Ja, ik volgende hun vroeger, totdat @anon76889665 negatief was en toen kon ik het niet meer onzien. Heb je een samenvatting van wat er gebeurd is?
Ik vraag me altijd af of het lekker zit. Broek met te lange pijpen, lange tuniek, trui met riem erover, liefst nog een gilet erbij. Zoveel lagen! En volgens mij ben je de hele dag bezig om je kleren gestyled te houden.
Sorryyyyyyyyyyy!
Het lijkt me ook zo warm.
Ja er gaan al langer geruchten dat ze uit elkaar zijn.
Volgens mij doet hij alsof het super goed gaat maar hij ziet er echt beroerd uit
Ze waren wat van mijn radar, dus ik heb waarschijnlijk niet alles meegekregen. Maar ze verschijnen al dik een half jaar niet meer samen in video’s, de video’s die wel verschijnen zijn vooral met Martina, en ze zijn ook terug naar Canada verhuisd. Lijkt erop dat ze uit elkaar zijn, en dat Simon met vanalles worstelt: veel vermagerd, spreekt anders en klinkt zweverig.
Dit is de link naar haar kanaal. Die docu die ik bedoelde is de 10-delige Fall Cabal serie.
Oh dus in een 10 minuut durend filmpje met zo’n titel en suspense wordt uiteindelijk nog steeds niet duidelijk wat really happened to them! Als in Simon vertelt een en ander maar blijft toch wat vaag
Ik weet niet zo goed wat ik van de thumbnail vind, vind het wel echt een goede video iig. Alleen een beetje apart dat ze op het einde zegt dat ze dit leuk vond om te doen ofzo.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij iemand is die heel erg probeert een gevoel van controle over zn leven terug te krijgen na dat een hele tijd niet gehad te hebben en daar een beetje in doorslaat. Dus obsessief sporten/ met lichaam en mind bezig te zijn, de manier waarop hij praat en wat hij zegt…
De eerste 8 minuten lijkt hij het wel op te dreunen met zn stem, bijna cult-ish. Maar in de laatste minuut leek hij weer een beetje los te komen en veel meer zichzelf qua mimiek en toon/taalgebruik.
Ik volgde ze al heel lang niet meer maar denk dat de combinatie van isolatie in een ander land en de toenemende druk van mantelzorg voor haar ziekte, heel zwaar voor hen allebei zijn geweest. En dan covid er nog bij…
Ze wonen obviously niet meer samen maar ik denk dat ze voor henzelf gewoon de tijd willen nemen om te kijken wat er nu gebeurd zonder dat de rest van de wereld mee kijkt, oordeelt en zich ermee gaat bemoeien.
Ja ik lees nu ook zijn comment onder die laatste video. Hij is ook geenszins verplicht om het te delen (Martina ook niet), die titel zette mij heel even eerst op het verkeerde been. Sommige comments zijn echt hard en onnodig. Alles op zijn eigen tijd, hij dealt met bepaalde privé dingen schrijft hij ook. Hun filmpjes werden altijd met zoveel liefde gemaakt, veel geleerd over cultuur, eet-en omgangsvormen etc hierdoor
Ik wil het ook wel weten haha, klinkt best perfect voor in de slaapkamer.
Ik kan wel berichtje sturen haha. (Ga ik nu ook wel even doen)
Er staat gewoon onder video welke hij heeft met een link
Jaaa willen wij ook al een tijdje, maar kunnen geen betaalbare vinden…
Oprecht een goed idee
Hergebruiken??? Totdat het helemaal uit elkaar valt zeker.
Zo maakte mijn huisgenoot ook nachos met zo’n minuscuul beetje kaas
Kun je net zo goed gewoon chips eten
Het is vegan kaas, je wint niks door er meer op te doen. Is leuk voor het idee maar echt niet zo geschikt voor nacho’s