Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Friesland?

11 likes

Joh, het gaat om een supermarkt :joy:

55 likes

Helaas niet, maar dan zou ik mn schoonouders wel verstaan :sweat_smile:

1 like

Haha zoals @Hejira zegt; het gaat om een supermarkt, laat haar lekker. Er zijn in Nederland 56 supermarktketens (jaja dit heb ik opgezocht) en ze zegt dat ze fan is van 4 daarvan, kan toch? Dan heeft ze een duidelijke voorkeur voor een paar opties tussen alle anderen.

6 likes

Snap je onderliggende gevoel wel hoor. Het is een ‘kwaaltje’ van het huidige tijdperk dat mensen wispelturig zijn. Ik vond het nog wel eens irritant als mensen bijvoorbeeld 1 maand ‘fan’ zijn van een artiest maar zodra de hype overwaait ze weer ‘fan’ van iemand anders zijn. Dat is zo’n verschil met de hardcore dedication die fans naar artiesten hadden in de 90’s (en wat ik ook oprecht leuk vond, mijn idool is sinds begin jaren 90 nog altijd dezelfde)…maar tja, wat heb ik eraan om me druk te maken over wat mensen wel en niet leuk vinden en voor hoelang.

3 likes

Klopt ook niet, sommige ketens bestaan niet meer (C1000 enz staan er ook tussen).

2 likes

Wow, kom er nu pas achter dat C1000 niet meer bestaat.

25 likes

Haha wow. :joy: :see_no_evil:

2 likes

Ik vond de vlog van Bonnie ook zoooo gezellig. Gewoon zo’n heerlijk dagje rommelen in huis en hoe ze er zo van geniet en gelukkig van wordt. Ik heb het al gezegd maar hoe zij blij wordt van kleine dingen, daar kan menig influenza van leren!

26 likes

Ben ook oprecht blij voor d’r dat sinds de verhuisvlogs er weer wat groei in haar subs zit. De verhouding tussen dat getal en haar consistente views zijn relatief ook veel beter en representatiever van haar succes dan velen die meer subs hebben maar meestal lage views.

2 likes

Hahaha ik ga stuk om die story van Bonnie waar ze mooie herfstbladeren wil filmen maar per ongeluk een rat filmt en dan ‘gatverdamme’ zegt

48 likes

Sorry weet even niet of dit in Mommybloggers of hier thuishoort, maar Daniel Bellinga (van de Bellinga’s, verschrikkelijke familievloggers) what happened??? Ik zie op mijn insta verkenpagina een foto en hij lijkt wel 2 x zo zwaar. Is er iets (medisch) aan de hand? Ik heb ooit eens een aantal tenenkrommende vlogs gezien, maar toen had hij een compleet ander uiterlijk. Kon het niet direct op hun pagina vinden, dus dacht tijd voor FF hulplijn. Bedoel dit niet negatief over zwaarlijvigheid verder, zelf ook maatje meer, maar ik schrok gewoon.

2 likes

Hmm…vind het onhandig om daar over te gaan speculeren. Ik ken de man niet maar kijk nu zijn instapagina en hij is al langer wat ‘niet heel slank’ dus je had ook zijn pagina ff kunnen checken voordat je meteen na 1 foto op je verkenpagina gezien te hebben komt posten over iemands gewicht.

Dit soort reacties lees ik ook…echt zo irritant:

Schermafbeelding 2020-10-19 om 22.17.34

4 likes

Lekker boeiend

7 likes

Ik ging op zijn pagina kijken maar elke foto is zoooveeel getagd.

24 likes

Wow allemaal fanaccounts. En Google :joy:

1 like

Ik kende deze mensen niet. Maar die reacties op hun foto’s zijn echt zo raar? Een iemand zegt onder een foto van die man en vrouw samen: ‘ik zie dat daniel geen goeie man is. Als iemand jou zou ontvoeren of slaan zou hij je niet helpen’ wtf?

22 likes

Ja ik ben ook echt hierdoor in een soort rabbithole van idiote comments beland…ik dacht dat ik alles wel gezien had LOL

2 likes

Agree, zag uiteraard meerdere foto’s, maar om ze allemaal door te spitten, dacht check hier. Maar nevermind. Merk dat ik soms zoekende ben wat ik wel/niet kan posten hier.

Geschokte berichten omdat je één of andere youtuber die je amper kent wel erg dik vindt? Doe maar niet.

6 likes