Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Heeft iemand gister Yara, Jamie Li, Dave Roelvink en Tisjeboy Jay (ofzo, lol) bij Op1 gezien over influencers in tijden van corona? Yara is echt wel een juist persoon om daar neer te zetten maar die Jay die overal doorheen blèrt met zijn eigen theorieën… :woozy_face:

7 likes

Nou ja dat kost ook allemaal gewoon veel tijd als je het nooit gedaan hebt? Het gaat steeds sneller als je eenmaal bezig bent maar ze zijn net 3 dagen in dat huis joh

17 likes

Dat zeg ik, ik ben te vaak verhuist. En ongeduldig.

@Knofje haha zoals ik had verwacht dus, gewoon letterlijk een verkooppraatje.

1 like

Haha GOH :thumbsup: wat een paasei

21 likes

echt irritant dat Fadim op haar snapchatstory iets over haar tuin plaatst (nieuwe tegels) en dat ze er daarna bij zet
“niet gesponsord, gewoon zelf betaald :joy::broken_heart:

Welkom to the reality. echt irritant, erger me te erg aan die emojis. :japanese_ogre: En op haar insta story “no spon, lol”

zij krijgt super veel dure dingen gesponsord, ik denk op een hand te tellen wat ze zelf heeft betaald aan hun huis. Normaal doen hoor.

4 likes

Ik vond Yara daar idd de juiste persoon voor, jammer dat zij slechter uit de verf komt door de rest…

Los van dat het hele interieur en dus ook de keuken van de muts niet mijn smaak is,

Gloednieuwe keuken in 2020 en dan neem je nog een gasfornuis??? :confused:

15 likes

Nou he Bonnie heeft eindelijk 50.000 abonnees. Had ze niet eerder en huis kunnen kopen

8 likes

Ik heb echt nul interessante input ook, dus lekker hypocriet, maar IK VIND BONNIE ZO SAAI en heel die verhuizing boeit me geen reet hebben jullie niet nog wat leuk ander commentaar :sob::sob:

(Een van m’n meest gelikete posts hier op ‘t forum is er een over dat ik Bonnie net zo saai en oninspirerend vind als Lotte Sarah Rebecca Kristina en huppeldepup allemaal dus ik kan niet de enige zijn!!!)

28 likes

Bespaar jezelf het kijken er zaten 5 reclames in exclusief de reclame voor de vlog zelf en de video zelf hangt ook van spon aan elkaar.

2 likes

En wat is Slam FM dan eigenlijk voor een rattenbende

2 likes

Ik vind haar echt helemaal niets meer sinds die docu moslims zoals wij ofzo. Ze kon het niet aan dat een andere twijfelde over mee te doen met een soort bedevaart en ging echt drama maken en die persoon helemaal judgen en huilen volgens mij. Zelf loopt ze half naakt erbij, maar dat is niet erg? Volgens mij was er ook nog een pikant filmpje van haar.

Weet niet veel van de Islam verder en welke dingen “belangrijker zijn” maar vond het gewoon zooo hypocriet hoe zij daar zat te doen.

5 likes

Wist je dat ze de hele beneden vloer gaat vervangen voor kaassoufles ?!

50 likes

Heeft ze die dan wel in de koelkast gelegd?

2 likes

Opvolger van de bekende pindakaasvloer?

2 likes

Ja zeker, Jamie zegt dat ze aan sluikreclame doet. Dus ze laat het stukje dat ze haar vriendin begroet met een elleboog er bewust in. Dat was haar toevoeging, dus helemaal niks. Heb het stukje terug gekeken maar man man man wat een slecht gesprek allemaal. En die arme coronagezant (?) mocht niet eens uit praten

1 like

Pff ja ik werd heel chagrijnig van de aflevering. Dat Dave ook meerdere keren benoemt dat je wel naar de wallen kan, maar niet bij je moeder op bezoek?? Ik kan echt niet begrijpen dat ze een platform krijgen

1 like

Ohhhh die Richie is zo lief

‘i want you to be my wife :pleading_face:

‘i brought you the last bit of chocolate because I really like you’

Smeltings

2 likes

Ik ken haar niet maar ging even kijken. Ik moest stiekem gniffelen om de opmerking: Aliexpress Kim Kardashian :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Bevroren zee eend hahahaha hoe komen mensen hier op. Ik denk ook dat diegene met zee eend een vogelbek dier bedoelt :joy::joy:

19 likes