Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Oh jemig ik kijk nu pas goed, laten ze nou serieus een vliegtuig overvliegen met het geslacht? Hahahahahaha i can’t

10 likes

Uiteraard alleen gezien de context en opvolging van wat ze zeiden in de video kwam het op mij over alsof dit wel over het geld ging, al kan het ook ongelukkig knip- en plakwerk zijn geweest?

Dit is toch bizar??? Hoe kom je erbij. Alles moet maar groter, mooier, origineler. Jeej, de baby heeft al dan niet een piemel, wat een belangrijke informatie!! Daar moeten we een vliegtuig voor laten vliegen. En iedereen die we kennen moet komen opdraven in roze of blauw.

13 likes

Onbewust alleenstaand? Haha ok

4 likes

Oh dat is wel logisch! Maar hier bleef die zorg instelling met een lullig grasveldje achter + een zwembad waar ze alsnog vrij weinig aan hadden :sweat_smile: dat vond ik wel shocking!

1 like

Haha als iemand vraagt: “Heb je een partner?” “Geen idee, ben me nooit bewust van dat soort dingen. Zou ook zomaar onbewust alleenstaand kunnen zijn.”

51 likes

Waar gaat dit over? (en het is van 2007…)

Sorry ik ga stuk om 1:28. Dat cool slaan tegen die muur :joy:. Wat is dat? Beetje een zielige puber haha.

2 likes
17 likes

Je betaalt vaak een deel of een bedrag wat van te voren wordt afgesproken. Dus kan zijn dat het uiteindelijk stuk goedkoper is dan wanneer je het zelf zou doen alleen de afwerking valt volgens mij wel vaak wel tegen i.v.m tijdsdruk. Maar wat iemand al zei heb je wel allemaal gesponsorde zooi en je bent op tv! :laughing:

1 like

Ik vind een gender reveal party sowieso een stom iets, maar dit spant echt de kroon.

Die Reinders meiden zijn ook echt :expressionless: vreselijk.

9 likes

Dit voelt een beetje als een opdracht van Wie is de Mol

9 likes

Het is ook zo’n rare anticlimax, bij een gender reveal met een taart, ballon of gekleurde rook zie je in ieder geval meteen waar je aan toe bent. Bij dit vliegtuigje zit iedereen 5 minuten te staren naar de lucht “hè? Wat staat er nou?”, nou echt een spetterende onthulling hoor :joy:

Nu wil ik een gender reveal houden met een paarse of groene taart om naar al m’n gasten een statement te maken dat gender ook maar een sociaal construct is waar geen specifieke kleuren aan verbonden zouden moeten zijn. Lekker alle familie in verwarring brengen en tegelijkertijd een activistisch statement maken.

64 likes

Ik zat het te kijken en heb heel dat vliegtuigje gemist joh. Zag alleen de roze rook… :expressionless:

1 like

:smiley:

61 likes

Waarom kan zij het woord vagina niet uit haar strot krijgen? En meerdere van dit soort youtubers trouwens.
“Daar beneden”…waar beneden? Je wijn kelder? Een diep ravijn?

65 likes

Ik geloof dat ik de ‘gender reveal’ (wat een debiele term eigenlijk, want je revealed een geslacht, geen gender) lekker zou combineren met kraamvisite. :grin:

10 likes

Hahaha klopt, viel me al eerder op bij haar, ook wel eens “zijn… jeweetwel… ding” “dat… spul”. Ze is sowieso vrij preuts voor haar leeftijd, ik heb haar jarenlang gevolgd (het lijkt me verder wel een lieve meid).

2 likes

Wat als het daar beneden heel erg stinkt dan zal er wel een lijk in de kelder liggen in staat van ontbinding. :nauseated_face:

30 likes

Ja ik vind haar ook gewoon leuk en sympathiek maar inderdaad, net wat je zegt, heel preuts. Kan gewoon natuurlijk maar meid…lichaamsdelen benoemen is geen criminele daad.

1 like