Ik vind het best moeilijk te vatten dat je überhaupt een spondealtje met Diana Gabriels wilt maken.
Dat is in de plastische chirurgie een bekend fenomeen hoor de ‘mommy make over’. Niet specifiek iets van haar. Of bedoelde je dat niet?
Het verstrekken van onjuiste medische informatie naar klanten is blijkbaar niets nieuws voor Diana, in 1995 is ze al op d’r vingers getikt door de Consumentenbond omdat ze beweerde dat borstprotheses 100% veilig waren.
Bron: https://leiden.courant.nu/issue/LD/1995-08-07/edition/0/page/6?query=
Ja Jamie Li heeft dat ook gehad toch? (Niet dat het dan ineens een bekend fenomeen moet zijn, maar ik ken t van haar )
Wow heb je dat zelf gevonden? Want dan ga je Sherlock level up
Ja, ik googlede op Diana Verweyen naar aanleiding van dat krantenartikel in die rapvideo hierboven.
Ik las ook een comment over haar werkzaamheden bij/voor KPN en hoe ze destijds met klanten omging. Ik geloof dat er een hooooop dirt omhoog komt. Sneu voor haar want het zal wel voelen alsof de hele wereld tegen haar is, maar het klinkt allemaal niet zuiver.
Al minstens 25 jaar aan rechtszaken en schadeclaims, daar zullen best wel wat mensen tussen zitten die nu ook graag iets willen zeggen over hun ervaring met Diana. Maar ja, vallen en opstaan, vechten en doorgaan he.
Haar enthousiasme m.b.t. de omgeving vind ik zo aanstekelijk werken dat ik nog harder baal dat reisjes naar bepaalde gebieden voorlopig out of question zijn i.v.m. corona.
Hahahahaha ik kom van de straat!!!
Vond het in die video echt een Cersei type.
Pfoe, ik was deze avond aan het piekeren over een (niet eens zo’n grote) fout die ik vandaag op m’n werk heb gemaakt en hoe ik daarop gereageerd heb. En dan open ik dit topic en lees ik over deze heks, zet meteen m’n eigen foutje heel erg in perspectief . Ik heb haar altijd al een louche figuur gevonden, maar dit is toch verschrikkelijk. Dat je je gezondheid en je leven in de handen legt van iemand die er duidelijk helemaal niet mee begaan is. Dat je zo’n grote complicaties krijgt na een operatie en foute adviezen en dan zelf nog verweten wordt. In haar reactie hierop geeft ze zichzelf toch heel erg bloot. Hopelijk gaan ze hier mee verder en komen hier serieuze gevolgen op voor Diana, want dit is toch nog wel een heel stuk erger dan de andere cases die Boos doet.
Je moet voor veel programma’s vaak gewoon alles zelf betalen of een groot deel. Ik dacht ook vroeger dat mensen het kregen, maar dat is blijkbaar niet zo. Ook in veel van die verbouw/huis styling programma’s moet er betaald worden door de deelnemers.
Oh, echt? Ik vraag mij bij dat soort verbouwprogramma’s altijd af of de kwaliteit wel enigszins goed is, het lijkt altijd zo’n race tegen de tijd, maar als je er ook nog voor moet betalen, valt dat ook nogal tegen (en dan moet je nog hopen dat je het mooi vindt ).
Wat win je er dan überhaupt aan om mee te doen, als je het toch zelf moet betalen?
Hahahah mag echt niet, maar ik ga zo stuk hierom
Dat anderen het voor je bedenken en uitvoeren haha. En je 5 minutes of fame natuurlijk
Bij die verbouwprogramma’s wordt er ook wel een hoop gesponsord. Als jij zelf 10K uitgeeft krijg je niet hetzelfde resultaat als met het programma, want dan loop je die gesponsorde dingen mis.
Ja. Ik kan geen Westwing meer zien.
Een vriendin van mij deed vrijwilligerswerk bij een woongroep. Die woongroep wilde graag een nieuwe tuin + therapie zwembad maar was geen geld voor. Wendy van Dijk deed toen zo een programma waar ze mensen in nood met hun huis gingen helpen.
Het zwembad was geinstalleerd maar er moest uiteindelijk nog voor een paar duizend euro wat aan worden gedaan voor het goed werkte. En de tuin was voor alles wat op camera was gedaan en de rest was een beetje aangevuld met nep planten en zo en die werden na afloop weer mee genomen