Hoe chagrijnig hij ook in de auto zit onderweg naar de Efteling. Kan echt geen lachje vanaf 
Nou ik vond Lars nou ook niet echt een veelzeggend typ
Ik hoop echt dat hij gewoon een beetje camera shy is en achter gesloten deuren normaal doet. Zou hem echt willen kietelen of knijpen om te checken of er wel gevoel in zit pfff.
Ugh ja vooral dat langzaam inzoomen terwijl ze iets “grappigs” zeggen.
*Heb de video van Claire niet gezien en weet niet of het daar ook in zit, maar deze valt me bij heel veel YTers op
En een biecht: Dit forum heeft mij behoed van ook “gewoon wit” op de muren in mijn nieuwe huis. Ik had niet geweten dat er RAL kleuren bestonden en dat 9010 gebruikelijk is als ik het hier niet per ongeluk had gelezen.
Achhhhh, ik vind het toch zo aandoenlijk hoe Bonnie en Nick aan het klussen zijn in het nieuwe huis. Ik vind alle kleuren lelijk, maar zij zijn zo gelukkig en dat vind ik mooi om te zien. 

Passen natuurlijk helemaal niet bij elkaar.
Ben echt blij met mijn wit-wit waardoor de gatenvuller van de Big Bazaar precies match. Met mijn poreuze muren moet ik nogal eens met een plamuurmes aan de slag. Zie je daarna niets meer van! Tippie van mij.
Ik zou het echt geen seconde met Monica kunnen uithouden. Zij is toch gewoon totaal niet hartelijk en attent?
Ik volg Bonnie pas sinds de verhuisvlogs, maar het is inderdaad zo leuk om te zien hoe gelukkig ze met hun huis zijn!
Ik had de eerste verhuisvlog toevallig samen met mijn vriend gekeken en hij werd boos toen ik de tweede vlog zonder hem wilde kijken. Nu vraagt ie elke dag of er een nieuwe verhuisvlog is 
Haha
waar baseer je dat op? Vind haar totaal geen ijskonijn ofzo
Nou, ik vind haar gewoon heel bitchy, fel en hard.
Daar ga je niet dood aan
Nou, lekker direct, zeker. Maar bitchy, fel en hard vind ik echt totaal niet zo. Baseer je dit op vlogs of de serie of real life…?
Ik kijk de vlogs/serie niet meer maar kijk soms stukjes als het hier wordt besproken. Ik vind haar alles behalve vriendelijk overkomen maar dat zal in real life heus meevallen:
Hahaha he’s a keeper
Jammer dat Teske nu videos maakt in samenwerking met EA, die laatste is zo nep. Ze zoekt echt naar negatieve dingen en ze legt het uit alsof ze een gebruiksaanwijzing opneemt.
Ik kan haar ook slecht verstaan? Het geluid is heel ‘hol’ en zacht?
Ik vind Kiana in Like Monica écht niet leuk. Trying too hard ofzo
Zegt Monica in haar serie toevallig waar ze heeft gemotorcrosst? Ik heb geen Videoland, dus ik kan zelf niet kijken!
Nou dit inderdaad, wat een saaie dodo. Maar dat vond ik van Lars ook. Ben door deze serie wel echt fan geworden van Matthijs, wat een schat en zo lief ook met Zara-Lizzy