Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ik kon binnen drie klikken achterhalen wie jij bent en waar je werkt. Ofwel, iemand met kwaad in de zin kan dat ook en dat kan heel onveilig zijn. Daarbij vertel je prive info, dat is toch echt privé informatie uit een mailwisseling waar jij niet eens deel uit maakt. Als ik haar was had ik je manager gebeld als ik dit wist, iets met de privacywet enzo.

3 likes

Ik denk dat het duidelijk is en ze heeft dr bericht allang weggehaald dus misschien wil je er niet meer zo over doorgaan? Je overdrijft lichtelijk.

Edit: Oh excuus ik typ weer eens te langzaam en het is al gezegd.

7 likes

Heb ik zeker, maar als je dan nog reageert van ik vind het niet zo erg. Dan heb je het niet begrepen. Beetje krom als hier geen adressen en babyfoto’s gedeeld mogen worden, maar dit soort dingen wel afhankelijk van om welke influencer het gaat, blijkbaar. Daar mag best wat van gezegd worden en bij dezen, hopelijk gebeurd het niet weer.

1 like

@Koalabeertje jeetje wat reageer je overtrokken zeg.

1 like

Excuse me. Jij maakt hier niet de dienst uit. Het staat je vrij te delen wat je ergens van vindt als dat absoluut nodig is maar jouw wil is geen wet.

22 likes

Oh en trouwens: je zegt dat er privacygevoelige informatie in private mailwisseling stond, waarvan jij de allang verwijderde inhoud nog eens even gaat herhalen hier? Dat mag juist van jou niet, doe het zelf dan ook niet?

2 likes

Een adres of babyfoto vergelijken met een afgezegde kappersafspraak, lol

17 likes

Ok Karen

90 likes

Koalabeertje voor jou meid.

Algemeen: Jullie kunnen straks wel weer gaan zeuren over dat deze discussie over moet zijn, maar stop dan ook met zijn alle op mij blijven reageren. Het is opgelost, klaar.

Koalabeertje moet per se het laatste woord hebben :rofl:

26 likes

Waarom ben je zo boos meit

3 likes

Ik ga niet meer reageren maar als ik wel reageer is dat JULLIE SCHULD!!!

16 likes

Volgens mij heb jij het niet begrepen. Je moet stoppen met op haar reageren.

4 likes

Nee had ik niet gelezen, was druk met de manager van @Rozecoupeschaar bellen

62 likes

Niet op de inhoud maar wel op de lengte en hoeveel advertenties (bij video’s die langer zijn dan een bepaalde periode)

2 likes

Dat pestgedrag van alle leeftijden is wordt hier momenteel wel bewezen :pensive:

19 likes

Bah wat doe jij onaardig zeg.

2 likes

hahaha, maar echt. nog nooit heb ik zo’n intense haat gevoeld voor een reclame. volgens mij hebben ze voortaan ook nieuwe gezichten, niet meer alleen die ene vrouw van het begin :confused:

3 likes

Doe de manager de groetjes!

Is @Koalabeertje niet gewoon aan het trollen?

4 likes