Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Nee volgensmij niet, ik zie ook geen getagde locaties op insta ofzo

Nee daar had ik ook al gekeken inderdaad, helaas!

Dan moet je dit eens kijken voor de gein :joy:

1 like

Ik wil ook een Matthijs is mn leven. En Danique mag er ook wel bij, zo’n lieve meid.

28 likes

Omdat ik haar naam hier wel eens voorbij zie komen ben ik wat videos gaan kijken van Aimee, maar jezus
wat is dat allemaal onnodig lang uitgesponnen! Een ‘Too good to go’ video van bijna 3 kwartier die anderen in 10 minuten weten te editen, bijvoorbeeld. Eindeloze analyses en ze herhaalt haarzelf 20 keer.
Meteen van genezen.

17 likes

Ik vond haar eerst heel erg leuk, maar tegenwoordig kijk ik nog amper video’s van haar omdat ze zo lang zijn en ze alles 10 keer herhaalt haha

2 likes

Een vriendin van mij heeft haar een tijdje geleden een DM gestuurd op Instagram over waarom zij geen 1,5 meter aftand hield en toen was haar reactie: “Ik hou tot vrienden inderdaad niet 1,5 meter afstand. We raken elkaar alleen niet aan en desinfecteren onszelf continu. Zodra we in hetzelfde huis zijn en in de dezelfde auto zitten is 1,5 meter afstand niet mogelijk voor ons. Van vreemden hou ik continu afstand natuurlijk.” Toen zei mijn vriendin dat dat zo niet werkt en dat het niet een keuze is of je je eraan wil houden en dat je dan dus maar niet in hetzelfde huis/auto moet gaan zitten en toen was haar reactie: “Bedankt voor de feedback.” Lol :roll_eyes: Ik kijk haar ook al een tijdje niet meer. Ik vind het wel jammer, want ik vond haar altijd heel leuk. (Mag ik haar eigenlijk wel quoten?)

1 like

‘have a blessed day’

Trouwens mijn standaard antwoord op shit waar ik geen zin heb: dank voor de feedback, we nemen het mee.

6 likes

Ja dit idd eerder dacht ik oh zielig met haar hoofdletsel(kan je dat zo zeggen) maar ze kan dat er toch uit editen

eens per jaar.

Niet alleen influencers hoor, 80% van Nederland denk ik :wink: alleen influencers filmen het.

Edit: het meest irritant vind ik nog de influencers die ik het begin van de crisis hun mond vol hadden van ‘flatten the curve’ en ‘je grootouders vochten in de oorlog, dan kan jij best met je reet op de bank blijven’ nu daar met geen woord meer over reppen en schijt hebben aan alle regels. Het duurde ze blijkbaar toch iets te lang allemaal.

7 likes

Een kast schilder ik dan weer wel.

Het is patat.

3 likes

Op de insta van Vita en Elise zie je dat ze uiteten zijn en met z’n zevenen schouder aan schouder zitten. Bi-zahr de ommezwaai die Elise heeft gemaakt van geen stap buiten de deur naar dit. Snap ook niet dat dat restaurant het toelaat. De boete is >1000 euro en dit weekend heeft de burgermeester nog aangekondigd strenger te gaan handhaven.

17 likes

Zou wel benieuwd zijn naar de vlog bij 7 x €400 na het parkeergarage drama over €30 :rofl:

17 likes

Dit is denk ik een beetje hetzelfde als ze bij snapking of famke louise ofzo (kan ik me niet meer goed herinneren) destijds hebben gedaan. Iedereen vindt het heel slecht en dan gaan ze Duitse comments achterlaten alsof Nederland ‘haar niet claimt’ maar dat ze doen alsof ze Duits is ofzo? Ik ben niet heel goed in uitleggen dus ik hoop dat er iets uit te halen valt haha

3 likes

Nu is flexa iedere week wel ergens in de aanbieding, haha. Ik zit de vlog even de kijken en ik snap oprecht niet dat ze op deze manier kleuren gekozen hebben. Op beeld veranderd de kleur op de staal al 10x door de lichtinval enzo.

2 likes

Onervarenheid, vrees ik.

1 like

Dat vrees ik ook
 Ook hoe ze gewoon beneden in het midden begint zonder eerst de randjes met een kwast. Doet stiekem pijn om te zien, haha

Vind die roze muur in de woonkamer wel erg mooi

1 like

Zoiets ja, ze willen zich distantiëren denk ik, maar vind het ook een heel raar fenomeen hoor

1 like