Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Zij is de vermenselijking van egoïsme. Zij neemt wel vaker mensen op die niet willen.

14 likes

Haha ik zou hier echt niet mee kunnen zitten :sweat_smile:
Ik nodig maar geen mensen meer uit bij mij thuis haha

3 likes

Ik heb het idee dat Aimee in haar ‘opruimvideo’ vooral spullen opnieuw in dozen heeft gedaan of naar de zolder verplaatst dan dat ze daadwerkelijk opruimt :sweat_smile: Als je zo lang na de verhuizing nog niet naar die spullen hebt omgekeken is het toch ook een teken dat je het niet nodig hebt? Of had het überhaupt voor de verhuizing uitgezocht

14 likes

Heel bizar. Ik volg Bonnie dus niet en kijk haar vlogs ook niet, maar ik zag zojuist een foto in haar lege oude huis voorbij komen op instagram en dat was gewoon hetzelfde huis als waar ik de afgelopen 10 jaar in heb gewoond (ben vorig jaar verhuisd). Dus ik snel haar laatste vlog kijken, blijkt het gewoon precies hetzelfde huis te zijn als waar ik in woonde en dus ook in mijn (oude) straat. Heb haar echt nog nóóit gezien in de straat.

Edit: ik weet niet of dat meer zegt over haar of over mijn eigen hermit life.

55 likes

Ik heb in geen een straat waar ik ooit gewoond heb enig idee gehad wie daar verder allemaal woonden, uitgezonderd toen ik kind was en buiten speelde met andere kinderen die in de straat woonden (als ik naar buiten moest van mijn moeder omdat ze vond dat ik te veel binnen zat :roll_eyes: )

5 likes

Ik vind het zo bizar dat jenna marbles gewoon helemaal weg is… was geen fan meer van haar laatste video’s maar soms krijg ik nog een video in mn voorgestelde berichtjes en dan vind ik t zo raar dat ze niks meer post

28 likes

Vraag me altijd af wat ze dan nu aan het doen is de hele dag. Wat voor werk gaan YT’er na YT doen?

ik denk dat zij kan/gaat rentenieren

1 like

Persoon die laatst zei hier dat Gio zelf gaat verhuizen had idd gelijk. Hij heeft het huis nog niet maar hij zei idd wel dat hij dan gaat verhuizen.

2 likes

Ja denk niks? Ze is zo rijk volgens mij… weet niet of julian nog iets doet, misschien dat ze hem helpt ofzo

1 like

Zo jammer dat er nooit een kutyoutuber is die ineens verdwijnt, zou heerlijk zijn.

28 likes

Ook maar saai…

Volgens mij kreeg ze heel veel reacties op oude video’s waarin ze dingen die zei die racistisch/sexistisch zijn. Ze had er een video over gemaakt, maar die video is verwijderd.

1 like

Dat denk ik niet. Zij was er al een tijdje echt klaar mee, ze heeft het geld niet nodig en ik hoop voor haar dat ze lekker iets leuks gaat doen

11 likes

Ik denk dat ze nog steeds alle bat shit rare dingen doet die ze in haar video’s deed maar het nu niet meer filmt haha. Zij lijkt mij niet het persoon om een saai leven te hebben.

3 likes
23 likes

De Reclame Code Commissie, die vorig jaar een campagne om influencers bewust te maken van het gebruik van sluikreclame, adviseert alleen maar en kan geen boetes opleggen. Hier zou verandering in kunnen komen door een aanpassing aan de Mediawet. Een wetsvoorstel hiertoe ligt nu bij de Eerste Kamer.

Echt zin in dat deze wet er komt

46 likes

Ik kom er net achter dat Enzo 'Knolpower boxers" verkoopt. Hahaha moest gelijk denken van stel je bent op een afspraak met je nieuwe scharrel en hij trekt zn broek uit en ineens draagt hij dat hahahaha

83 likes

Nou zie liever knolpower (telefoon maakt er knoflookpers van😂) dan formule 1 of power rangers

5 likes

Julien heeft zijn eigen kanaal en is heel vaak live op Twitch! Vind zijn Aries Kitchen videos heel leuk (en heb stiekem een beetje een crush op hem :face_with_hand_over_mouth:).

9 likes