Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Wat een rare neppe lach op die eerste en laatste foto.

12 likes

Ja en die nieuwe tanden helpen niet

16 likes

Dat boogje is echt geen charmant onderdeel dat in het jaren 30 huis hoort.
Ik krijg echt kriebels van zo’n toog zou het er echt direct uit slopen.

14 likes

Maar moet je dan een huis maar in de oude stijl houden, ook al is het niet jouw smaak, omdat je het huis wellicht over 20 jaar verkoopt en de koper het wel mooi vindt? Dat is toch ook onzin. De een vindt het mooi en de ander niet, daar hoef je echt geen rekening mee te houden.

3 likes

Nou ja, ik snap @Pantalones wel een beetje. Als je toch alle details uit je jaren ‘30 woning sloopt, had je net zo goed een nieuwbouwbunker kunnen kopen. Mijn hart huilt als ik die vernachelde huizen op Funda zie. Gelukkig zijn dingen ook wel weer te herstellen als je er het geld voor hebt.

43 likes

Kan iemand een screenshot maken van bonnies wc? Of waar kan ik dat zien? In welke vlog?

Ik vond het ook echt grappig dat Gregor zelf de grap al maakte over borstvoeding. Zelfspot! We love it.

10 likes

huistour

1 like

Eerste en laatste vlog ooit die ik gezien heb

21 likes

Het kan toch ook heel goed Bonnie en Nick de wc gaan vervangen maar wel in een oude stijl, hoeft toch niet perse meteen super strak en modern te worden. Kan me goed voorstellen dat geen wc wil met pisgele tegels (nou niet kan het me voorstellen, ik heb dat en vind het echt goor eruit zien), je kan dat toch ook mooi vervangen met witte tegels in jaren 30 stijl, zelfde geldt voor die oude Gore wc pot. Weg ermeeeeee

19 likes

Welke kast? Die kast in de hal zat bij het huis toch?

Die gele tegels idd echt vreselijk haha, had iets heel anders verwacht doordat ik zoveel enthousiasme las. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Het lijkt bijna alsof het vergeeld is omdat het er al 1000 jaar zit, maar dat zal wel gewoon de kleur zijn. Die op de grond lijken dan weer wel leuk (maar dat is niet zo heel goed te zien) dus die zou ik dan wel weer houden.

Ja die op de grond zijn echt mooi van lelijkheid haha

2 likes

Heeft iemand de stories van Angel gezien? Ze deelt een gesprek met een vriendin die bij slachtofferhulp werkt en die iets vertelt over een man waar ze contact mee had (wel een gek, bijzonder verhaal). Ook al is het verhaal geanonimiseerd, ik vind het toch vreemd dat dit zo gedeeld wordt. Wat vinden jullie daarvan?

4 likes

Wat voor rare podcast spreekt Monica in? Lijkt eerder op een film ofzo

Denk een soort luisterboek! Ben wel benieuwd, geschreven door Faberyayo dus, maar zijn eerste boek heb ik na 3 bladzijdes weggelegd.

Edit @Karen_Walker even gekeken, HEEL vreemd inderdaad. Ik snap dat je bij zo’n baan graag je verhaal kwijt wilt, en dat dan geanonimiseerd doet bij mensen die dichtbij je staan. Maar dat Angel dat dan uit zo’n groepschat op Instagram pleurt met haar 23k volgers, is a no from me :-1:

14 likes

Ik vond dat ook maar raar. Het kan natuurlijk zijn dat je zulke dingen geanonimiseerd deelt met een goede vriendin o.i.d. maar dat die het vervolgens deelt met duizenden volgers, vind ik wel heel raar. Lekker integer.

1 like

En @vitaminwater ja he? Ik dacht even dat ik misschien overtrokken reageerde maar ik vind dit echt niet normaal.

Ik ben hier nu heel benieuwd naar, klinkt echt als iets misselijkmakends om naar te staren als je ziek bent en dan nog zieker te worden.

1 like

Lol, het is bijna alsof iemand er golfplaten tussen gelegd heeft en de boel flink dichtgemetseld

4 likes