Ik heb vegan kaas alleen op pizza gegeten en dat vond ik wel lekker eigenlijk
Wie is H en wat of wie is onderbroek?
Misschien de vriend van Charlotte Bitz of het zoontje van ik vr ouw van jou.
En wie maakt er een vlog van meer dan 43 minuten
Denkt niet het zoontje van ivvj want dan is
Im not sad
Echt Fucking creepy
Zo, de nieuwe eettafel van Bonnie is weer ingewijd door haar katten.
Volgens mij is t er al uit geknipt LOL.
Was net benieuwd.
Nou meid je mist niks. Je zag een beetje been, shirt en klein stukje van zijn gezicht, that’s all.
Je ziet het nog, bij mij op 43:19. Maar stelt niet veel voor hoor
Wel lullig dat als hij absoluut niet in de vlog wil ze er alsnog een stuk van zijn gezicht in laat met editen
Zij is de vermenselijking van egoïsme. Zij neemt wel vaker mensen op die niet willen.
Haha ik zou hier echt niet mee kunnen zitten
Ik nodig maar geen mensen meer uit bij mij thuis haha
Ik heb het idee dat Aimee in haar ‘opruimvideo’ vooral spullen opnieuw in dozen heeft gedaan of naar de zolder verplaatst dan dat ze daadwerkelijk opruimt Als je zo lang na de verhuizing nog niet naar die spullen hebt omgekeken is het toch ook een teken dat je het niet nodig hebt? Of had het überhaupt voor de verhuizing uitgezocht
Heel bizar. Ik volg Bonnie dus niet en kijk haar vlogs ook niet, maar ik zag zojuist een foto in haar lege oude huis voorbij komen op instagram en dat was gewoon hetzelfde huis als waar ik de afgelopen 10 jaar in heb gewoond (ben vorig jaar verhuisd). Dus ik snel haar laatste vlog kijken, blijkt het gewoon precies hetzelfde huis te zijn als waar ik in woonde en dus ook in mijn (oude) straat. Heb haar echt nog nóóit gezien in de straat.
Edit: ik weet niet of dat meer zegt over haar of over mijn eigen hermit life.
Ik heb in geen een straat waar ik ooit gewoond heb enig idee gehad wie daar verder allemaal woonden, uitgezonderd toen ik kind was en buiten speelde met andere kinderen die in de straat woonden (als ik naar buiten moest van mijn moeder omdat ze vond dat ik te veel binnen zat )
Ik vind het zo bizar dat jenna marbles gewoon helemaal weg is… was geen fan meer van haar laatste video’s maar soms krijg ik nog een video in mn voorgestelde berichtjes en dan vind ik t zo raar dat ze niks meer post
Vraag me altijd af wat ze dan nu aan het doen is de hele dag. Wat voor werk gaan YT’er na YT doen?
ik denk dat zij kan/gaat rentenieren
Persoon die laatst zei hier dat Gio zelf gaat verhuizen had idd gelijk. Hij heeft het huis nog niet maar hij zei idd wel dat hij dan gaat verhuizen.
Ja denk niks? Ze is zo rijk volgens mij… weet niet of julian nog iets doet, misschien dat ze hem helpt ofzo