Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hey nieuwe video van Vera staat erop, die ring is vgm geen loze clickbait! :smirk:

4 likes

Wat ik trouwens ook heel wholesome vind is Dang Do. Wist niet van zijn bestaan tot ik Jesse Hoefnagels’ filmpje zag. Precies een jongen die normaal afgemaakt zou worden door allemaal pestkoppen online, maar op een of andere manier gebeurt dat bij hem niet (naar ik weet).
Ik vind het zo mooi om te zien hoe die jongen geniet van alle kleine dingen en compleet zijn eigen ding doet zonder zich aan te trekken wat anderen vinden, reist heel t land af in z’n eentje en wordt al helemaal happy als hij een Deen supermarkt tegenkomt haha.
Hoop dat het wel zo blijft voor hem en dat er niet alsnog een hele influx aan trollen en/of users komen.

13 likes

Ik heb hem nog niet gekeken, maar de haat op het account van Rosalie greep me echt aan. De dingen die daar gezegd worden…
Verschrikkelijk

1 like

Ahh wat leuk!! Ik kom haar vaak tegen op tiktok en de reacties zijn inderdaad echt niet lief. Vind het ook heel kwalijk dat mensen ook steeds de oude naam van rosalie nog gebruiken in hun haatvideo’s.

Lijkt mij echt heel lastig om op te groeien in een tijd waar alles zo digitaal is en om dan zo open over jezelf te willen zijn maar dan ook moeten dealen met de haat van leeftijdsgenoten

3 likes

Haha wow, ik zat ook te denken om een post over hem te maken! Ik vind het echt zo’n lieve guy, die ondanks zijn handicap overal naartoe gaat en van elk klein dingetje kan genieten. Love die video’s ook van een paar jaar terug met die meetings! Merk alleen wel dat nu weer heel youtube land video’s met hem wil maken, omdat hij nu een hype is. Hopelijk laat hij geen misbruik van zichzelf maken en zijn eigen ding doen

1 like

Ja he! Hij was ook zo blij met het shirt dat hij van Jesse had gekregen haha, het ziet er echt zo’n toffe gozer uit en ik ben idd blij dat hij zo goed ontvangen wordt!

1 like

Ja ze is ook pas 14, vaak krijgt ze ook haat comments van mensen die wss nog veel jonger zijn dan haar. Vind het zo sneu! Echt goed dat ze zich zo staande houdt en zich er niks van aantrekt, kids are cruel…

1 like

Ja daar ben ik dus ook bang voor, maar hij heeft blijkbaar zelf Jesse en Sophie gevraagd voor een samenwerking in plaats van andersom dus voorlopig denk ik dat degenen die het doen de beste intenties hebben (hoop ik).
Het is echt inspirerend hoe hij idd compleet geniet van z’n leven en zo vriendelijk en sociaal is/doet naar mensen die hij onderweg tegenkomt.
Kan ik nog wat van leren haha.

Oh dat wist ik niet haha, hopelijk blijft het ook op die manier gaan want zou sneu zijn als er misbruik van zijn situatie gemaakt wordt. En inderdaad heel inspirerend, gewoon overal schijt aan en doen wat ie leuk vindt haha

1 like

Dang do vind ik zooo lief he. Word helemaal vrolijk van hem.

4 likes

Ik word altijd zo ongemakkelijk van die fotoshoots van de glitterdrieling

En ik wacht nog steeds op de dag dat ze zeggen joejoeee we zijn helemaal geen vriendinnen!! gefopt!!!
77 likes

Alwin gaat een dag als Bonnie eten en ineens heeft Bonnie een culinair hoogstandje als avondeten. Oké het valt mee, maar het is toch wel beter dan die eeuwige wraps (‘enchiladas’) of bonenschotels of aardappelrozetjes of andere bijeengeraapte maaltijden.

Verder vond ik het wel een leuke video! Leuk idee in ieder geval.

3 likes

Haha doet me echt denken aan van die fotoshoots die ik vroeger altijd deed met vriendinnen zodat we “mooie” foto’s hadden voor ons msn plaatje. Van die foto’s dat je op je omgedraaide bureaustoel ging zitten en zo zwoel ging poseren met een zonnebril met op de achtergrond nog een diddle poster

81 likes

Ja hij is echt heel puur van ziel, echt lief. Daarom haat ik het ook zo dat er nog steeds zo’n stigma heerst over mensen met een bepaald label…dat ze dom en nutteloos zouden zijn. Nou liever 100 van zulke mensen dan 1 arrogante snob.
Ik was in een soort rabbithole van zijn videos terecht gekomen en begon met een vlog dat hij zijn hamster Laura (haha, love it) ging toezingen omdat ze jarig was en daarna zag ik dat filmpje over zijn vorige hamster die dood was, nou ik moest gewoon janken.

4 likes

Ik las Dildo poster

37 likes

Haha dan had ik vast meer sjans gehad op msn

5 likes

1 like

Ik vind het ook leuk om hem te volgen!

1 like

Haha jeetje, die nieuwe BOOS aflevering. Wat is die Sanne voor rare verschijning?? Die heeft het wel heel erg hoog in dr bolletje geloof ik, phoe

15 likes

Is dit niet zo’n corona-pose?

Maar ben het er wel mee eens, die afspraakjes lijken altijd zo uitgekiend of zo