Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik moet gelijk aan Reggie denken :broken_heart:

5 likes

Is dezelfde post (x 9) dus ja ze zitten er wel mee :smile:

1 like

Ahhhhh, ja die tijd was zo leuk! Het waren echt mijn favoriete youtubers en toen ik naar London ging was ik de hele tijdbezig of ik ze zag :joy:. Was echt erg dat toen ik thuis kwam bleek dat we elke dag door een klein parkje liep waar zij bijna elk weekend heen gingen om zo een bokket(?) Te halen.

2 likes

Ahhh ik ook. Keek echt heel trouw naar hun vlogs, weet niet meer precies waarom ik gestopt was - maar ik volg Estée nu ook al heel lang niet meer.

1 like

Oh wat leuk dat je haar nog hebt gezien! En ja in zo een grote stad is het wel toevallig dat je hem dan wel tegenkomt

Ik moet zeggen dat toen rond dat boek ik haar al minder leuk vond worden en nu volg ik haar ook nergens meer. Echt jammer, want idd, die vlogs waren toen zĂł leuk. Oh en ik had zo een crush op Aslan!!:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik volg Estee wel! Ik vind haar nog steeds leuk. :heart:

1 like

Waaaarom gooit Alwin steeds een zak kruidnoten leeg in een bakje, raakt 'ie vervolgens alles aan met z’n klauwen, eet 'ie er 1 en stopt 'ie alles weer terug in de zak. Vervolgens valt alles ernaast en op de grond, zegt 'ie ook nog doodleuk zonder na te denken, dit geef ik aan mensen die deze smaak wel lekker vinden. :confused:

33 likes

Ieewww hij weet ook wel wat hij weggeeft :nauseated_face:.

2 likes

Ja corona.

50 likes

Oooh ja same

1 like

Aahw die beelden van Bonnie en Nick toen ze in hun vorige huis trokken :heart:

17 likes

Mooi hĂšâ€ïž

1 like

Wil en tien stellen vragen voor hun nieuwe te lanceren product op insta, ik krijg het gevoel dat ze ook een forum of iets dergelijks willen openen?

Louter voor lieve volgers zeker, geen zure kantoortrutten die kritische vragen stellen.

17 likes

Ik vind het jammer dat dit geen officiële moderator mededeling is.

48 likes

Ja same, ik dacht even dat het misschien om hun december bakboek gaat maar al die vragen over interactie
 en @tessel door die ene vraag over of je openbare reacties prettig vindt gok ik inderdaad op een besloten forum :face_with_monocle:

1 like

Kan Tien lekker haar complottheorieĂ«n delen op haar besloten forum🙄

19 likes

Met waarschijnlijke topics als: ‘hoe verdien je over de rug van je kids’, hoe maak je slechtebakvideo’s’ en het populaire ‘hoe voel je met je intuïtie dat het Wereldoorlog is’, kan het alleen maar storm lopen daar.

9 likes

Oh misschien moet ik dat ook maar eens gaan kijken dan

Sent from my hoarder house

9 likes

Ik voel me zwaar beledigd.

77 likes