Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik vind het een ontzettend irritant mens maar ik kan me voorstellen dat ze dat gezegd heeft om dat meisje te ‘motiveren’ om toch iets te eten ondanks de teleurstelling.
Ze zal vast wel een leuke juf zijn.

(Aan de andere kant zou ik totaal niet verbaast zijn als ze zou denken: Oh als je toch gaat, neem voor mij ook maar wat mee. Zo’n raar mens vind ik het opzich ook wel :joy: maar denk niet dat dat zo is.)

5 likes

En @Hejira

Ja dat is eigenlijk ook zo hè van dat motiveren. Ik vond het wel typisch voor haar iig hahah maar ik begrijp dat het ook voor dat meisje was.

1 like

In die vlog van Lotte ook…dan ligt die Charlotte op een of ander object en is haar kont geblurt terwijl je gewoon door de blur al kan zien dat er niks te zien is.
Ik stel me echt zo voor dat ze dan tegen Lotte heeft gezegd van “Oh je moet dat echt blurren hoor…mijn benen lijken ZO lelijk daar”

7 likes

Och ja dat kindje van Josh, zooo zo zo lief. Ik vind ook dat Josh altijd zoooo liefdevol over haar praat en schrijft, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Toen ik een paar dagen geleden uit pure ellende 2 uur Tinder heb gehad, kwam ik Bardo tegen. Dus mocht er iemand willen matchen met een youtuber van de eerste lichting…

6 likes

Love Alice :heart_eyes: ik haat filmpjes en vlogs eigenlijk en kijk nooit maar soms die van haar wel en geniet aaaltijd. Zelfs mijn vriend kijkt mee.

3 likes

Womenempowerment / womenforwomen

1 like

Womensupportingwomen denk ik

1 like

Sanneke in een notendop

35 likes

Nja ik snap sanne wel al had ze beter kunnen zeggen weer een # voor vrouwen die allemaal op elkaar lijken en al een groot bereik hebben dus zon # heel niet nodig hebben.

5 likes

Weet niet of het hier al vaker is gepost maar vind dat Nick van Bonnie iets wegheeft van Brad Mondo (van hairdresser reacts to).

9 likes

Nu je het zegt! :face_with_monocle:

Was dat toen met de slippers dat ze naar de andere kant van een meer wilde? Dat was echt heel dom

Ik kreeg dit bij die tag (heb nogal een fanatieke vriendin die aan dit soort dingen meedoet):

I was careful to choose who I think will meet the challenge, but above all who I know who shares this type of thinking, among women there are several criticisms; instead, we should take care of each other. We are beautiful the way we are. Post a photo in black and white alone, written “challenge accepted” and mention my name. Identify 50 women to do the same, in private. I chose you because you are beautiful, strong and incredible. Let’s :heart: each other!

Dus niet per se iets voor dunne vrouwen ofzo

2 likes

Pfff ik kreeg dit ook net. I carefully chose 50 vrouwen. Nou wauw super careful joh

9 likes

Oh dit is aftellen tot een van m’n tantes die tegenwoordig op Instagram zitten dit naar me gaan sturen :weary:

5 likes

Er stond aanvankelijk helemaal geen 50 geloof ik. Maar goed, bij deze nomineer ik jullie allemaal! Power to all women toch, niet alleen voor een paar. ‘Challenge accepted @Flamoes’ staat alleen niet zo cute op je feed, helaas.

3 likes

Die zwartwitte foto challenge?
Las net dit via @thamar_kempees op instagram

17 likes

Dan kunnen we ook altijd bij Sanne terecht :v:

1 like

Allebei youtubers van het eerste uur, zou toch een match moeten zijn

1 like