Ik dacht even dat dit Yvonne Coldeweijer was.
Hoe zou het met haar zijn na al die leipe filmpjes?
Is alweer een tijdje geleden
Edit : even gekeken op haar kanaal maar heeft ze nou bijna al die filmpjes verwijderd?
Ik dacht even dat dit Yvonne Coldeweijer was.
Hoe zou het met haar zijn na al die leipe filmpjes?
Is alweer een tijdje geleden
Edit : even gekeken op haar kanaal maar heeft ze nou bijna al die filmpjes verwijderd?
Dit heeft een influencer/bodypositive activist die ik volg op insta gedaan ownitbabe
Met een groene taart dan.
ahahaha wijnkelder
Ik heb zoiets van maak niet zon video als je de woorden niet durft uit te spreken.
Doet ze dit niet omdat de video dan gedemonetized wordt, net als video’s waarin over het Coronavirus gesproken wordt? Geen idee, maar dat kan wel een verklaring zijn, anders is het wel vaag dat je zo’n video maakt als je die woorden niet durft te gebruiken.
Op haar insta post ze nog wekelijks outfit selfies zo te zien. En in haar bio staat dat ze binnenkort weer een nieuwe webshop begint… dat betekent dus dat ze nu weer aan het wachten is tot al haar ingekochte spullen van Ali binnen komen
Even een gokje wagen:
Dan gaat ze zeker knock-off tassen aanbieden in de volgende stijlen van Bottega Veneta:
En deze schoenen a la Prada
Helemaal on trend en lekker origineel.
Dat verkoopt Moderosa ook allemaal.
Weer een jaar dat ik trends aan me voorbij laat gaan
Net de nieuwste vlog van Esmee Noëlle gezien. Zoveel bewondering voor haar hoe ze het aanpakt met haar zoontje en haar verdriet. Het siert haar ook hoe open en eerlijk ze erover vertelt. Denk dat het voor veel mensen in een gelijkaardige situatie een steun kan zijn.
Dat zie ik haar zo doen ja. Vergeet ook de fake Chanel telefoonhoesjes, oorbelletjes en portemonnees niet.
Had zij in het verleden geen gezeik/rechtzaak gehad over namaak producten in haar webshop? Of was dat iemand anders?
Ja volgens mij wel inderdaad! Daarom begint ze zeker nu ook een nieuwe
Ik vind het heerlijk dat jij net zo’n hekel aan haar hebt als ik. Voel me niet meer alleen
Ik had liever gezien: ‘I’m your future virologist’ of scientist.
Nou gewoon geen teksten. Zag vorig jaar ook in de h&m/zara? een shirt hangen met ‘Fries before guys’. In de maat voor een meisje van 3! Wtf
Dan zo’n shirt in een kleur waarvan mensen gaan discussiëren welke kleur het is zodat het viral gaat.
@Axolotl Ik ben niet vies van teksten maar wel kieskeurig.
Ach dit zijn tenminste echte teksten. De (vaders van) Rob Geus kinderen dragen vaak van die shirts met random woorden als ‘Live Wild Legendary University Waterpolo 1987’.