Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Deze meid is zo’n grap. Weten jullie nog dat ze business class mocht zitten (was plek over in het vliegtuig ofzo dus werd ze gevraagd) en helemaaal zei dat dit door LOA kwam? :point_down:t5:

Ze uploadt nu een video over dat geld meer vrijheid betekent en zet daar de foto van die business class trip bij, die ze gratis had gekregen :sweat_smile::sweat_smile:

33 likes

Haha loa exposed.

4 likes

Gewoon een andere video bekijken!!!

44 likes

Oh mijn hemel zo dom kun je niet zijn toch?

5 likes

Goede promo voor Jade ook. Meisje schijnt 16 te zijn en loopt tussen veel ouder publiek. Halverwege de vlog wordt al gevraagd of de rest “wel een pedopas mee heeft”. Richting het einde van de vlog is ze duidelijk dronken en vindt een veel oudere gast het nodig “om haar een kusje te geven”. Zo sneu! Je mag elkaar dan wel kennen, dit soort gedrag vind ik alsnog potentieel grensoverschijdend aangezien Jade niet nuchter is.

Los daarvan: ik heb Gio altijd een droeftoeter gevonden en daar vind ik dit filmpje weer een goed voorbeeld van. Ik cringe echt hard om de sfeer op dat feestje. Ik heb het bijna met Gio te doen eigenlijk, zo jong, zo veel fame, je weet van ellende niet meer wat je ermee moet.

43 likes

Nog een pareltje.

41 likes

De vlog van Roosmarijn is weer zo saai, hoe krijgt ze het voor elkaar. Jullie mogen raden wat ze doet in de vlog. En ze kijkt ook nog alleen naar zichzelf en niet in de camera.

4 likes

Ik blijf lachen om die foto omdat haar blik echt zegt " Shit daar komt de steward snel maak ff foto dan moet ik weer terug op mn eigen stoel"

15 likes

En buiten dat allemaal zou ik ook echt niet blij zijn om een dronken 16 jarige ik op YouTube te hebben staan, en ook nog eens voor altijd online…

1 like

En en en?

Naar de kringloooooop

Bonnie kreeg zeker ook het eten en drinken gratis in de laatste vlog, heb ze nog nooit zoveel zien bestellen

26 likes

Opzich was het niet zoveel. Ze hadden allemaal 1 dingetje besteld en het kwam in grote bakjes hahah. Dat die burger gedeelt word vind ik pure arremoe

Maar doen Bonnie en Nick toch vaker, allebei hun gerechten delen zodat ze ze allebei kunnen eten. Vind dat juist wel slim. En met al die andere gerechten erbij en vooraf zou ik een hele burger ook teveel vinden haha

8 likes

huh maar als je iets visualiseert en vervolgens gebeurt het, maakt het toch niet uit hoe?
het universum heeft er voor gezorgd dat die plek over was en dat zij werd uitgekozen.
dus het is wel volgens LOA principes gegaan

ik geloof niet in LOA maar dit “klopt” wel

:expressionless:

10 likes

Dit soort klinkklare onzin levert waarschijnlijk oprecht geld op, hoe apart is dat eigenlijk? Wie trapt hier in?

2 likes

Als je zoveel geld hebt verwacht ik wel wat minder pluizig haar van je

28 likes

Mensen die wat goedgelovig zijn en geen geld hebben, waarschijnlijk

1 like

Of tieners, hoop ik (ik hoop dat volwassenen er niet intrappen, maar wens de tieners ook geen bullshit toe).

1 like

Nou meit ik zit al jaren naar mijn bankrekening te staren in de hoop dat er ineens een miljoen op staat, maar die law of attraction werkt bij mij niet. Ik wil het zeker niet graag genoeg.

14 likes