Ik snap het ook echt niet want ze is al super slank? Maar zal wel aan mij liggen
Begreep ik ook niets van. En k vond overigens de aankomst van Annemerel op die verrassingslunch heeeel ongemakkelijk.
Ja ik dacht ook dat ze zei een marge van 5kg te hebben! Maar ik zou me ook zorgen maken om tanlines op mijn bruiloft, is toch niet mooi haha.
volgens mij zei ze het meer als grapje hoor
Hahaha echt hĂš. Als ik een tanline zou hebben, zou ik een gat in de lucht springen; betekent dat ik niet meer lijk op een melkfles
Als je om diezelfde pols niet op je trouwdag een horloge of armband draagt dan vind ik het meer dan logisch dat je dat weg wilt hebben. Het is geen wereldramp, maar het oogt wel beter (ook op fotoâs)
Smeer je dan je hele lijf behĂĄlve de omtrek van het horloge om je pols elk halfuur in met factor 50 ofzo anders houd je het verschil toch altijd?
Even gekeken maar ik denk/hoop wel dat dit een soort van grapje is? Ze is inderdaad erg afgevallen/gespierder geworden sinds ze met Tuur is, omdat ze volgens mij echt een stuk meer sport dan ze al deed.
Je wordt ook gewoon bruin met factor 50 dus dat is niet nodig, lekker smeren
(Ja hoi hardnekkige fabel die ik probeer de wereld uit te brengen, protect yourself kids!!)
Ja tuurlijk daarom ook smeren anders verbrand je, maar als ze op de horlogeplek minder vaak of minder hoog smeert gaat die plek wel harder. Of hoe bedoel je anders dat het ooit gelijktrekt, het al gebruinde deel heeft toch een gigavoorsprong?
Nee ik bedoel meer dat zonnebrand geen invloed heeft of op je wel of niet bruin wordt! Het zorgt dat je niet verbrandt, maar je wordt gewoon even bruin met factor 50, dan als je daar niet/minder zou smeren. De factor zegt alleen iets over hoe lang je in de zon kan zitten zonder te verbranden, het is geen sterkere bescherming oid.
https://www.kwf.nl/kanker-voorkomen/zon-uv-straling-en-huidkanker/feiten-en-fabels
Geen zorgen! Verbrande t shirt lines tellen ook gewoon mee
En anders is dit super hilarische misschien shirt iets voor je, koopje!
Omdat het witte stukje nog minder in de zon is geweest bruint (en verband) dat sneller bij! Dus na een paar dagen goede zon dan ben je er al
Ik vind bruin willen worden sowieso onzin en de kleur van mân huid is echt mân allerallerkleinste zorg in het leven
wil gewoon graag geen huidkanker dus smeer (mân superbleke huid) trouw elk uur.
Ja moest dat een tip zijn ofzo? Want zo bijzonder zagen ze er niet uit. Of moest ze weer even openbaar maken hoeveel geld ze wel niet kan uitgeven
nadat ze eerst uitgebreid heeft lopen zeiken dat ze écht heel lang moet gaan sparen voor behang op dr plee 
Kan je toch niet meer serieus nemen die vrouw
Ik kijk naar Boncolor een verhuisvlog en wtf. Zijn ze die muren helemaal strak aan het witten, echt voor de 3e x ofzo. Staat die klusjesman er naast een peuk te doen. Binnen. In je net geverfde kamer. Lelijk voor je muren, vieze stank + slecht voor de gezondheid.
Nou ja alsof van 1 peuk de muren meteen helemaal geel zijn? En qua gezondheid, als zij het een probleem zouden vinden kunnen ze toch gewoon zeggen van hey sorry maar fijner als er alleen buiten gerookt wordt?
Edit: bedoel in sommige âkringenâ is het normaal om ten alle tijden naar buiten te gaan als je wil roken, sommige rokers roken zelf niet eens in hun eigen huis, maar voor sommige mensen is het wel nog heel normaal om gewoon een peuk op te steken no matter waar ze zijn? En kan me best voorstellen dat een huis waar nog in geklust wordt anders voelt dan een huis waar iemand daadwerkelijk woont qua gevoel of dat je dus binnen kunt roken of niet. En misschien heeft hij het wel vooraf gewoon gevraagd?
Als je op die foto klikt staat de uitleg erbij, zelfde reden dat iedereen selfies aan het posten was
Ik vind het echt niet normaal om zomaar een sigaret op te steken als je bij iemand anders binnen bent, ik mag hopen dat hij dat inderdaad vooraf gevraagd heeft? Daar ga ik ook wel vanuit trouwens, maar zeggen dat de bewoners âsorry wil je buiten rokenâ kunnen zeggen als ze het niet willen vind ik echt de omgekeerde wereld hoor.
Ik neem aan dat ze er wel wat zeggen als ze het vervelend vinden toch? Vrienden van mn vriend dachten ook wel te kunnen roken binnen toen ons huis niet af was. Maar toen het eenmaal geverfd was werd er binnen niet meer gerookt hoor. Zonde van die witte muren + de geur. Jammer dan als ze het er niet mee eens zijn. Mijn huis