hahaha hier erger ik me al weken aan. Hij wil “fitter worden dan Arie Boomsma”, nou succes hè!
Maar is het asociaal als je overlegd hebt? Ik snap het niet meer. Niks lijkt me asociaal als degene die last van jouw gedrag kan hebben er geen probleem mee heeft.
Maar je weet niet of ze het hebben gevraagd, dan is het toch overhaast om nu al te stellen dat het asociaal is.
Dit is een gebed zonder end denk ik.
Ik ken heel dat rijdende rechter programma niet, maar ben nu naar filmpjes aan het kijken op YouTube. Heerlijk ben nu al 10min naar een ruzie aan het kijken over bladeren in een zwembad
Ik kan niet wachten tot Roosmarijn bevallen is. Puur omdat ik de babybuik wel een beetje gezien heb (eigenlijk weken geleden al). Ben heel erg blij voor haar dat haar langgekoesterde kinderwens eindelijk in vervulling gaat, maar ik vind babybuiken heel erg niet boeiend.
Ik heb het idee dat er ook weinig influencers zijn die naast ‘zwangere vrouw’ ook nog gewoon hun eigen identiteit behouden. Zwangere vrouwen in mijn omgeving hebben die neiging helemaal niet eigenlijk. Maar dat kan ook zijn omdat zij meestal gewoon nog een baan hebben waar veel beroep wordt gedaan op andere dingen dan hun zwangerschap, bij influencers draait het natuurlijk grotendeels om hun persona.
Ik word altijd een beetje naar van zwangere buiken, dat gevoel dat ze ieder moment kunnen exploderen is het denk ik
Wow dat huis van Sanny, die tuin Daar kan ik echt zo jaloers op zijn
Ugh echt hè, dat uitzicht vanuit de woonkamer.
Dan staat er nog uuuuren kijkplezier op je te wachten! Bomen en overhangende takken enzo, gouden tv
Ik ben door dit bericht eens gaan kijken, maar inderdaad, heel knap! Heeft haar vriend alweer een nieuwe relatie dat het extra naar is? Dat werd mij niet helemaal duidelijk
De man van Sanny volgens mij?
Wat een streven trouwens “fitste vader van het schoolplein”
1x sporten per maand kan dan al genoeg zijn.
( niet om alle vaders af te zeiken. Maar ik vind werken en kinderen hebben al een hele prestatie)
Haha 1x per week een rondje over het schoolplein hardlopen en 30 push-ups om te bewijzen wie de fitste vader van het schoolplein is
Dat is echt de beste omschrijving idd.
ja nu je het zegt
Ohhh ik lig op de grond te lachen van het lachen…Ge- wel- dig.
Onpopulaire mening kennelijk, maar ik vind Jorg juist een superleuke man! En dat hij fit probeert te worden en dat dan project “Fitste vader op het schoolplein” noemt, in hoe verre wijkt dat af van vrouwen die een lijnpoging doen? Vind het een beetje onnodig om denigrerend te doen over hoe iemand zichzelf motiveert om goede keuzes te maken.
En eerlijk? Ze hebben het ook gewoon goed voor elkaar. Allebei succesvolle ondernemers, twee droppies van kinderen, een lieve familie, leuke vriendenclub en nu ook zo’n prachtig huis. Het is bijna irritant hoeveel geluk ze hebben gevonden, zeg maar
Dus ja, extreme positieve vibes heeft hij, maar dat heeft hen beiden ook veel gebracht en dat kan ik eigenlijk alleen maar bewonderen.
Zonder jaloezie te voelen overigens, want ik ben blij dat ik nooit herkend word en mijn hele leven online staat. Die prijs vind ik echt te groot.
Ja, ik vind haar het knap, sterk en chique aanpakken. Geen idee wat er gebeurd is, maar het komt over alsof ze er totaal door overvallen is. En geen negatief woord over haar ex. Zo snel een huisje en bezig te zoeken naar nieuwe balans.
Er is altijd baas boven baas.