Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik mis Jenna Marbles ook. Of je van haar humor houdt of niet, er zijn momenteel maar weinig Youtubers die zo authentiek zijn en kritisch naar zichzelf kunnen kijken.
Ik hoop dat ze zich beter gaat voelen en op een goede plek terecht komt in haar leven, gelukkig krijgt ze nu hulp.

9 likes

Waarom promoot Bonnie de ah zo… vorige week was het nog de dirk

Haha oei nee maar misschien stond dat niet in het sponcontract. Funfact; de acteurs die in de Jumbo reclame spelen mogen ab-so-luut niet in de AH boodschappen doen.

18 likes

Ik ben de body shop advent kalender unboxing aan het kijken van Lotte en haar rode lippen leiden me zo af. Wow. Echt een pittig kleurtje.

Bonnie heeft toch ook afgewisseld #spon met Dirk en Lidl?
(Lange) exclusiviteit is dus geen onderdeel van die afspraken, dat is bij influencers denk ik ook ongebruikelijker, die worden toch ingezet voor kortere campagnes en met meerdere gezichten tegelijk.

Harry Piekema (de ah manager) kreeg echt heel veel geld om nergens anders als acteur te verschijnen, omdat mensen hem vooral als ah manager moesten blijven zien. Hij mocht daarbuiten alleen werken op het toneel.

6 likes

Hahah wat een vreselijke muziek weer in de vlog van Bonnie.

12 likes

Ja joh wat is dit voor iets

Gelukkig kan je tegenwoordig je boodschappen laten thuis bezorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Fe ddur ik moet fedduuurr :thumbsup:

3 likes

Ik vind het niet per se ongeloofwaardig. Ons Bonneke kwam al heel lang bij de Dirk. Nu is ze verhuisd en misschien is deze AH wel chiller / dichterbij dan de Dirk?
Ik vind de Dirk en de AH ook niet echt vergelijkbaar qua prijzen en qua assortiment. Dirk = chill want goedkoop, AH = chill want luxe.

5 likes

Is toch niet gek om ‘fan’ te zijn van meerdere supermarkten? AH heeft een groot vega assortiment, Dirk is lekker goedkoop en Lidl doet vaak van die themaweken toch (+kerst, pasen enzo). Ze kwam ook altijd bij die drie supermarkten. Zou het gekker vinden als ze nu ineens fan zou zijn van PLUS ofzo.

47 likes

Huh ze zegt toch niet dat ze vroeger fan was van Dirk en nu van AH. Ze zegt letterlijk: ik heb eigenlijk vier supermarkten waar ik fan van ben, de Dirk, AH, Lidl en Picnic. Dat kan toch haha?

Dat van die koffie snap ik overigens ook helemaal. Als je al jarenlang Senseo drinkt en eigenlijk nooit andere koffie, dan weet je niet beter en is het wel best allemaal. Maar als je dan overstapt naar een goed apparaat dan is dat je nieuwe standaard en merk je ineens wel verschil. “Can’t unsee” maar dan met koffie haha.

1 like

Ik wissel ook per maand van favoriete supermarkt. Het is precies zoals Bonnie zegt, bij elke supermarkt iets wat uitblinkt.

3 likes

Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het in dit geval niet ongeloofwaardig zoals sommige anderen hierboven ook al zeggen. Ik geloof echt wel dat ze echt enthousiast is over al die supermarkten (en begrijp dat ook). Ze is ook gewoon een beetje een blij ei en is snel enthousiast.

@Baron je hoeft echt geen medelijden met hem te hebben hoor, hij wordt er ruimschoots voor vergoed :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vind haar ‘verhuisvlogs’ wel echt om te janken. Het had zoveel potentie, met wat er allemaal gebeurd in het huis, maar de focus ligt totáál niet bij de verbouwing. Zal wel komen omdat ze het uitbesteedt. Af en toe is ze ook verbaasd wat er gebeurd in het huis (‘Oh huh, wordt deze muur ook gestuct?’ Bi-zar, het is toch jouw huis?). Het is niet veel meer dan onverstaanbaar gepraat in de verte, giechelend gesjans met Mels, wat koffietjes buiten de deur, en wat onaardige aannemers die dingen doen die amper gedeeld worden. Oh en mooie houten balken wit lakken. :pensive:

Het is echt het tegenovergestelde van Bonnie die een hele video over de wandcontactdozen opneemt haha. En dat vind ik jammer want ik had me zo verheugd op echte verbouwingsfilmpjes.

20 likes

Gelukkig heb je het hier getypt hebt want ik verstond het echt niet :joy:.

Bonnie pls doe aub normale muziek.

2 likes

OMG vre-se-lijk.
Vehdeujjj. Wat is dit voor een pseudo Billie Eilish in t Nederlands gemuts.

1 like

hahahaha ik vind het zo grappig dat het meerdere is opgevallen.
Ik miste de “r” in verder ook heel erg

2 likes

Ik vind het ook zo opmerkelijk. Sofie wilde nooit een relatie. Maar als ze naar hem kijkt heb ik het idee dat er elk moment een heel andere verhaallijn ingestart kan worden.

5 likes

Voor de wetenschap ook maar gekeken maar bij t editten zou ik hier al batshit crazy op gaan? :joy:

2 likes