Ik heb het idee alsof ik nu al 3 weken lang naar “De marteling van Jessie Maya” zit te kijken, een soort horrorfilm. Ik blijf het echt fascinerend vinden…je zal het er maar voor over hebben pfffff
En daarna een vlucht pakken voor je werk.
Behhhh die vlogs van Roosmarijn zijn zo tering saai, echt jammer
En vervolgens wel voor je werk het vliegtuig in
Onder de vlog reageert iemand dat influencers ook heus wel gezond verstand hebben en dat niet iedereen mee hoeft te doen aan die 1,5 meter onzin.
Oké.
Het is echt veranderd, vind k ook jammer. Alleen nog unboxing en meer babyspullen.
Dus Aimee is echt pás verhuisd en heeft zoveel oude meuk meegenomen waarvan ze geen idee heeft dat ze het nog had? Waarom? Maar ja, verder klaag ik niet want ik hou van opruimvideo’s.
Eerlijk, hoe schaamteloos ben je dan. Kunstwerken jatten… Alsof dat ook niet uitkomt. Dan denk je echt overal mee weg te komen.
Voor een samenwerking? Dat had ik als merk zijnde niet echt tof gevonden.
Ik vraag me soms sowieso af of merken wel blij zijn met de samenwerkingen die ik af en toe voorbij zie komen. Veel influencers pakken die pakketten dan heel onhandig met één hand uit, laten het even vluchtig zien en de spullen belanden weer op de grote stapel. Maar misschien is dat korte vluchtige wel gewoon genoeg exposure, dat durf ik niet te zeggen.
Staat wel altijd in schril contrast met h.ello F.resh spon die altijd oneeeeindig duurt in elke vlog haha.
Vorige week ging ze nog dood van de keelonsteking en nu gaat ze morgen gewoon alsnog op vakantie met het vliegtuig
Jaaaa maar de antibiotica heeft z’n werk gedaan, al is ze nog wel heeeeeeeel moe door de antibiotica
Voor het Noosheum hadden ze beter een vieze dixie op zijn kop kunnen zetten en dat je je daarin kan fotograferen want stijl en klasse hebben ze niet.
Denk niet dat Floor Angels zitten te wachten op een Hell’s Angel.
Dus jij was de persoon die de ontzettend edgy slogan van EGF had bedacht.
Bedoel je op een vlucht? Want je mag gelukkig wel gewoon wat drinken hoor, eten mag bij Ryanair ook maar ik heb gehoord dat bij British Airways bijvoorbeeld er in de lucht geen snacks worden verkocht.
Is het “minder aardig” om te denken dat iemand homoseksueel is?
Al die influencers/youtubers hebben ook weer een collectie met NAKD.
Is er nou echt iemand die dit koopt ?
heeft iemand hier ooit iets van NAKD (influencer/youtuber lijn) gekocht?
- JA
- NEE
0 stemmers
oke dit is de eerste x dat ik een pol heb gemaakt dus geen idee of t goed is gegaan.
Als je er een (negatief) waardeoordeel aanhangt, wat wel zo lijkt als je het woord vooroordelen gebruikt, is dat inderdaad onaardig. Maar een aanname doen over iemands seksualiteit is wel vrij menselijk.
Een trui van de lijn van Monica + 2 gewone truien.