Tuurlijk is het duur! Maar een verbouwing is nog veel duurder.
Ik wil ook niet zeggen dat zij per se nog geld achter de hand hebben maar ze laten wel zien dat je niet per se alles hoeft om te gooien en nieuw te kopen om er toch je eigen plek van te maken. Het is niet allemaal mijn smaak maar ik vind het wel heel gezellig en warm geworden.
Ik bedoel trouwens niet dat het een of ander slecht is, of je het nou perfect wil of kunt leven met de kleine dingetjes die niet perfect zijn. Maar wij willen ook een huis kopen en hebben dan gewoon geen tienduizenden euroâs achter de hand. Dus ik vind het leuk om te zien is.
.
zoveel meer appreciatie dan wanneer we dit meteen hadden gedaan (geld was ook gewoon op).

Ik vind Julien wel leuk, maar kan wel merken dat sinds hij meer volgers krijgt zich een beetje anders gedraagt in vlogs.
En zo cringe die âinfluencersâ in het begin op dat kleedje in het park, ze gaan er allemaal vanuit dat ze voor altijd relevant blijven volgens mij. En anders zullen ze er wanhopig alles aan doen om dat wel te blijven.
Larissa ken ik wel, die zie je wel vaker bij andere youtubers zoals Kristina en op dat Action youtubekanaal