Do literally what makes you happy  Lekker voor een foto in dor gras/zand gaan zitten
 Lekker voor een foto in dor gras/zand gaan zitten
Ook een pareltje. Ze doet iig hard haar best. 
Wat een stad hè.
Zou zij nou écht oprecht gelukkig worden van foto’s voor insta “shooten” in dé wereldstad Woerden, zittend in droog gras en vies zand?
Ik hoop het voor haar.
Je gedachten laten afdwalen bij de voorbijrazende treinen
Bleh zo lelijk Engels ook.
Nou lijkt er wel op, kijk maar naar dat filmpje die ik hierboven postte. Ze keek iig erg gelukkig 

Kan het gewoon niet aan hoe ongemakkelijk.
Echt tenenkrommend 

Hahaha! Lijkt op een stukje gras naast de parkeerplaats van de Jumbo.
Ach, ergens is het ook wel weer verfrissend dat ze vooral haar eigen omgeving gewoon benut.
Maarja de teksten en poses geven er natuurlijk een soort semi-glamour draai aan die er niet mee strookt.
ja dat kreeg een vriendin van mij ook idd, éénouder toeslag en nog studiebudget omdat ze student was. maarja heb geen kind dus dacht misschien is er nog iets anders
Ach, die meid is gelukkig in Woerden. Ik ben gelukkig in een dorp. Een ander is gelukkig in Amsterdam.
Oh gefeliciteerd! Fijn dat je iets gevonden hebt!
En volgens mij ook gewoon expres, zo van “Oh jullie vinden dit offtopic? We gaan lekker door”.
Anyway, tja…je woont waar je woont. Goed voor haar dat ze Woerden owned 
Blijft ze daar nou ook wonen of is t nieuwe huis ergens anders?
Ja maar ze lijkt niet gelukkig in Woerden. In haar insta bio staat heel groot Utrecht.
Ik had het idee dat dit is wat @marley ook bedoelde en daar ben ik het mee eens. Ik kon dus een dag minder gaan werken voor hetzelfde geld (want dmv toeslagen zou ik bijna op hetzelfde uitkomen) maar ik heb dat niet gedaan omdat het niet juist voelde.
Overigens ga ik nu wel naar vier dagen omdat ik simpelweg minder wil werken en ik vraag me af wat dat voor mijn toeslagen zal doen. Even in de gaten houden. 
Eerder postte ze ookal een foto van deze outfit met die mega hakken. Volgens mij zijn het allemaal puur kleding items voor een foto en daarna gaat het weer snel uit.
Als dit het groenste plekje in haar omgeving is wil ik niet weten hoeveel honden er dagelijks voorbij komen…
Woerden is ook weer niet zó lelijk. Locatie scouten is ook een vak zullen we maar zeggen 
Het is denk ik de naam. Woerden. Het klinkt lelijk. Maar dat is met fucking veel Nederlandse plaatsnamen dat ik echt denk Jezus…konden ze niet iets verzinnen dat niet klinkt als iets groengeels dat je ophoest na een gore maaltijd?