Maar dit echt. 30-50% afdragen over werk dat je gedaan hebt (een vd de beste dingen die je kennelijk kunt doen in de NL samenleving: werken.) maar een overheid die probeert een dividendbelasting af te schaffen, wat letterlijk gratis geld is voor mensen die al genoeg hebben om te kunnen investeren.
Huh?!?!
Wat jij leest, lees ik ik niet. En je natuurwetverhaal vat ik denk ik niet? Zou je willen uitleggen wat de natuurwet dan wel bepaalt?
Is het een idee om een uitkeringstopic aan te maken?
Huh? Ik vraag het omdat de discussie al erg lang duurt en gigantisch afwijkt van het topic.
Beetje flauw om mij denigrerend te noemen.
Bedoel je ww of bijstand?
Je schrijft ww, maar door het bedrag wat je noemt denk ik eerder aan bijstand
Precies dit. En dus is de onderste 90 procent van de samenleving eeuwig in discussie over schamele miljoenen, terwijl de bovenste 10 procent miljarden het land uit trekt.
De hoogte van je ww is wel persoonsafhankelijk. Voor mij was het een uitkomst en prima te doen.
Bedoel je dat je van ww na verloop van tijd naar bijstand bent gegaan en toen 990 kreeg?
Ja dat bedrag is dan ook ongeveer wat je inlevert qua percentage. Maar fijn dat je eruit bent! 
Als het de hele tijd over iets als, ik noem maar wat, haarverf gaat, wordt er toch ook gewoon geopperd om een haarverf-topic te openen. Omdat het dan nu over een iets gevoelig onderwerp gaat is het meteen denigrerend?
Elk subforum is net zo goed een ‘hoekje van het forum’ als een speciaal uitkeringstopic.
Ik vind het wel echt heel grappig dat Kaj Monica omschrijft als een vrachtwagenchauffeur.
Ik ben ff videoland afl aan het inhalen
Leuk programma inderdaad maar lijkt me nu niet handig ivm corona, met zijn 3en liften in een auto
Ik had van de week ook zo’n momentje
in een ander topic vroeg ik om een goed feestje, me niet realiserende dat die er nu natuurlijk helemaal niet zijn (als het goed is) (als ze er wel zijn, wil ik er niet zijn)
Zo ik kijk nu pas de video van Aimee en jezus hoeveel mensen ziet zij elke dag
Het is alsof ze bewust al haar vriendinnen in één week heeft ingepland. Heel raar om te zien en ook precies dat Ziggo het goede voorbeeld wil geven (aan wie?) door thuis te werken. He man, zeg ff wat van je vriendin haar gedrag zeg. 
Ik zie nu wel een foto van Giel met B.izzey op het vliegveld? Zal het dan toch?
Ga echt stuk hierom 
Gatver. In de laatste afl zegt monica: ‘niet dat achterlijke i dont need a man… you do maar zorg ook dat je van jezelf houdt’. Lekkere boodschap vriendin. En die andere twee dozen: ‘ohja precies dat!’
Precies dat niet.
Ik heb een Wajong-uitkering o.a. omdat ik mijzelf bijna van kant heb gemaakt 10 jaar geleden en daar nog altijd last van ondervind. Je ziet het niet aan mij, maar ik heb maar 1 vriendin vertelt dat ik de Wajong heb. Er rust zo’n stigma op uitkeringen en het is al vervelend genoeg om het überhaupt nodig te hebben.
Edit: een apart topic lijkt mij een heel slecht idee.
He hoe bedoelt ze dit? Dat singles niet van zichzelf zouden houden?
Ik denk dat ze bedoelt dat je wel een man nodig hebt in de zin van dat je liefde nodig hebt. Dat is alsnog een beetje lomp gezegd natuurlijk (erg inclusief is het niet), maar ik denk niet dat Monica bedoelde dat je sowieso afhankelijk bent van een man.
Vind het wel suf dat ze feminisme op die manier een beetje weg lijkt te zetten als een beweging die beweert dat je absoluut niks van mannen moet weten, maar ja Monica heeft zich nooit echt heel feministisch geprofileerd dus ik had niet anders verwacht.