Oh zo! Ja dan snap ik wel ongeveer wat je bedoelt.
Ze kan met al die samenwerkingen, maar bv ook donaties van volgers, de vruchten plukken van iets waar ze al jaren aan werkt inderdaad.
Het lijkt echt alsof ze zoān mommy tuck heeft laten doen, net als jamie li. Vooral rond haar navel en daar onder.
Ja idd. Zoān hele strakke navel krijg je dan
dat broekje van Monica geeft een beetje flinstone vies
Waarom zouden bon en nick eerst de muren blauw verven en daarna pas het plafond wit? Dan spettert dat witte toch allemaal op de blauwe muren? Oprecht benieuwd hoe dit werkt.
Dat gebrabbel ook zeg: āop geldā en ādan kan je maar beter leren hoe je meer geld manifesteertā¦ā. Misschien maar visualiseren dat je beter wordt in de Nederlandse taal. 
Ik vergeet altijd dat zij nog zo jong is⦠denk altijd halverwege de 30
Dit vraag ik me ook al steeds af? En ze gaan ook de kozijnen en deuren nog schuren en schilderen?
Het lijkt me zo onlogisch om dat later te doen?
Ik vind het zo knap dat dit redelijk ongezien is gebeurd, net als de borstvergroting van josh v. Als je wilt kan er echt een hele hoop buiten beeld gebeuren. Ik krijg echt de neiging om alle vlogs af te speuren, of wanneer ze ontbraken. Maar ik ben 40u pw een kantoortrut.
Ik ga nu maar eens manifesteren dat ik een paar tientjes krijg elke keer als het hier over andersmans tieten gaat.
Ik zeg alleen dat ik er de neiging toe krijg. Niet dat ik het doe.
Inderdaad, hij gaat dit 100% weer doen maar nu alleen niet meer filmen
Ook in de laatst post van Josh over hoe je een beach body krijgt, een maatje groter kopen etc. Neiging om te commenten: vergeet de borstvergroting niet meit. Maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers.
Zouden jullie ook zo hysterisch alles bespeuren bij een borstverkleining.
Zo van " Heh ze heeft ineens een b/c cup in de vlog van 2019 had ze nog flinke jopen. Echt stom dat ze dat niet met ons deeld !!!"
Is toch gewoon lekker speculeren.
Ik vind het vooral opvallend dat over de ene operatie alles wordt gedeeld, terwijl de andere verzwegen wordt.
Alsof je je wel moet āschamenā voor een borstvergroting maar niet voor lipfillers.
Ja dat vind ik ook raar. Ze heeft haar lipfillers in haar vlog gedeeld en daar was ze heel open over, ik had van ons Mo ook wel verwacht dat ze een boobjob zou vloggen. (Maar dat is natuurlijk helemaal aan haar zelf)
Maar daar zijn de blogger/vlogger topics toch helemaal op gebaseerd? Er wordt hier gespeculeerd en gepraat over influencers hun liefdesleven, financiƫn, kinderen etc. Dan zou ik mensen die het op een terras over mijn tieten hebben minder erg vinden dan een van de andere persoonlijke onderwerpen
Ja klopt. Van mij hoeft niemand zich te schamen, lekker doen wat je wil 
Het zijn denk ik gewoon aantrekkelijke onderwerpen om over te roddelen? Zeker als het wordt verzwegen, dan is het alleen maar interessanter.
Volgens mij verwijdert hij reacties daarover want eerst stonden er wel wat reacties daarover.
Haha daar denkt de Staat der Nederlanden anders over hoor. Bij +/- 6000 euro spaargeld heb je geen recht op bijstand. Je moet dat dan eerst opmaken. Het tempo waarin je het mag opmaken voordat je weer bijstand ontvangt is overigens ook voor je bepaald. Wat een domme trut.