Dat verkoopt Moderosa ook allemaal.
Weer een jaar dat ik trends aan me voorbij laat gaan
Net de nieuwste vlog van Esmee Noƫlle gezien. Zoveel bewondering voor haar hoe ze het aanpakt met haar zoontje en haar verdriet. Het siert haar ook hoe open en eerlijk ze erover vertelt. Denk dat het voor veel mensen in een gelijkaardige situatie een steun kan zijn.
Dat zie ik haar zo doen ja. Vergeet ook de fake Chanel telefoonhoesjes, oorbelletjes en portemonnees niet.
Had zij in het verleden geen gezeik/rechtzaak gehad over namaak producten in haar webshop? Of was dat iemand anders?
Ja volgens mij wel inderdaad! Daarom begint ze zeker nu ook een nieuwe
Ik vind het heerlijk dat jij net zoān hekel aan haar hebt als ik. Voel me niet meer alleen
Ik had liever gezien: āIām your future virologistā of scientist.
Nou gewoon geen teksten. Zag vorig jaar ook in de h&m/zara? een shirt hangen met āFries before guysā. In de maat voor een meisje van 3! Wtf
Dan zoān shirt in een kleur waarvan mensen gaan discussiĆ«ren welke kleur het is zodat het viral gaat.
@Axolotl Ik ben niet vies van teksten maar wel kieskeurig.
Ach dit zijn tenminste echte teksten. De (vaders van) Rob Geus kinderen dragen vaak van die shirts met random woorden als āLive Wild Legendary University Waterpolo 1987ā.
Ja echt om te janken. Ons zoontje heeft van zān oma een shirt gekregen met ābad boyā erop. Dochter kreeg er een met ālovely girlā. Hoezo stereotype? Het is ook eerder andersom, onze dochter heeft nog net geen kleine hoorntjes uit haar hoofd groeien en een puntig staartje op haar onderrug
Ik vind het zo bijzonder dat die mensen iets lijken te kopen zonder te lezen wat erop staat. Ik kan nog geen slaapshirt kopen met een domme irrelevante tekst erop.
Ik ben wel onder de indruk van het bericht van Jennie dat alle berichten in haar DM mentaal te veel opstapelen.
Influencen is toch een vak apart hoor. Je wil je geld verdienen met de invloed maar alle reacties op dat wat je uitdraagt moet je ook maar kunnen verwerken. De vraag is nu hoor je dat dan erbij te nemen of heeft Jennie groot gelijk?
Haha aargh wat erg! Weet niet of ze elkaar kleding passen, maar ik zou echt recalcitrant de kleding omwisselen. Of iig de jongste dan het andere shirt aan laten trekken
Volgens mij zijn er super veel influencers die niks doen met hun DM hoor. Ook DMās uitschakelen op hun stories en volgens mij kan je het zelfs helemaal uitzetten? Of ja, de meesten komen terecht in een aparte inbox en die kan je ook gewoon negeren. Als ik haar was zou ik gewoon afbakenen waarop ze reageert. Dus bijv. op posts alleen en bijv. als ze een vraagsticker in haar story plaatst.
Hahaha echt he! Het is dat ze elkaars maat niet aankunnen anders had ik het gedaan.
Ik vind dat ze ergens wel gelijk heeft.
Ja, kiest er bewust zelf voor om veel te delen en daar haar werk van te maken, maar hoe vervelend is het is als je overal ongevraagd advies / feedback / negatieve reacties op krijgt?