Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Mensen plaatsen anderen automatisch in hokjes, want het is onmogelijk om alle informatie over iemand meteen te weten te komen en dat te verwerken: dat kan je brein simpelweg niet aan. Dus als jij van iemand inschat dat diegene homoseksueel is, zonder dat je verder meer van diegene af weet is dat vrij normaal gedrag. Maar als je daarna denkt “oh wat lullig dat ik dacht dat hij homo was” zit daar toch een waardeoordeel aan. Ik vind het zelf ook nog anders als je het heel onaardig van jezelf zou vinden als iemand waarvan jij dacht dat diegene hetero was, homoseksueel (bijvoorbeeld) blijkt te zijn.

WAAROM IN CAPS LOCK? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Nooit van een influencer collectie, maar was door alle spon wel verleid geraakt om een bestelling te doen, en de prijs-kwaliteit verhouding is echt om te janken.

1 like

Zelfde met die Loavies troep.

1 like

Dat maakt ze er niet van. Dat vraagt ze aan je…

23 likes

Zou ik inderdaad wel beter begrijpen!

1 like

Hahah maakt zij ervan? Ze geeft je een mogelijke verklaring van je denkwijze die volgens mij wel raak is

7 likes

Voor mensen die een beeld nodig hebben bij de tuinbroek:

38 likes

Hahaha ja en die tekst er hier bij?

Mis de neon

66 likes

En de vrijetijdskleding

73 likes

Wat afschuwelijk dit omg

21 likes

Wow ik ging er eigenlijk van uit dat dit foto’s van tijdens de zwangerschap zijn, voor ze met verlof ging. Wie doet dat nou 2 weken na je bevalling. :woozy_face:

2 likes

Vrijetijdskleding?

2 likes

Hoe moet je er dan bij lopen als je aan het werk bent :sob:

2 likes

Ademhalen hoeft toch niet als je zit?

7 likes

Het doet me wel denken aan dit vest wat mijn opa altijd droeg als ie ging tuinieren/vissen/oude mannen activiteiten doen

afbeelding
(Niet mijn opa)

25 likes

Het doet me denken aan die echte oldskool post-order kleding. Manon is prachtig maar zelfs met alle styling, belichting, fotografie etc. vind ik dit geen mooi model/pasvorm

Vergeleken met dit is mijn vrijetijdskleding een joggingpak

Dit is echt dé look voor mannen van 70+, liefst met een pet erbij en bijpassende broek

1 like

Oh grappig, vergeleken met mijn vrijetijdskleding is dít net een joggingpak.

1 like