Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik zou voor geen goud mn angsten zomaar ff over winnen.
“Hey Soy.peor we hebben een nieuwe campagne met spinnen. Zin om er ff een paar fototjes mee te maken voor je insta?”
Nein danke

2 likes

Ook niet voor 17k witgoud van Tiffany?

Nein

1 like

Ik denk toch dat het iets genuanceerder ligt. Een vliegreis naar Frankrijk is heel kort en is dus een goeie instapper als je echt vliegangst hebt, hij is nog nooit op vakantie geweest naar landen waar je alleen met n vliegtuig kan komen, ook niet met Saske terwijl zij dat wel graag wilde.
Dat zo’n reis dan op z’n pad komt nu hij toch al bezig is met zo’n enorme zelfontwikkeling t afgelopen jaar, en dat het dan een korte reis is…ik snap helemaal dat hij het gedaan heeft. Good for him!
Ik neem aan dat het nu makkelijker is om met z’n vriendin in de toekomst verdere reizen te kunnen maken.

9 likes

Ik vraag me aldoor af waarom ze de prijs weghaalt als het item is verkocht. Ik zie dat ook bij andere verkoop accounts. Is daar een reden voor? Heb het al wel eens gevraagd maar geen antwoord op gehad. Ik vind het altijd wel leuk Om te zien voor welk bedrag iets is verkocht.

2 likes

Ik zie op de insta van ttt de prijzen overal nog wel in de beschrijving staan?

Edit: alleen bij de 1e ronde (16 juni) zie ik geen prijzen meer staan

1 like

Ja dat vind ik ook. Ik heb t idee dat Bonnie er nog wel voor open staat maar dat Nick t sowieso wil veranderen.
Hoe grappig en leuk hij ook overkomt, soms denk ik dat hij echt veel lastiger is dan Bonnie. Zo kritisch en overdramatisch soms.

12 likes

Ah misschien is het nu dan anders of heb ik het bij een andere shop gezien. Heb het in ieder geval bij meerdere van dat soort shops gezien en snap nog steeds niet waarom dat is.

Ik zag vanmiddag de aankondiging al dat Danique van Monica Geuze bevallen is, en nu zie ik net op Instagram een post van Monica waarin ze schrijft over Danique en haar ‘beautiful son’ en daardoor kom ik er nu pas achter dat Marley een jongetje is :see_no_evil:
Ik kende alleen maar meisjes/vrouwen met die naam, maar nu ik het in het licht van een jongensnaam bekijk vind ik het ineens een toffe naam :sunglasses:

5 likes

Ik vind die wc van Bonnie ook niks. Krijg er enorme oude middelbare school wc’s vibes van.

17 likes

Als de tegeltjes op de wand het enige oude element waren geweest was het nmi heel leuk, maar die wc is oud en lelijk, het wasbakje is oud en lelijk, die meter in 't zicht, die spiegel deed 't ook niet helemaal en 't licht was helemaal om te janken. Ik zou het zelf vernieuwen maar wel die tegeltjes houden, maar ben heel benieuwd wat zij doen haha.

5 likes

Ik had het wel door bij diëgo en de blauwe hartjes

9 likes

Ik verbaasde me vooral over de dubbele middelvinger in een post over de geboorte van je beste vriendin haar kindje :joy:

13 likes

Heeft ze de tekst aangepast dan of zo? Want ik zie niks over Danique en of haar kindje?

Ja die is aangepast

1 like

Ahh oke. Is ook wel bijzonder om je beste vriendin te feliciteren met haar baby met alleen foto’s van jezelf inclusief middelvingers. Maar er staan ook nog ‘gefeliciteerd tante Monica’ reacties onder dus vond dat al raar.

22 likes

Hahahaha ja dat dacht ik ook, ze is er bijna in gaan liggen met haar kerstboom om te passen.

5 likes

Nee klopt helemaal. Moet met lak en je moet het ook opschuren. Ach ze zijn in elk geval lekker snel klaar zo…

1 like

Dat blijft er niets van haar kanaal over.

Ik zou inderdaad nooit zo’n huis kopen. Iedereen zo z’n ding!

1 like