Nou meit ik zit al jaren naar mijn bankrekening te staren in de hoop dat er ineens een miljoen op staat, maar die law of attraction werkt bij mij niet. Ik wil het zeker niet graag genoeg.
Jennie from the Blog heeft vandaag ook een leuke over LOA (of āmanifesterenā)
Toen ik mijn boshutje nog niet had, zei ik altijd: āAls ik straks mijn boshutje heb dan ga ik het ook op deze manier inrichtenā. Ik sprak het uit alsof het ging gebeuren. En nu is het ook veel eerder dan verwacht gebeurd. Hetzelfde geldt nu voor mijn pelletkachel. Ik heb er nog helemaal geen besteld en er ook nog geen geld voor, maar iedere keer als ik iemand een rondleiding geef door mijn huis zeg ik vanzelf: āHier komt in het najaar de pelletkachelā. Je laat dan jezelf, anderen en het universum weten dat je het wil. Het voelt voor mij dan ook echt alsof het gaat gebeuren en ik denk dat dat het belangrijkst is
Wat Jennie er niet bij vertelt: zij laat hiermee ook bedrijven weten wat ze wil. Ik denk dat dat het belangrijkste is 
Dat is niet helemaal hetzelfde als wanneer jij of ik het aan tante Bertha laat weten.
Dus:
Zo doe mij die maar
Ik vind Jennie superleuk maar ik las dit ook echt met rollende ogen. Ik vind het ook afdoen aan al het werk dat ze verzet heeft eigenlijk?
Ik vind Jennie ook leuk. Maar welk werk bedoel je precies? Sorry ik bedoel het echt niet sarcastisch al klinkt het nu wel zo.
Nouja ik zal niet zeggen dat ze keihard werkt maar ze levert wel al echt jaren consistent kwalitatief goed werk af met haar blog en dat heeft haar veel gebracht. Dat heeft ze toch niet gemanifesteerd, maar gewoon zelf gedaan? Ik vind haar echt goed in wat ze doet.
Oh zo! Ja dan snap ik wel ongeveer wat je bedoelt.
Ze kan met al die samenwerkingen, maar bv ook donaties van volgers, de vruchten plukken van iets waar ze al jaren aan werkt inderdaad.
Het lijkt echt alsof ze zoān mommy tuck heeft laten doen, net als jamie li. Vooral rond haar navel en daar onder.
Ja idd. Zoān hele strakke navel krijg je dan
dat broekje van Monica geeft een beetje flinstone vies
Waarom zouden bon en nick eerst de muren blauw verven en daarna pas het plafond wit? Dan spettert dat witte toch allemaal op de blauwe muren? Oprecht benieuwd hoe dit werkt.
Dat gebrabbel ook zeg: āop geldā en ādan kan je maar beter leren hoe je meer geld manifesteertā¦ā. Misschien maar visualiseren dat je beter wordt in de Nederlandse taal. 
Ik vergeet altijd dat zij nog zo jong is⦠denk altijd halverwege de 30
Dit vraag ik me ook al steeds af? En ze gaan ook de kozijnen en deuren nog schuren en schilderen?
Het lijkt me zo onlogisch om dat later te doen?
Ik vind het zo knap dat dit redelijk ongezien is gebeurd, net als de borstvergroting van josh v. Als je wilt kan er echt een hele hoop buiten beeld gebeuren. Ik krijg echt de neiging om alle vlogs af te speuren, of wanneer ze ontbraken. Maar ik ben 40u pw een kantoortrut.
Ik ga nu maar eens manifesteren dat ik een paar tientjes krijg elke keer als het hier over andersmans tieten gaat.
Ik zeg alleen dat ik er de neiging toe krijg. Niet dat ik het doe.
Inderdaad, hij gaat dit 100% weer doen maar nu alleen niet meer filmen
Ook in de laatst post van Josh over hoe je een beach body krijgt, een maatje groter kopen etc. Neiging om te commenten: vergeet de borstvergroting niet meit. Maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers.