Het andere YouTubers/bloggers topic #14

I will not tolerate any MC slander :rage::rage:

2 likes

Ja, dat snap ik ook niet. Dat is vaak ook met Visa voor reizen/werken in het buitenland, dat je dan bijvoorbeeld een gratis e-visum kan aanvragen bij de overheid, maar allemaal louche bedrijfjes daarop inspringen en goud geld vragen voor het aanvragen van exact datzelfde visum. Dan lever je ook nog je persoonsgegevens aan een discutabele derde partij voor iets wat je letterlijk zelf voor een fractie van de prijs direct bij de juiste instantie kan invullen. Kwalijk (of slim) ook dat ze zo adverteren dat ze bovenaan de zoekresultaten komen te staan, snap opzich best dat er zoveel mensen intrappen - als je niet zo nauwkeurig leest lijkt het een legitieme manier.

2 likes

Wij gingen op woensdag na school fotoshoot houden bij een vriendin thuis. Verschillende uitgaanskleding, make-up en dan 3-400 foto’s nemen :joy::joy:

9 likes

Ik besef mij nu - met terugwerkende kracht - dat ik dat heb gehad met de aanvraag van mijn theorie-examen. Dat was ook heel hoog de eerste keer, maar dat kwam dan door een tussenbedrijf.

1 like

Ik ook niet hoor, I’m a lamb dahling.

Ah!!! Rutger heeft ook eindelijk weer eens een originele video geupload.

Ohnee…toch niet.

Hoevaak kan je exact dezelfde video elke week maken?

16 likes

Pff alleen die thumbnail is al irritant :unamused:

9 likes

Haha zo herkenbaar. Ik heb zelfs nog een fotoboek met allemaal van dat soort foto’s want wij gingen de ā€œmooisteā€œ dan laten afdrukken en gezamenlijk inplakken.

2 likes

Nou dat is dus wat ik mij ook afvraag. Lijkt me dat dit meer echt een businessmodel voor hem is geworden, hij ziet wat werkt en daar gaat hij in mee. De ultra commerciƫle youtuber in feite.
Ik zou me doodvervelen…zit je s’ochtends met je neppe hyperactieve stem een suikerkorrel te filmen met het idee dat al die kinderen dit geweldig vinden.

13 likes

Tijdens die video call had ik echt het idee dat ik naar twee tieners aan het kijken was die bedrijfje aan het spelen waren.

12 likes

Maar HOE DOM I can’t

1 like

Ja klopt maar mijn vog kon ik meermaals aanvragen met een link die m’n werkgever toestuurde zodat de kosten gelijk voor hen kwamen en alles vooraf was ingevuld

2 likes

Nee dat blijkt, wist ik niet vind ik wel apart

Die Sanne lijkt wel niet helemaal in orde

Zouden ze dan echt winst maken door Google veel te betalen zodat ze bovenaan staan en die 40 euro winst die ze per keer maken?

Edit: oh zie net dat mijnverklaring de site offline heeft gehaald

Jaa dat is denk ik het verschil tussen doen wat je zelf leuk vind, of wat je publiek schijnbaar leuk vind. Uiteindelijk run je een business ook om te cashen, als hij veel tijd en energie stopt in het maken van nieuwe en unieke video’s en hij verdiend daar 100 euro mee, dan kies je misschien toch voor iets waarvan je weet dat t aanslaat en er 1000 mee verdiend.
Heb hem zelf juist ontvolgt want vond het vroeger wel leuk met dat 24kitchen ofzo? :stuck_out_tongue:

Echt?? Vertel meer!

Haha die gast in die stoel ook :joy: Misschien is het een soort uit de hand gelopen profielwerkstuk ofzo?

9 likes

Staat inmiddels al in het Beutyblogtopic zag ik!

1 like

Ik vind het wel bizar dat mensen uberhaupt via een andere website een VOG -aanvraag indienen. :roll_eyes:. Wat volgt een uittreksel uit het diplomaregister van DUO via een commerciĆ«le toko? Gewoon mijnuitreksel.nl beginnen en dan na de knop ’ aanvragen’ gewoon een melding in beeld laten komen met ā€˜GEFOPT! vraag het zelf aan via DUO’.

9 likes

Ik dacht al dat dit weer een docu moest zijn van Doortje, en inderdaad haha. Ben benieuwd

1 like

Jaaaa hem volg ik op TikTok! Grappige pure jongen.

@Nisekoi Handicap? Is me niet opgevallen. Wat heeft hij dan?