Ik kan echt niet aan hoe blij Danique met haar baby is
Nog beter: de Cooper/shuttlerun/piepjes test.
Krijg het nog benauwd als ik daaraan terug denk
Dat weet ik niet maar ze heeft wel in Instagram Posts al aangegeven dat âde keuze voor haar gemaakt werdâ. Zo pijnlijk moet dat zijn.
Edit, laat maar.
Nou als ik moest kiezen tussen deze twee gebaseerd op deze fotoâs zou ik sowieso voor Jim Carrey gaan, die heeft tenminste geen demon eyes
Dat zwangere vrouwen daar hun hele identiteit aan lenen, lijkt me vooral een influenza-ding.
In een ÂŽgewoneâ omgeving zijn we allemaal nog gewoon dezelfde, met dat verschil dat we even 9 maanden lang zwanger zijn en dus geen alcohol mogen drinken en spullen voor een baby mogen kopen. Voor de rest merk ik - gelukkig - bij mezelf en zwangere vriendinnen echt geen verschil. Onze jobs lopen verder, onze levens ookâŠ
Ik ga stuk om Alice weer! Gewoon random een q&a terwijl ze aan t dilateren is. Ik hou echt van haar devil may care houding
Jessie Maya gaat NOG een keer een BBL doen over 9 maanden
Ze zegt dat om het âuiteindelijke resultaatâ te krijgen een 2e ronde nodig is, en door de lipo moet er nog overtollig huid weggehaald worden daarna eventueel.
Heftig! Lijkt me zo pijnlijk al die operaties
Mag ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik het huidige resultaat ook niet mega bijzonder vind? Zoân heftige ingreep voor⊠dit?
Ik zag laatst trouwens dat Joann van den Herik die constant body positivity preached op insta (wat ze super doet!) tegenwoordig ook om gaat met Jessie en Melle. Vond dat dan zoân bijzondere combinatie? De een predikt dat je je lichaam lief moet hebben en de andere twee laten er ALLES aan verbouwen.
Echt pure marteling. Ik vind het heel knap dat ze het er allemaal voor over heeft, echt waar.
Ik zou als ik zoiets zou willen zeggen: ânouâŠlaat maar zitten!â na het zien van die aftermath videos.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vind dat body positivity beide kanten opwerkt: accepteren wat je hebt en daar tevreden mee zijn, of accepteren dat je het anders wil en daar tevreden mee zijn.
Fair, daar heb je een punt!
Krijg je niet veel littekens? Ik krijg van een
papercut op mijn arm al een donkere litteken.
Dan gaan alle remmen los hoor haha.
Huh, hoe kun je dat ĂŒberhaupt per ongeluk posten? Vind het wel een héél schattig kindje!
Maar Jessie zegt altijd dat ze expres alles laat zien zodat mensen snappen dat het echt operatie zijn, geen grapjes tussendoor en dat vind ik echt super goed
Ja dat vind ik ook. Ze is er heel oprecht over altijd! Ik bewonder haar wel hoor, ze heeft een doel voor ogen en dat is waar ze voor gaat.
Zo jammer, na een overkill aan sponsoring heeft Saskia Weerstand inmiddels ook het fenomeen clickbait ontdekt . âOnze auto BIJNA GESTOLENâ aka dâr man was de autosleutel kwijtgeraakt in de Ikea. Super kut hoor, maar de sleutel was daarna ook weer gevonden ipv dat ze degene die sleutel had gevonden op heterdaad hebben betrapt toen die bij de auto stond oid.