Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen ral 9010 en echt wit? Want ik dacht dat hetzelfde was? (of moet dit in het klustopic?)

Volgens mij hadden Bonnie en Nick direct de verf gekocht omdat het toen in de aanbieding was (duh…) en ze op dat moment de auto (van Nicks’ ouders) hadden.

Houd maar eens een wit A4’tje tegen een witte muur, dan zie je het verschil!
afbeelding

8 likes

In dit voorbeeld is de wit voor mij rozer dan de ral 9010? En de verschillen tussen 9010/9016/9003 vind ik moeilijk te zien op mijn computerscherm. Ik vrees dat ik het in het echt moet zien.

4 likes

Please ja

16 likes

Mlepnos!! hahaha ik vind hem zo leuk, ook in sommige SNL video’s

2 likes

Limegroen is juist echt een kinderopvang kleur

3 likes

9010, 9016 en 9003 zien er op mijn telefoon en voor mijn oog precies hetzelfde uit, laat staan als een van deze kleuren op mijn muur zat zonder de andere twee ernaast ter vergelijking. :sweat_smile:

4 likes

Ik heb alleen de preview gezien om me even te irriteren maar wie drinkt er nou wijn uit een MOK met een RIETJE

2 likes

Bij deze dus mijn BEC geworden

1 like

Bedoel je niet Mlep(clay)nos :wink:

3 likes

Edit; niet de goeie volgorde maar het idee is duidelijk :joy:

14 likes

HAHAHA huuuh naja zeg

1 like

Echt he. Hij: ‘Ik weet zeker dat we voor altijd bij elkaar blijven.’ Gast, je bent vier maanden samen. Je kent nog niet eens de helft van de ander.

43 likes

Ik vind die Robert echt zo stoïcijns en saai, heb hem alleen zien lachen toen hij een gratis schepnetje in de dierenwinkel wist te onderhandelen. Na Lil Kleine en die voetballer begrijp ik wel dat ze een keer een beetje een stabiele, rustige vent wil maar ik zou echt zenuwachtig worden van hoe vlak deze gast is.

31 likes

Hoe chagrijnig hij ook in de auto zit onderweg naar de Efteling. Kan echt geen lachje vanaf :joy:

6 likes

Nou ik vond Lars nou ook niet echt een veelzeggend typ

40 likes

Ik hoop echt dat hij gewoon een beetje camera shy is en achter gesloten deuren normaal doet. Zou hem echt willen kietelen of knijpen om te checken of er wel gevoel in zit pfff.

8 likes

Ugh ja vooral dat langzaam inzoomen terwijl ze iets “grappigs” zeggen.

*Heb de video van Claire niet gezien en weet niet of het daar ook in zit, maar deze valt me bij heel veel YTers op

En een biecht: Dit forum heeft mij behoed van ook “gewoon wit” op de muren in mijn nieuwe huis. Ik had niet geweten dat er RAL kleuren bestonden en dat 9010 gebruikelijk is als ik het hier niet per ongeluk had gelezen.

3 likes

Achhhhh, ik vind het toch zo aandoenlijk hoe Bonnie en Nick aan het klussen zijn in het nieuwe huis. Ik vind alle kleuren lelijk, maar zij zijn zo gelukkig en dat vind ik mooi om te zien. :joy::heart:

12 likes

Passen natuurlijk helemaal niet bij elkaar.