oh shit ik dacht dat dat 24 juli was en dat het nu weer een dag later was haha
Ik heb dat wel een aantal keer gedaan omdat ik idd wilde zien of de witte punten al minder werden of juist niet, als je echt keelontsteking hebt, heb je toch niks anders te doen haha
Ik wens haar wel succes met die antibioticakuur en na het weekend op vakantie gaan want daardoor had ik zweetaanvallen en steeg mijn temperatuur boven de 39 graden, 4 dagen lang
Met jenever
Dode cavia
Ik maak altijd fotoās hahaha dan kan ik het het beste zien, ook om te checken of het al aan het genezen is of niet
Een uitdrukking die op dit prachtige forum ontstaan is, is āmijn cavia is doder (dan de jouwe)ā, wat betekent dat het ƩƩn erger is dan het ander
Ging Sofie roozendaal toen ook niet met Sanneke om en toen ineens niet meer.
Sofie had ook een paar vlogs met Bonnie vond ik ook zo ongemakkelijk. Die waren duidelijk bij elkaar gezet door hun media bureau.
Inderdaad zeg
Ooohja zo ging dat haha.
Ze is volgens mij heel lief idd. Ik heb haar twee keer ontmoet en ze nam de tijd om met me te praten toen ik vertelde dat ik haar vlogs keek en ze stelde wat vragen aan mij dus ze leek oprecht geinteresseerd Ze herkende me ook die tweede keer haha, ze had zelfs onthouden wat ik eerder had gezegd. Ik vind het echt heel leuk dat ze nu een nieuwe vriend heeft, hij kijkt zo vreselijk verliefd naar haar, dat gun ik haar
Ze hadden afgesproken om samen naar Jill te gaan en toen ging Sofie ineens alleen. Daar was Sanne boos over.
Ik hebSofie ook ontmoet en ik vind het leuk voor haar.
Ik had echt verwacht dat Bonnie en Nick weer gewoon alles wit gingen verven, dus wel leuk dat ze vier kleuren gekozen hebben.
Vind de roze muur alleen drie keer niks
Wat een overdreven reactie. Het is toch niet raar dat je een kleur kiest en dan puntje bij paaltje toch twijfelt. Ze willen het gewoon goed doen.
Ik vind die muur echt mega vet trouwens, denk dat het ook heel tof is met een donkere vloer zoals Bonnie al zegt.
Dat ze ook uren nadenken over vier kleuren maar als wit gewoon de kleur wit kiezen. Wit is juist zo belangrijk, vooral als 90% van je muren wit is.
Ik vind Lesley-Ann zo leuk he. Die kleur die ze in de slaapkamer gaan doen vind ik ook echt super mooi, heb nu ook zin om mān huis een nieuwe kleur te geven.
Dat Bonnie zegt dat ze nooit Bugles eet en Lesley-Ann haar er even op wijst dat ze een keer door hun gesponsord is
Na een tip hier ben ik beginnen kijken naar de huis kopen/verhuis vlogs van Sofie Roosendaal. Ik vind de stijl van de vlogs zo lelijk (lettertype precies uit 2010), maar wat ze filmt is heel leuk! Wel heftig dat ze het voorlopige koopcontract had getekend (of mondeling afgesproken?), al aan het voorbereiden was op de verkoop van haar huidige huis en dat dan alles afspringt.
Heel interessant om haar proces te volgen.
Heeft iemand de stories van Alice gezien? Basically is ze erin geluisd door slamfm en onder het mom van een interview over haar carriĆØre werd ze ineens met Dennis S geconfronteerd en zegt hij gewoon weer letterlijk dat hij vindt dat hij het woord tranny mag gebruiken.
Waar is die cancel cultuur als je m nodig hebt
Ja heb ik wel gedaan. Heb 1x zoān ontsteking gehad dat iedereen bijna gilde toen ze in mān keel kijken dus ik wilde wel kijken what the hype was about lol
Misschien ben ik een verhuissnob (haha, al tĆg keer verhuisd) maar ik erger me altijd zo aan die mensen die ZO langzaam te werk gaan als ze net een huis hebben (bonny). Tuurlijk alles moet netjes en dat kost tijd. Maar twee muurtjes verven in een dag?! Omg die zijn een jaar verder voor ze erin trekken.
En dan nog de huismuts, deel haar liefde voor interieur maar hoe ze nu met haar volgers omgaat? Er komen nooit meer vlogs en nu is er weer een video is het volledig spon. Ik ga em bewust niet kijken, gun het haar gewoon niet meer. Jammer.