Haha sorry! Ik vind die dingen los wel leuk, maar alles bij elkaar echt veel te veel.
Jaaa daar heb je een punt haha. Is soms wel over de top!
Ik ben al een kwartier om een dansende Bonnie en Nick in hun lege huis aan het lachen. Heerlijk kneuterig en leuk om te zien hoe blij ze met elkaar en alles zijn
Ik vond het stukje aan het eind van de vlog van Bonnie zo leuk, met al die fragmenten uit het oude huis! En zieke realisatie hoe lang ik haar dan al volg als ik veel dingen herkende haha
Jaaa ik ben ook wel weer klaar met die verhuisvlogs. De kracht van Bonnie is denk ik ook wel hoe ānormaalā en alledaags ze is
Ik vond het zo apart om te zien dat Bonnie en Nick echt uitgebreid afscheid hadden genomen van hun oude huis, maar wel echt een goed idee. Zelf ben ik vroeg in de ochtend zonder na te denken mijn huis uitgelopen en daarna nooit meer terug geweest en ik voel me nog steeds niet echt āverhuisdā.
Ik vond het echt ƩƩn van haar beste vlogs. Ik heb ām twee keer gekeken en twee keer gehuild. Ik denk altijd āgoh lekker makkelijk een beetje lullen tegen een camera en alles achter elkaar plakkenā, maar dit was echt een 5 star vlog.
Ik ben ook zoān fan van de ouders van Bonnie. Ze komt echt uit een warm nest.
Kunnen we niet een coronagekkies topic openen?
Echt zoān vreemde wereld
Zijn hier mensen die Eat your Kimchi/Simon & Martina nog kennen of volgen? Ik bekeek net hun laatste video waarin Simon eindelijk weer opduikt. Ik maak me een beetje zorgen.
Ja, ik volgende hun vroeger, totdat @anon76889665 negatief was en toen kon ik het niet meer onzien. Heb je een samenvatting van wat er gebeurd is?
Ik vraag me altijd af of het lekker zit. Broek met te lange pijpen, lange tuniek, trui met riem erover, liefst nog een gilet erbij. Zoveel lagen! En volgens mij ben je de hele dag bezig om je kleren gestyled te houden.
Sorryyyyyyyyyyy!
Het lijkt me ook zo warm.
Ja er gaan al langer geruchten dat ze uit elkaar zijn.
Volgens mij doet hij alsof het super goed gaat maar hij ziet er echt beroerd uit
Ze waren wat van mijn radar, dus ik heb waarschijnlijk niet alles meegekregen. Maar ze verschijnen al dik een half jaar niet meer samen in videoās, de videoās die wel verschijnen zijn vooral met Martina, en ze zijn ook terug naar Canada verhuisd. Lijkt erop dat ze uit elkaar zijn, en dat Simon met vanalles worstelt: veel vermagerd, spreekt anders en klinkt zweverig.
Dit is de link naar haar kanaal. Die docu die ik bedoelde is de 10-delige Fall Cabal serie.
Oh dus in een 10 minuut durend filmpje met zoān titel en suspense wordt uiteindelijk nog steeds niet duidelijk wat really happened to them! Als in Simon vertelt een en ander maar blijft toch wat vaag
Ik weet niet zo goed wat ik van de thumbnail vind, vind het wel echt een goede video iig. Alleen een beetje apart dat ze op het einde zegt dat ze dit leuk vond om te doen ofzo.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij iemand is die heel erg probeert een gevoel van controle over zn leven terug te krijgen na dat een hele tijd niet gehad te hebben en daar een beetje in doorslaat. Dus obsessief sporten/ met lichaam en mind bezig te zijn, de manier waarop hij praat en wat hij zegtā¦
De eerste 8 minuten lijkt hij het wel op te dreunen met zn stem, bijna cult-ish. Maar in de laatste minuut leek hij weer een beetje los te komen en veel meer zichzelf qua mimiek en toon/taalgebruik.
Ik volgde ze al heel lang niet meer maar denk dat de combinatie van isolatie in een ander land en de toenemende druk van mantelzorg voor haar ziekte, heel zwaar voor hen allebei zijn geweest. En dan covid er nog bijā¦
Ze wonen obviously niet meer samen maar ik denk dat ze voor henzelf gewoon de tijd willen nemen om te kijken wat er nu gebeurd zonder dat de rest van de wereld mee kijkt, oordeelt en zich ermee gaat bemoeien.