Moe van de theedoos indelen.
Als dit productiviteit is. Heb haar alleen maar een beetje zien lezen, thee drinken, winkelen en tutten. Jezus.
Over Charlotte, ik denk het wfc waar zowat alle boetieks en webshops hun kleding inkopen. Eigenlijk hetzelfde principe, shirtje voor 7 euro x 3 marge doorverkopen. Is op ali niet veel anders (platform van meerdere aziatische bedrijven) maar zowat alle productie vind daar plaats qua kleding dus of het een nou beter is als het ander…
Ja, en wat ik ook irritant vind bij (in elk geval) Bonnie en Lotte, is dat ze volgens mij zelf het type advertentie mogen kiezen en dan áltijd de variant ‘zo lang mogelijk en niet door te spoelen’ kiezen (want als mensen doorspoelen, krijg je er volgens mij niks voor) en dat je daar dus vijf keer per vlog dezelfde advertentie krijgt, omdat die selectie beperkt is. Een tijdje geleden alléén maar Lenor, Ariel Pods en Dreft, iets later Swiffer, nu weer een promofilmpje van Fail Succes. En dat voor die paar cent per advertentie, want volgens mij levert het ook nog vrij weinig op.
Ohh echt, die Ariel Pods en Dreft ik werd daar helemaal gek van. Met die gore aangekoekte afwas haha laat me met rust. Maar super irritant dat ze daar dus ook nog deels bewust voor kiezen van die lange reclames.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die merken dan die advertentie inzetten want ik weet dat bij het bedrijf waar ik werk daar een max. aantal opzit, volgens mij ook vrij laag nog en dat het tijdelijk wordt ingezet en niet een jaar achter elkaar. Nou ik heb die video’s denk ik wel 80 keer gezien in dit geval.
Ik weet niet 100% zeker of dit klopt, maar ik zie bij hen alleen maar advertenties van 20 seconden die je niet kan doorspoelen - waardoor je dus telkens dezelfde ziet - terwijl anderen (bijv. Nikkie, Mascha) veel vaker zo’n korte advertentie van 5 seconden hebben of een die je door kan spoelen.
Het zou me niks verbazen in ieder geval. Het viel me bij Bonnie ook al op hoe vaak ik die reclames zag (want kijk haar vlog altijd) en bij anderen juist weer niet.
Jaa ik kijk inderdaad altijd op m’n telefoon
Ik word inderdaad echt gek van alle reclames, bij Aimee vet veel, bij de Foefz ook… niet normaal
Super irritant altijd dezelfde reclames inderdaad van wasmiddel, afwasmiddel of iets anders huishoudelijks zonder dat je ze door kan spoelen. Ik heb nu de oplossing dat ik de video sluit zodra die reclame begint en dan opnieuw aanklik. Meestal na 2x begint dan meteen de video zonder de reclame. Als tussendoor dan ook nog eens niet door te spoelen reclame komt dan zet ik soms gewoon die video af. Doeii met je reclame.
Niets zo erg als VINTED reclames
Kan het liedje van de nieuwe Domino’s reclame inmiddels ook al niet meer aanhoren
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zo met de privacy van klanten omgaat. Ik zou als ik jou was je bericht weghalen. Want het woord blablabla vertelt al heel veel en jij bent zelf ook niet echt anoniem op dit forum. Ik zou het als klant echt niet tof vinden dat een kapster dit over mij online vertelt.
Post-corona gewoon even een weekje Amerika doen en dan alle thriftstores langsgaan. Ik volg een bepaalde Reddit en daar vinden mensen soms zo’n deken voor een dollar of 10 - 12.
Ik vind dit eerlijk gezegd geen excuus. Dat het niet in jouw filiaal is of dat je collega’s het niet herkennen maakt niets uit, het valt nog steeds onder hetzelfde bedrijf waar deze persoon een klant is. En elk bedrijf moet de privacy van klanten waarborgen, daar heb jij je zojuist niet aangehouden door hier op het forum te posten.
Ik zal mijn bericht even aanpassen om ook de privacy te waarborgen.
Hij is ook weer zo ontzettend lang. 37 minuten… heb er daardoor bij voorbaat al geen zin in ook.
Terwijl ik haar juist een van de leukste youtubers vond altijd…
Ik ga er dan vanuit dat dit ook bij Bonnie etc. opgaat, dus ze hebben er geen invloed op.
Ik kijk altijd op 2x snelheid en zet soms video’s gewoon aan ‘op de achtergrond’ terwijl ik iets anders doe en zo vind ik het heel chill
Vond het wel kunnen hoor. Je deelt geen privacygevoelige info. Als iemand haar was tegengekomen en dat hier gezegd had was het toch hetzelfde.
Dat dacht ik zelf ook. Daarom heb ik dat er in mijn laatste bericht ook al voorbeeld bij gehaald. Maar Als andere daar anders over denken haal ik mijn bericht toch maar weg voor de zekerheid.