Sterker nog ik heb op dit moment geen woning.
Maar mijn inrichting is vaak een ratjetoe van stijlen victoriaans/bohemian.
Love die Duitse zin bij erf stukken.
dat is een broodjesvloer
Ik vind dit ook allemaal verschrikkelijk, maar interieur is natuurlijk wel heel persoonlijk. Denk dat mensen zich gewoon thuis moeten voelen en dat er verder geen regels over interieur zouden moeten bestaan haha.
Ja ik vond dat ook verschrikkelijk. Haar inrichtingen werden ook steeds saaier per huis. en YoungHouseLove maakte zich daar ook schuldig aan.
@Falula je moet mij altijd met een korreltje zout nemen Maar ik mis vaak wel een persoonlijke touch in woningen. Spullen die (bijna) niemand anders heeft.
Ja
en zij deden ook echt alsof het niets was even een ander huis kopen na een jaar #whitehouseprivilege. Maar goed dat is wel deel van hun verdienmodel. Genoeg mensen die weer zullen genieten van de make-overs en de drie verschillende bankstellen die ze in een jaar zullen aanschaffen.
Ik ben grotere fan van deze familie qua inrichting: https://makingitlovely.com/
En een veel toffer huis
Toffe stoelen etc
En deze vrouw die soms dingen schrijft voor Elsie en co heeft ook nog best leuke dingen gedaan: http://makingniceinthemidwest.com/
Dit zou leuk zijn als poll, denk dat iedereen wel iets van het lijstje heeft maar ben het grotendeels wel met je eens.
Omg smetvrees
Hmm nee, zeker niet integer maar de betrokken man is dat zelf ook niet. Het is een verzonnen verhaal waarmee hij politie en slachtofferhulp belast/ wil gaan belasten. Zoân figuur mag van mij ook wel anoniem aan de schandpaal.
Overigens, ik ben wel enorm benieuwd naar de details
Dit huis is van de buitenkant echt een typisch Sims huis
Zou leuk zijn om bij mensen te kijken en te beoordelen op deze lijst als blogformat
Haha ja daarom, er is altijd wel iets wat je niet mooi vind bij een ander, maar als je zelf super blij mee bent is het prima toch? Ik vind zelf dat ik de mooiste inrichting ooit heb maar denk dat de meeste andere het zoân standaard pinterest huis vinden met stalen deuren en visgraat vloer enzo.
Ik vind het juist mooi als je een oud huis heel modern maakt maar dan wel een aantal oude details zichtbaar laat/weer zichtbaar maakt. Alles houden omdat het oud is, vind ik onzin (zeker als het gewoon oud is en niet authentiek) en een huis in een bepaalde stijl inrichten ~met het oog op de investering~ vind ik al helemaal onzin⊠Het is in de eerste plaats je woning.
Wat ik wel zonde vind is dat B & N duidelijk geen kaas gegeten hebben van klussen. Ik zou dan of doorsparen tot je genoeg geld hebt voor een soort ontwerper/aannemer* of voor iets meer nieuwbouw gaan. Zoân iemand kan je ook precies vertellen wat authentiek is en wat niet. (Dat boogje lijkt me niet authentiek eigenlijk.) Er zit nu gewoon weinig plan in en zelf kun je zoân oud huis dan echt vernachelen. Maar goed hun huis hun lefe natuurlijk. Iedereen moet het uit eindelijk zelf weten.
*Ook nogal een dure grap trouwens maar goed ik snap gewoon niet waarom je zoân âklushuisâ neemt als je niet kunt klussen en geen hulp krijgt/aanneemt van mensen die het wel kunnen. Dat is de samenvatting.
Dat boogje is zeker niet origineel, in die jaren â30 woningen zat meestal gewoon een gesloten keuken, maar wie kiest er tegenwoordig nog voor om een kleine dichte ruimte als keuken te hebben en om te moeten lopen. Ik vermoed dat de deuropening oorspronkelijk via het halletje was ook. Je ziet ook veel dat de keuken een soort lange smalle rechthoekige kamer aan het huis vast is zo de tuin in, en zelfs dat de badkamer daar weer achter zit. Misschien zijn dat alweer latere toevoegingen.
Hahaha partly me.
Als dit nou achter dat luik lag⊠hoewel âmini beetje creepy maar vooral heel grappigâ dan net zo goed een aparte omschrijving was geweest.
Dat laatste is vaak aanbouw!
lekker offtopic maar wij hebben dit dus gevonden in het jaren dertig huis van mijn ouders in een luik in hun slaapkamervloer, allemaal documenten uit de 2e wereldoorlog en ook allemaal oud blik eten, wel bijzonder
Het is toch super onverantwoord om dat programma nu op te nemen.
Ja klopt, maar dat vind ik dus juist zonde want i.m.o. zou je het zo veel mooier kunnen maken. (Plus, dat verven kunnen ze dus niet eens âzoals het hoortâ.)
Nou ja maakt verder ook niet uit hoor want niet mijn huis en als zij maar blij zijn. Maar als ik dan die vlogs zie vind ik het wel een beetje zonde en dan kom ik dat hier ventileren.
*mijn eigen huis is overigens huur en veeeel lelijker. Dus eigenlijk heb ik niet echt de autoriteit om te zeuren ook.