Je kan het opzoeken op Wikipedia
Wat zeg jij?
- LI-noleum
- Li-NO-leum
- Lino-LE-um
- Linole-UM
- Anders
0 stemmers
Ik zou opeens een vergeten afspraak bij de tandarts hebben ja
Haha arme Bonnie, ze krijgt zelfs commentaar dat ze het fout doet als ze alleen maar praat over klussen
(Ik zeg ook liNOleum en zou alles anders aanpakken dan hoe zij doen hoor)
Itâs leviOsa, not levioSA, is hoe ik het las oh ik ben te erg beĂŻnvloed
Door het forum geleerd
Hahaha inderdaad hoorde het ook in die stem.
Ik vind dit zoân heerlijke gender reveal. Gewoon in 0,1 seconde benoemen want ja, waarom zou je dr ook heisa van makenâŠ
Hahahahaha wat is dittt
O M G
Sereen, is tht you?
Wat fijn ook voor die mensen dat ze leven in een wereld waar geen covid bestaat!
Oh jemig ik kijk nu pas goed, laten ze nou serieus een vliegtuig overvliegen met het geslacht? Hahahahahaha i canât
Uiteraard alleen gezien de context en opvolging van wat ze zeiden in de video kwam het op mij over alsof dit wel over het geld ging, al kan het ook ongelukkig knip- en plakwerk zijn geweest?
Dit is toch bizar??? Hoe kom je erbij. Alles moet maar groter, mooier, origineler. Jeej, de baby heeft al dan niet een piemel, wat een belangrijke informatie!! Daar moeten we een vliegtuig voor laten vliegen. En iedereen die we kennen moet komen opdraven in roze of blauw.
Onbewust alleenstaand? Haha ok
Oh dat is wel logisch! Maar hier bleef die zorg instelling met een lullig grasveldje achter + een zwembad waar ze alsnog vrij weinig aan hadden dat vond ik wel shocking!
Haha als iemand vraagt: âHeb je een partner?â âGeen idee, ben me nooit bewust van dat soort dingen. Zou ook zomaar onbewust alleenstaand kunnen zijn.â