Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Een oud collega / grote Estee fan had met hem gematch op Tinder en heeft toen gedaan of ze hem niet herkende. Ze waren op date geweest, ze versprak zich en was de date heel snel afgelopen. Ze vertelde dit verhaal ook met heel veel trots.

Woont Estee nog in London? Wat voor visa heeft ze dan?

12 likes

Dee post op Instagram dat ze in quarantaine zit omdat mensen in haar omgeving positief zijn getest.
Zij heeft zich totaal niet aan de corona regels gehouden.

20 likes

Het eerste wat ik dacht was KARMA.

14 likes

Ik doe vrijdagavond graag altijd wat complottheorieën en ben begonnen aan tisjeboyjay ofzo, maar wat is hij irri. Ik vind het heel irritant als mensen zo knippen in een filmpje en alle woorden achter elkaar monteren. Dan luister ik nog liever maar de medicijnvrije huisarts ook al praat zij tegen me alsof ze me kidnapt heeft.

3 likes

Haha we hebben dezelfde vrijdagavondhobby. Die tisjeboyjay kan ik ook echt niet uitstaan. Heb je de complottheorieĂ«n van Janet Ossebaard al gezien? Ze zit in zo’n podcast van Lange Frans, maar ze heeft dus ook een soort documentairereeks gemaakt. Dat is echt de meest bizarre die ik heb gezien tot nu toe.

1 like

Ik was echt in shock toen ik er achter kwam dat die docu van haar/Nederlands is. Wat kunnen we toch trots op ons kikkerlandje zijn

1 like

Jaaa die heb ik gezien! Was fijn zonder hello fresh advertenties! Maar wel lastig te volgen en ik vond die random plaatjes niet fijn.

1 like

Wat is die Huismuts toch een karikatuur van zichzelf geworden hĂš. Die hoeden, broeken, puntlaarzen, pfffff het ziet er echt niet meer uit. En die kinderen worden al net zo doorgestyled. Ik word daar heel recalcitrant van, maar goed daarom ziet mijn kind er ook permanent uit alsof ie gaat vissen op de Noordzee.

83 likes

Ik vind die preview van haar boek nou ook niet bepaald lekker weglezen, maar dat kan ook aan Linke Loutje liggen natuurlijk :upside_down_face:

Hahaha haar kledingstijl is juist wat ik nog leuk aan haar vind. Zo gek ziet het er ook niet uit toch? Als ik naar buiten loop zie ik overal vrouwen met hoeden, puntlaarzen en flared broeken.

2 likes

Haha sorry! Ik vind die dingen los wel leuk, maar alles bij elkaar echt veel te veel.

9 likes

Jaaa daar heb je een punt haha. Is soms wel over de top!

1 like

Ik ben al een kwartier om een dansende Bonnie en Nick in hun lege huis aan het lachen. Heerlijk kneuterig en leuk om te zien hoe blij ze met elkaar en alles zijn

2 likes

Ik vond het stukje aan het eind van de vlog van Bonnie zo leuk, met al die fragmenten uit het oude huis! En zieke realisatie hoe lang ik haar dan al volg als ik veel dingen herkende haha

8 likes

Jaaa ik ben ook wel weer klaar met die verhuisvlogs. De kracht van Bonnie is denk ik ook wel hoe ‘normaal’ en alledaags ze is

5 likes

Ik vond het zo apart om te zien dat Bonnie en Nick echt uitgebreid afscheid hadden genomen van hun oude huis, maar wel echt een goed idee. Zelf ben ik vroeg in de ochtend zonder na te denken mijn huis uitgelopen en daarna nooit meer terug geweest en ik voel me nog steeds niet echt ‘verhuisd’.

10 likes

Ik vond het echt één van haar beste vlogs. Ik heb ‘m twee keer gekeken en twee keer gehuild. Ik denk altijd ‘goh lekker makkelijk een beetje lullen tegen een camera en alles achter elkaar plakken’, maar dit was echt een 5 star vlog. :heart:

13 likes

Ik ben ook zo’n fan van de ouders van Bonnie. Ze komt echt uit een warm nest.

11 likes

Kunnen we niet een coronagekkies topic openen?

Echt zo’n vreemde wereld

5 likes

Zijn hier mensen die Eat your Kimchi/Simon & Martina nog kennen of volgen? Ik bekeek net hun laatste video waarin Simon eindelijk weer opduikt. Ik maak me een beetje zorgen.

4 likes