Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hoe bedoel je?

Ja sorry, ik zat middenin d’r nieuwe filmpje lekkere context LOL
Ze heeft nu haar wenkbrauwen laten weglaseren omdat ze er niet tevreden mee was, vanaf t begin al niet, en dat was weer een soort marteling volgens mij. Dan nog weer die tanden laten fix wat pijn doet, daarvoor die BBL waar ik al helemaal plaatsvervangend van moest cringen en daarvoor natuurlijk d’r gezicht.
Lijkt me ZO heftig om constant al die pijn te moeten doorstaan om mooier te worden. Snap trouwens waarom ze t doet hoor, daar niet van. Maar omg wat heftig als je dat telkens moet doorstaan.

3 likes

Op die manier. Ja, pfff. Ik denk nog steeds dat Jessie een keer met een psycholoog moet gaan praten want zij heeft duidelijk problemen die al deze operaties ook niet op gaan lossen. Maar goed, is natuurlijk niet helemaal netjes over iemand te zeggen
 Maar maak me oprecht zorgen om haar en vraag me ook wel eens af of zij geen vrienden heeft die tegen haar zouden zeggen: zo is het genoeg, je doet jezelf inderdaad constant pijn en je wordt er eigenlijk ook niet perse beter van.

12 likes

Maar Bonnie vond Senseo ook lekker en ze drink haar koffie met veel melk en siroopjes (niks mis mee trouwens) dus ik vraag me sowieso af hoe goed zij het verschil proeft. Volgens mij zegt ze dit gewoon voor de spon.

9 likes

Nee ze is gewoon ultrabasic, and that’s why we love her :joy:

8 likes

Ja precies, dan blijkt hoeveel ze echt over heeft voor haar ‘ideaalplaatje’. Zelfs als vrienden en naasten zouden zeggen: ‘Joh je hebt het niet nodig’ zal dat voor haar niet uitmaken. Ze wil het zelf gewoon allemaal heel graag, en ik denk oprecht dat deze struggles 1000 keer intenser zijn als je in transitie bent. Ze is een vrouw en wil er graag zo vrouwelijk mogelijk uitzien, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat ze al die ingrepen echt wil.
Het enige waarvan ik denk dat het onnodig was waren die tanden, maar dat vind ik bij iedereen met een prima gebit.

2 likes

Volgens mij heeft ze ook al eens gezegd dat ze body dysmorphia heeft

2 likes

Pfff. Die Leonie is nu wel heel overdreven haar grote idool/obsessie aan’t kopieren zeg.

Eerst Aimee een vormloze spencer over een blouse.

De week erna: Leonie.

Toen Aimee ook nog een staart vlechtje.

De volgende week: Leonie.

23 likes

Hahaha ik snap wat je bedoeld maar heel insta loopt er wel een beetje zo bij

20 likes

Oops, ik ben hier wel schuldig aan tho! Maar ik combineer ze heel anders, in ieder geval niet zoals de influenza insta grietjes

Hoe combineer je ze dan? Ben benieuwd!

Vorige week had ik het gecombineerd met een zwarte longsleeve, met daarover een spencer, een wit rokje, fishnet panty en Dr. Martens platform Sinclairs haha

9 likes

Dit is iets wat me al zo lang opvalt, het is zo overduidelijk. Eerst ging Leonie met nog best wat andere youtubers om, maar nu alleen Aimee.

2 likes

Nee trends ontstaan niet alleen door hen. Designers , modebladen , modellen en mensen die in de mode werken , fashion week al dat soort dingen spelen ook mee.

7 likes

Ja snap ik!! Het is ook dat de kleding uit de jaren 90 weer helemaal terug komen, daar is de spencer een voorbeeld van. Maar je moet ervan houden inderdaad haha

Ik vind influencers niet echt trendsetters, eerder early birds.

15 likes

Ja dit. Je hebt trendsetters en voorlopers enzo. Influencers zijn nou eenmaal snel bij de trends omdat ze die dingen opgestuurd krijgen enzo.

1 like
11 likes

Lol ik kwam nadat ik die opmerking las hier terug om EXACT DIT te posten maar je bent me voor :joy:

3 likes

Soms zijn influencers nog best grappig:

TLDR; jongen maakt standbeeld van vriend en plaatst deze in openbare ruimte.

Ik heb enkele dagen geleden voor een paar euro een spencer overgekocht en nu zal ik er wel een standbeeld van laten maken :smirk:

6 likes