverd :heart_eyes:

3 likes

Kingalert update: de video is inmiddels verplaatst naar 25 juli.

het is nog onduidelijk of het 2020 of 2021 betreft

69 likes

Dat heeft ie vorige week in een vlog uitgebreid bekend gemaakt. Hij kon niet op vakantie na het droppen van de video. Och och