Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik heb geen flauw idee wat voor wit ik heb :joy: zat er al op en is nog netjes dus helemaal prima.

Nu ik het zo bekijk is m’n keuken koeler wit dan m’n muren. Het zal wel, dit beĆÆnvloedt echt m’n woongenot niet :joy:

1 like

Het soort wit moet ook inderdaad bij het huis passen! Ik vind het vooral ook wat minder mooi lijken omdat de deuren + kozijnen en die vaste kast in de slaapkamer een wat meer cremekleur hebben, daar zou een RAL 9010 (love it) beter bij gepast hebben dan deze spierwit.

1 like

Dit gaan ze nog doen volgens mij!

Maar de kleuren die Bonnie en nick kozen waren van zo’n kleurenwaaier, ze hadden geen losse staaltjes. Bij karwei bijvoorbeeld hebben nml nog maar een heel kleine kleuren collectie met staaltjes, en als je dan iets anders wilt kan je op zo’n waaier kijken die je dan aan de balie kan vragen. Maar die kan je niet mee naar huis nemen.

In de vlog dat ze naar die winkel gingen zei ze ook toen ze binnen kwam iets van ā€˜we hebben nog nooit zulke staaltjes meegenomen" en later bij het kijken op die waaier zei ze iets van’ we kopen de verf maar meteen’ ik weet niet precies hoe ze het zei maar volgens mij was het dus ook niet de bedoeling om alles te kopen zonder eerst staaltjes mee te nemen alleen kónden ze ze dus niet mee nemen en dachten ze toen aah ja dan maar meteen kopen (wat ik best snap, ik had dit dus zelf laatst ook bij de karwei, was echt geĆÆrriteerd trouwens want die nieuwe verf collectie slaat echt nergens op. Je hebt zo weinig kleuren om uit te kiezen. En ze hebben ook alleen nog maar eigen merk staaltjes, niets meer van histor of flexa bijvoorbeeld :sob:)

2 likes

Nieuwe video van Claire lucia aan het kijken. Maar jeetje wat een vervelende special effects heeft ze erin zetten zeg. Niet te doen.

Dat er geen papieren staaltjes zijn heeft niks met corona te maken hoor haha, dat is gewoon het nieuwe concept van karwei.

Ik weet niet of je alle kleuren in een kleine hoeveelheid kan laten mengen eigenlijk… Dat staat in ieder geval nergens als je in de winkel bent.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen ral 9010 en echt wit? Want ik dacht dat hetzelfde was? (of moet dit in het klustopic?)

Volgens mij hadden Bonnie en Nick direct de verf gekocht omdat het toen in de aanbieding was (duh…) en ze op dat moment de auto (van Nicks’ ouders) hadden.

Houd maar eens een wit A4’tje tegen een witte muur, dan zie je het verschil!
afbeelding

8 likes

In dit voorbeeld is de wit voor mij rozer dan de ral 9010? En de verschillen tussen 9010/9016/9003 vind ik moeilijk te zien op mijn computerscherm. Ik vrees dat ik het in het echt moet zien.

4 likes

Please ja

16 likes

Mlepnos!! hahaha ik vind hem zo leuk, ook in sommige SNL video’s

2 likes

Limegroen is juist echt een kinderopvang kleur

3 likes

9010, 9016 en 9003 zien er op mijn telefoon en voor mijn oog precies hetzelfde uit, laat staan als een van deze kleuren op mijn muur zat zonder de andere twee ernaast ter vergelijking. :sweat_smile:

4 likes

Ik heb alleen de preview gezien om me even te irriteren maar wie drinkt er nou wijn uit een MOK met een RIETJE

2 likes

Bij deze dus mijn BEC geworden

1 like

Bedoel je niet Mlep(clay)nos :wink:

3 likes

Edit; niet de goeie volgorde maar het idee is duidelijk :joy:

14 likes

HAHAHA huuuh naja zeg

1 like

Echt he. Hij: ā€˜Ik weet zeker dat we voor altijd bij elkaar blijven.’ Gast, je bent vier maanden samen. Je kent nog niet eens de helft van de ander.

43 likes

Ik vind die Robert echt zo stoĆÆcijns en saai, heb hem alleen zien lachen toen hij een gratis schepnetje in de dierenwinkel wist te onderhandelen. Na Lil Kleine en die voetballer begrijp ik wel dat ze een keer een beetje een stabiele, rustige vent wil maar ik zou echt zenuwachtig worden van hoe vlak deze gast is.

31 likes