Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Ugh echt hè, dat uitzicht vanuit de woonkamer.

4 likes

Dan staat er nog uuuuren kijkplezier op je te wachten! Bomen en overhangende takken enzo, gouden tv :laughing:

1 like

Ik ben door dit bericht eens gaan kijken, maar inderdaad, heel knap! Heeft haar vriend alweer een nieuwe relatie dat het extra naar is? Dat werd mij niet helemaal duidelijk

De man van Sanny volgens mij?

Wat een streven trouwens “fitste vader van het schoolplein” :joy:

2 likes

1x sporten per maand kan dan al genoeg zijn.

( niet om alle vaders af te zeiken. Maar ik vind werken en kinderen hebben al een hele prestatie)

12 likes

Haha 1x per week een rondje over het schoolplein hardlopen en 30 push-ups om te bewijzen wie de fitste vader van het schoolplein is :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Dat is echt de beste omschrijving idd.

1 like

:joy::joy::joy: ja nu je het zegt

1 like

Ohhh ik lig op de grond te lachen van het lachen…Ge- wel- dig.

2 likes

Onpopulaire mening kennelijk, maar ik vind Jorg juist een superleuke man! En dat hij fit probeert te worden en dat dan project “Fitste vader op het schoolplein” noemt, in hoe verre wijkt dat af van vrouwen die een lijnpoging doen? Vind het een beetje onnodig om denigrerend te doen over hoe iemand zichzelf motiveert om goede keuzes te maken.

En eerlijk? Ze hebben het ook gewoon goed voor elkaar. Allebei succesvolle ondernemers, twee droppies van kinderen, een lieve familie, leuke vriendenclub en nu ook zo’n prachtig huis. Het is bijna irritant hoeveel geluk ze hebben gevonden, zeg maar :sweat_smile:

Dus ja, extreme positieve vibes heeft hij, maar dat heeft hen beiden ook veel gebracht en dat kan ik eigenlijk alleen maar bewonderen.

Zonder jaloezie te voelen overigens, want ik ben blij dat ik nooit herkend word en mijn hele leven online staat. Die prijs vind ik echt te groot.

11 likes

Ja, ik vind haar het knap, sterk en chique aanpakken. Geen idee wat er gebeurd is, maar het komt over alsof ze er totaal door overvallen is. En geen negatief woord over haar ex. Zo snel een huisje en bezig te zoeken naar nieuwe balans.

3 likes

Er is altijd baas boven baas.

2 likes

Ik kan echt niet aan hoe blij Danique met haar baby is :heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Nog beter: de Cooper/shuttlerun/piepjes test.
Krijg het nog benauwd als ik daaraan terug denk :hot_face:

3 likes

Dat weet ik niet maar ze heeft wel in Instagram Posts al aangegeven dat ‘de keuze voor haar gemaakt werd’. Zo pijnlijk moet dat zijn.

2 likes

Edit, laat maar.

Nou als ik moest kiezen tussen deze twee gebaseerd op deze foto’s zou ik sowieso voor Jim Carrey gaan, die heeft tenminste geen demon eyes :neutral_face:

Dat zwangere vrouwen daar hun hele identiteit aan lenen, lijkt me vooral een influenza-ding.
In een ´gewone’ omgeving zijn we allemaal nog gewoon dezelfde, met dat verschil dat we even 9 maanden lang zwanger zijn en dus geen alcohol mogen drinken en spullen voor een baby mogen kopen. :smiley: Voor de rest merk ik - gelukkig - bij mezelf en zwangere vriendinnen echt geen verschil. Onze jobs lopen verder, onze levens ook…

3 likes

Ik ga stuk om Alice weer! Gewoon random een q&a terwijl ze aan t dilateren is. Ik hou echt van haar devil may care houding :heart_eyes:

7 likes

Jessie Maya gaat NOG een keer een BBL doen over 9 maanden :scream:
Ze zegt dat om het ‘uiteindelijke resultaat’ te krijgen een 2e ronde nodig is, en door de lipo moet er nog overtollig huid weggehaald worden daarna eventueel.

6 likes