Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Als ik Bonnie verven hoor zeggen klinkt het gek. En als ik zon pol moet invullen weet ik niet meer wat ik zeg. Als ik een schilderij ga maken dan ga ik verven. De muur verf ik ook maar iemand die ik aan het werk zet om mn muren te verfen noem ik een schilder en die schilderd…

En Armo was right

1 like

Wooow jouw avatar, ik dacht even dat je mij was haha!

28 likes

Mocht iemand nog leuke verhuis/verbouwvlogs zoeken, ik heb vandaag de Making Home reeks van Kelsey van The Sorry Girls gekeken:

9 likes

Ik denk dit heel vaak :frown:

1 like

Als we iets hebben geleerd van Bettygate, is het wel dat @betty nooit is wie je denkt dat het is :eyes:

11 likes

Ik vind Aimee ook zó vermoeiend. Als ze iets simpels wilt uitleggen, zoals ‘ik moet mijn lasagne uit de oven halen’, dan gaat het zo van:

‘Ik ehhhh’
‘Oh haha er zit een eend in de tuin’
‘Maar in ieder geval ik ehhh’
‘Ohja hier wil nog een sierlijst’
‘Dus ik ehh moet mijn eh’
‘Hmm wat moet ik met dit kastje?’
‘Dussseee ik moetttt iets doen’
‘Ben vergeten wat ik moet doen’
‘Dusja gisteren was ik naar een kringloop. Blabla’
‘Ohja ik moest de lasagne uit de oven halen’

Ugh

56 likes

Oh, en ik blijf erbij dat ik het vreemd vind dat ze werkt voor YT en dat ze bezig is met haar kringloop bedrijfje maar wél is ziek gemeld voor haar kantoorbaan. Ze filmt dat ze de hele dag druk bezig is en dit zou ik echt niet ok vinden als baas zijnde. Nogmaals, je hoeft niet de hele dag op de bank te zitten en voor je uit te staren maar ze werkt dus wel, alleen niet voor het kantoor.

Ja en ik blijf erbij dat ze daar ongetwijfeld afspraken over hebben gemaakt en jij geen idee hebt hoe de relatie met haar baas in elkaar zit

60 likes

Jaaaa ik heb hun kanaal weer her-ontdekt en vind ze echt super leuk! Sowieso nu met het nieuwe kantoor, het huis en alle makeovers die ze vanuit becky’s huis maken… Krijg echt zin om thuis ook de boel om te gooien haha.

Edit: om in het kader van makeovers te blijven… Ik zag gisteren deze video en vind het erg mooi geworden maar met een klein kind is dit echt super onpraktisch toch? Die vazen en die plant in de hoek… Onze kinderen hadden sowieso die plant uitgegraven en alle aarde door het kamertje verspreid. En de wolken lampjes zijn leuk, maar ook onhandig dat je ze aan moet doen met een knopje die aan de achterkant tegen de muur hangt. Ik vind het kindje wel echt schattig reageren met haar ‘its so comfortable’ :joy:

Omg volgens mij heb je gelijk :joy: Voel me echt dom nu hahaha

Ik ben nu die laatste aflevering van Monica aan het kijken en ik vind het echt zielig voor die Robbert dat een aantal hem saai en stom noemden, haha. Het is toch ook vet ongemakkelijk als je een uur in de auto zit en iedereen is allemaal rare kinderliedjes aan het zingen die jij niet kent. Ik vind hem wel skattig. Ook zo trots op dat schepnetje dat hij had gefixt. :rofl: Maar goed, misschien val ik wel op droge, nietszeggende gasten.

Ik vind dat groene pakje van Monica trouwens ook enig. Weet iemand waar het van is?

16 likes

stan

1 like

Haha Robbert zeker. Monica, meh. Niet meer na die box.

2 likes

Ah super, dankjewel! Maar wel een beetje boven mijn budget helaas.

Ik kwam hem toevallig net nog tegen op die Snapchat discover pagina en blijkbaar woont hij nu al een paar jaar in LA en probeert hij een wannabe Amerikaanse rapper te worden :joy: Hij was ook echt opeens weg (gelukkig) en heeft nooit meer omgekeken naar Nederland.

Ik ben een blogger ‘kwijt’ was iemand die naar Spanje is verhuist voor de liefde. Iemand enig idee wie ik bedoel? :sweat_smile:

Dat was ze ja, dankje :kissing_heart:

Nou sorry maar als je stupid van Tess niet kent dan behoor je niet tot deze wereld.

54 likes

Nu we het toch over Laura Brijde hebben. Kreeg vanochtend een vlog aanbevolen en keek het stukje van de verrassingslunch voor Annemerel aangezien ze gaat trouwen. Ik schrik ervan dat Annemerel aangeeft 5 kilo te willen afvallen. Het wordt een beetje weggelachen maar volgens mij wil ze er echt (wat het voor haar ook betekent) perfect uitzien. Ze draagt ook haar horloge nu aan een andere pols omdat ze aan de ene kant tan lines heeft. Pfoe als je je daar druk om moet maken. Hopelijk kan ze op de dag zelf maximaal genieten. Volgens mij heeft zij een hele lieve kring om haar heen en ik vind de band met haar zusje ook zo bijzonder overkomen.

4 likes