Heftig! Lijkt me zo pijnlijk al die operaties
Mag ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik het huidige resultaat ook niet mega bijzonder vind? Zoân heftige ingreep voor⊠dit?
Ik zag laatst trouwens dat Joann van den Herik die constant body positivity preached op insta (wat ze super doet!) tegenwoordig ook om gaat met Jessie en Melle. Vond dat dan zoân bijzondere combinatie? De een predikt dat je je lichaam lief moet hebben en de andere twee laten er ALLES aan verbouwen.
Echt pure marteling. Ik vind het heel knap dat ze het er allemaal voor over heeft, echt waar.
Ik zou als ik zoiets zou willen zeggen: ânouâŠlaat maar zitten!â na het zien van die aftermath videos.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vind dat body positivity beide kanten opwerkt: accepteren wat je hebt en daar tevreden mee zijn, of accepteren dat je het anders wil en daar tevreden mee zijn.
Fair, daar heb je een punt!
Krijg je niet veel littekens? Ik krijg van een
papercut op mijn arm al een donkere litteken.
Dan gaan alle remmen los hoor haha.
Huh, hoe kun je dat ĂŒberhaupt per ongeluk posten? Vind het wel een héél schattig kindje!
Maar Jessie zegt altijd dat ze expres alles laat zien zodat mensen snappen dat het echt operatie zijn, geen grapjes tussendoor en dat vind ik echt super goed
Ja dat vind ik ook. Ze is er heel oprecht over altijd! Ik bewonder haar wel hoor, ze heeft een doel voor ogen en dat is waar ze voor gaat.
Zo jammer, na een overkill aan sponsoring heeft Saskia Weerstand inmiddels ook het fenomeen clickbait ontdekt . âOnze auto BIJNA GESTOLENâ aka dâr man was de autosleutel kwijtgeraakt in de Ikea. Super kut hoor, maar de sleutel was daarna ook weer gevonden ipv dat ze degene die sleutel had gevonden op heterdaad hebben betrapt toen die bij de auto stond oid.
Ik ben Saskia beginnen volgen nav een tip hier maar ik vind haar echt 1 van de ergste wat spon betreft. Echt quasi alles is spon.
Zooo zonde
Ja klopt en dan is het ook nog niet eens geloofwaardig. Pas verkocht ze bij een yardsale kleding waar ze echt een maand ervoor ofzo helemaal lyrisch een gesponsorde post over had. Zag het ook gewoon terug in de vlog dus dan kan het je echt geen fuck schelen
Is beautynezz gestopt met YouTube?
Dat heeft hij zeker letterlijk gezegd hahaha
@Wonderland zat een paar weken geleden in een vlog van hem
Wow dit is de eerste keer dat ik hem zie met semi-plat haar haha. Meteen een ander gezicht
een hele vlog over stopcontacten⊠dat gaat mij zelfs een beetje te ver.
Ja nmsmvpe echt heel saai.
Ik dacht precies dit. Zo jammer want ik vind hen zo leuk met die camper en zo begin ze te volgen toen ze net zwanger was en nog bij 3fm werkte, maar het is wel duidelijk wat er lucratiever is. Brb even een vlogcamera kopen.