Ik moet gelijk aan Reggie denken
Is dezelfde post (x 9) dus ja ze zitten er wel mee
Ahhhhh, ja die tijd was zo leuk! Het waren echt mijn favoriete youtubers en toen ik naar London ging was ik de hele tijdbezig of ik ze zag . Was echt erg dat toen ik thuis kwam bleek dat we elke dag door een klein parkje liep waar zij bijna elk weekend heen gingen om zo een bokket(?) Te halen.
Ahhh ik ook. Keek echt heel trouw naar hun vlogs, weet niet meer precies waarom ik gestopt was - maar ik volg Estée nu ook al heel lang niet meer.
Oh wat leuk dat je haar nog hebt gezien! En ja in zo een grote stad is het wel toevallig dat je hem dan wel tegenkomt
Ik moet zeggen dat toen rond dat boek ik haar al minder leuk vond worden en nu volg ik haar ook nergens meer. Echt jammer, want idd, die vlogs waren toen zĂł leuk. Oh en ik had zo een crush op Aslan!!
Ik volg Estee wel! Ik vind haar nog steeds leuk.
Waaaarom gooit Alwin steeds een zak kruidnoten leeg in een bakje, raakt 'ie vervolgens alles aan met zân klauwen, eet 'ie er 1 en stopt 'ie alles weer terug in de zak. Vervolgens valt alles ernaast en op de grond, zegt 'ie ook nog doodleuk zonder na te denken, dit geef ik aan mensen die deze smaak wel lekker vinden.
Ieewww hij weet ook wel wat hij weggeeft .
Ja corona.
Oooh ja same
Aahw die beelden van Bonnie en Nick toen ze in hun vorige huis trokken
Mooi hĂšâ€ïž
Wil en tien stellen vragen voor hun nieuwe te lanceren product op insta, ik krijg het gevoel dat ze ook een forum of iets dergelijks willen openen?
Louter voor lieve volgers zeker, geen zure kantoortrutten die kritische vragen stellen.
Ik vind het jammer dat dit geen officiële moderator mededeling is.
Ja same, ik dacht even dat het misschien om hun december bakboek gaat maar al die vragen over interactie⊠en @tessel door die ene vraag over of je openbare reacties prettig vindt gok ik inderdaad op een besloten forum
Kan Tien lekker haar complottheorieĂ«n delen op haar besloten forumđ
Met waarschijnlijke topics als: âhoe verdien je over de rug van je kidsâ, hoe maak je slechtebakvideoâsâ en het populaire âhoe voel je met je intuĂŻtie dat het Wereldoorlog isâ, kan het alleen maar storm lopen daar.
Oh misschien moet ik dat ook maar eens gaan kijken dan
Sent from my hoarder house
Ik voel me zwaar beledigd.